Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ivy_power89 schreef:malih schreef:Ik lees heel graag mee... Ik heb op dit moment een geweldige golden retriever reu van bijna 2. Mijn lief en leed. Maar wil wel graag het huis uit. Hij moet dan mee, maar woon dan dus wel alleen betekend dat hij 28 uur pw (exclusief 1 school dag) Alleen thuis zal zijn.... Het houd me tegen, kan ik hem dat wel aan doen? Wil graag weten hoe andere dit dillemma oplossen.
Ik wil hem best voor je uitlaten hoor

Dus we doen dit in kleine stapjes en als ik dan terug kom licht hij alsnog in zijn bench. (of stiekum op de bank)
Sorry hoor maar ik moest er echt om lachen.Mijn god wat een bende
.
....
Wat een schade,duur hondje
Magrathea schreef:En vergeet ook niet dat honden contact leggen, dan kom je misschien wel die leuke vent tegen in het park die ervoor kan zorgen dat je hondje nooit meer alleen hoeft te zijn
Ik ben niet zo pietluttig met mijn spullen, met dieren gaat er wel eens wat kapot, maar daar zou ik geloof ik toch niet erg blij van worden!

ivy_power89 schreef:malih schreef:Ik lees heel graag mee... Ik heb op dit moment een geweldige golden retriever reu van bijna 2. Mijn lief en leed. Maar wil wel graag het huis uit. Hij moet dan mee, maar woon dan dus wel alleen betekend dat hij 28 uur pw (exclusief 1 school dag) Alleen thuis zal zijn.... Het houd me tegen, kan ik hem dat wel aan doen? Wil graag weten hoe andere dit dillemma oplossen.
Ik wil hem best voor je uitlaten hoor