Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vosse schreef:Let wel op dat er kwaliteitsverschil zit in de smuldier bij de supermarkt
en de smuldier van de dierenspeciaalzaak (daarom ook het prijsverschil).
Smuldier (supermarkt) vind ik voor vers vlees voeding dan wel weer van mindere kwaliteit
Smuldier pens bij de supermarkt bevat bijv. de boekmaag en bindmiddel en water.
Smuldier pens dierenspeciaalzaak bevat de pens.
Aldus de vertegenwoordiger.
Sonja89 schreef:Pletje123 schreef:Geen vers hier, want aan dat gevarieerde dieet wat je zelf samen moet stellen heb je een dagtaak!
Dit lijkt niet op een argument, maar op eigenbelang...
Pletje123 schreef:en ook mijn DA raadde vers af. En nee, daar koop ik mijn voer niet
Sonja89 schreef:Pletje123 schreef:Geen vers hier, want aan dat gevarieerde dieet wat je zelf samen moet stellen heb je een dagtaak!
Dit lijkt niet op een argument, maar op eigenbelang...
aslo schreef:Pletje123 schreef:en ook mijn DA raadde vers af. En nee, daar koop ik mijn voer niet
Heel veel DA's raden het af, ook niet gek als je bedenkt dat deze verhoudingsgewijs niet veel mbt voeding leren in hun studie. Alleen basis. Heb toen begrepen dat de info ahw 'gesponsord' wordt door een paar grote brok fabrikanten.
Pletje123 schreef:Ja het blijft natuurlijk altijd lastig om dit soort uitspraken te bewijzenTegenstanders grijpen vaak vanalles aan om hun argumenten te sterken
Estera schreef:Daarnaast heb ik toch wel een angst voor het botten-gedeelte en wat kleine verslinterde botjes kunnen aanrichten in het maag-darmkanaal.
Ik zeg: schieten maar!
mariska32 schreef:ik ben niet voor of tegen.
mijn eigen hond kan niet tegen vers,dus houd het op.
na veel zoeken,proberen enz ben ik uiteindelijk op brok uitgekomen waar ze wel tegen kan.
eindelijk een hond die weer graag eet,niet stinkt en een redelijke vacht heeft [redelijk want 100% is nog niet gelukt]
wij zijn er na veel zoeken achter gekomen dat hondlief allergies is voor...vlees.![]()
ik kijk alleen naar waar het dier het zelf goed op doet,of dat nou brok of vers is.