Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(kregen honden ergens last van door dat getrek aan die riem).
Marjoow schreef:Femke, ik schrik toch wel van die laatste Alinea. Laat MG puppy's die moeilijk zindelijk te krijgen zijn werkelijkwaar inslapen?
Citaat:De hond is chronisch onzindelijk
Dit blijkt als u alles al geprobeerd hebt. Deze hond doet overal en nergens zijn behoefte. ...
Als de bench niet helpt, en vaak bevuilen deze honden zelfs hun eigen mand, bent u uitgepraat.
U zult er óf mee moeten leren leven, ... of een buitenkennel bouwen of zo reëel moeten zijn in te zien dat u met deze hond tot een eindpunt bent gekomen.
Euthanasie zal dan de enige oplossing zijn.
Citaat:U zult er óf mee moeten leren leven, ... of een buitenkennel bouwen of zo reëel moeten zijn in te zien dat u met deze hond tot een eindpunt bent gekomen.
Euthanasie zal dan de enige oplossing zijn
x_Rebecca schreef:Er zit gelukkig ook wel een verschil in 'chronisch' onzindelijk of gewoon onzindelijk. Bij chronisch zit er toch echt wel een medische reden achter.
In elk geval, Martin Gaus is best een goede man, alleen zodra hij denkt dat hij op tv is of mensen hem zien laat hij zichzelf zien van de kant die de televisie wil zien. Dan is het inderdaad niet meer zo'n aardige kerel.
Cesar daarentegen vind ik helemáál een eng mannetje. Zijn televisieprogramma's vind ik ook altijd net even iets té geknipt en geplakt en die eeuwige neppe lach. Gatverdamme. Enge kerel.
Ik doe het allemaal wel lekker op mijn eigen manier.

).
. Heb Cesar nu meerdere malen van dichtbij kunnen bestuderen (zowel met mn hondje als zonder) en hij is nou eenmaal Geweldig
. Hij hoefde maar naar mn Herbie te kijken en ff met zn vingers te klikken en Herbie trok al niet meer aan de riem... kwam geen geweld aan te pas. Cesar mag zo weer met mn hondje (en met mij
) aan de slag hoor. martin moet met zn vieze gore poten van mn hondje afblijven, vertrouw die vent voor geen meter. Ik vind martin een walgelijk jaloers misbaksel van een stomme vent
.
xDaantjxx schreef:Ik kijk echt altijd met plezier naar het programma van Cesar. Geen gesjor en getrek onnodig.
Mijn stiefmoeder is naar zijn show geweest in Ahoy. Daar deed hij het notabene voor met een hond van publiek... Pfoe precies als op tv...
.gohya schreef:Iemand die naar 1 van zijn shows was geweest vond het ook wat tegenvallen w.b.t. het trainen van honden door CM. Hij schijnt n.l. best agressief tekeer te gaan tegen bepaalde honden.Of het echt waar is weet ik niet,ik was er niet bij,maar ik wil het best geloven.
Daarom, je kan niet uitgaan van de t.v. uitzendingen,daar word in geknipt!
Gaus vind ik dan weer té overdreven omgaan met honden.
) is zelfs tegen Cesar aangesprongen en heeft m helemaal afgelikt
. Op het podium was het dus zoals ik eerder al schreef een enkel klik/tsst geluid en ff hondje aankijken en hij deed geen pas meer fout. Shadow0 schreef:Gohya: weet je welke hond / uitzending / situatie dat was? Ik kan het me namelijk niet herinneren.
dakota schreef:(Filmpje is idd al oud. Las laatst echter wel een column van martin waarin hij wederom slechte dingen over Cesar zei).
Cesar, Cesar, Cesar. Heb Cesar nu meerdere malen van dichtbij kunnen bestuderen (zowel met mn hondje als zonder) en hij is nou eenmaal Geweldig
. Hij hoefde maar naar mn Herbie te kijken en ff met zn vingers te klikken en Herbie trok al niet meer aan de riem... kwam geen geweld aan te pas. Cesar mag zo weer met mn hondje (en met mij
) aan de slag hoor. martin moet met zn vieze gore poten van mn hondje afblijven, vertrouw die vent voor geen meter. Ik vind martin een walgelijk jaloers misbaksel van een stomme vent
.
Genoeg gezegd![]()
gohya schreef:Shadow0 schreef:Gohya: weet je welke hond / uitzending / situatie dat was? Ik kan het me namelijk niet herinneren.
Nee dat weet ik zo niet meer precies.Ik keek altijd vanaf 11 uur s'avonds tot 1.00 uur een aantal afl. achter elkaar.
Cesar was lang bezig geweest met die hond [buldog achtige,ik meen pitbull] had hem ook mee naar zijn huis genomen.Maar die hond was gewoon niet meer te her opvoeden,hij bleef honden aanvallen.Mensen deed hij nix hoor,daar was hij gewoon lief voor.
Hij viel in zijn caravan ook gelijk een hond van cesar aan,en hij hield vast.Met moeite kreeg cesar hem los.
Simoontjeh schreef:Ik denk dat valsheid wel even iets anders is dan het niet op kunnen houden van een plasje