Dit zit allemaal al in de brok
.Ach Kvv, t is niet mijn ding. Al dat gedoe in de vriezer en vaak ook nog in van die grote stukken wat amper bevroren door te hakken is om in porties te delen.
Ze krijge nzo nu en dan wel eens wat lekker door de brokken (vers vlese dan, geen blikvoer), die van mij eten het graag

Met Barf bedoel ik dus dat mensen dus echt wel moeten weten waar ze mee bezig zijn
die hoeft niet in1x zo'n bak van 400 gram. Duh.
,enige vorm van vlees wat erin zit is dit: gedehydreerde kip- en kalkoen proteïne
), begraaft zijn botten, runderoren, kippenekken in de tuin van de buren voor later, heeft behoefte aan ´roaming´ en moet dus lange einden lopen en kunnen struinen.. Ik heb een ieniemienie-vriezertje, kan er maar 4 kg vlees per week in kwijt. En moet inderdaad elke week nieuw halen. Ja, best een gedoe.. Maar dat gedoe doe ik wel omdat ik weet dat dit het optimale is voor Beer, hij gelukkig is met zijn natuurvoeding en er een gezondere hond van wordt. En hij moest er ook aan wennen, hij groeide namelijk tot zijn 4e maand op met brok.. Nu verkiest hij zijn vlees boven brok.
.. Maar ik vind wel dat er gekeken moet worden hoe je zoveel de hond tegemoet kan komen.