Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dan vind ik het eigenlijk nog wel vrij saai, twee dagen brokken en de rest rauw vlees heeft toch wel mijn voorkeur. Juist vanwege de variatie. mirim schreef:Dat klinkt lekker...voor de hond danMaar dan vind ik het eigenlijk nog wel vrij saai, twee dagen brokken en de rest rauw vlees heeft toch wel mijn voorkeur. Juist vanwege de variatie.
sarabande schreef:mirim schreef:Dat klinkt lekker...voor de hond danMaar dan vind ik het eigenlijk nog wel vrij saai, twee dagen brokken en de rest rauw vlees heeft toch wel mijn voorkeur. Juist vanwege de variatie.
Maar dieren denken niet zoals wij
Dus als je dat vlees in porties verdeelt over zijn brokken eet hij wellicht beter
Overigens is mij afgeraden om vaak van voer te wisselen en zeker niet als de hond het er goed op doet
) wel opletten dat je wortelsap neemt die niet met honing is "verfijnd". Ook kook ik wel eens een kalkoenschnitzel voor d'r, of krijgt ze er pens of runderhart bij.
).
. 
We zijn naar huis gegaan met 2 hele mooie bekers.
:
...

. Wij hebben in het verleden ook veel nestjes gehad en zijn de katjes altijd kwijt geraakt. Tot aan het laatste nestje, toen bleven er twee over....die hebben wij nu nog steeds
(ze zijn ondertussen bijna 15) Daarna hebben we de moeder en de jonge poezen tegelijkertijd laten castreren ( moet een beetje wennen, ik gebruik meestal voor poezen en teven de term sterriliseren, maar dat is het niet). Niets is erger dan de katten niet kwijt kunnen raken en zelf ook niet willen/kunnen houden. Er zijn al genoeg zwerfkatten op de wereld.

Lijkt me voor de hond ook niet fijn om bijna in de piano te liggen...klinkt toch ook erg door in d'r hoofd. Maar het geluid was wel veel aangenamer natuurlijk
; is ze ook bang voor vuurwerk?
; vorig week zaterdagnacht heeft mijn schoonzoon volledig onverwacht na 4 jaar de relatie met mijn dochter verbroken (hij heeft een jaar hier in huis gewoont en ze zouden de volgende dag in hun eerste eigen woning gaan
) en nu is mijn dochter natuurlijk vreselijk verdrietig
...
...
?!
. Maar Bobby is dat ook niet dus hij heeft ook van zijn grote kleine broer geleerd dat onweer en vuurwerk niet eng is
.
. Sterkte voor haar
.
.