Ze heeft vandaag een rits gekregen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mijn vriend heeft de 'pech' de enige (echt) opererende dierenarts te zijn in de praktijk en hij zit niet in een samenwerkingsverband met andere praktijken. Hij is dus 7 dagen per week, 24 uur per dag, beschikbaar voor spoedgevallen etc. Als hij écht niet kan, stuurt hij door naar een praktijk in de buurt, maar in principe gaat ie altijd. Voor spoedgevallen is dat ook geen probleem. Maar als je voor de zoveelste keer om 2.00 's nachts gebeld wordt met de vraag hoe laat de praktijk open is de volgende dag/hoeveel een castratie kost, word je wel eens chagrijnig hoor. En dan zeggen mensen: 'oh ja, ik dacht ik kijk gewoon of er iemand opneemt!'. Midden in de nacht
Natuurlijk neemt er iemand op als je de spoedlijn belt. Het verhaaltje van mensen die op zondagmorgen bellen dat de hond al ziek is sinds dinsdag en wel NU geholpen moet worden, is ook bekend inderdaad
. Dan denk je: kom eerder. Valt dat dan volgens jullie ook onder 'had ie maar geen DA moeten worden' en 'hij heeft dienst, dus moet gewoon komen'?
Hoewel wij ook niet blij zouden zijn als iemand op zondag belt met de vraag wanneer er gesteriliseerd kan worden, is het in dit geval ook een logische vraag, en natuurlijk sta je dan iemand te woord.