CIV schreef:Urine uit de blaas halen zal lastig worden want hij plaats altijd op zijn kleedje in de reismand
ze duwen er gewoon een catheter in. blaas is nooit echt helemaal leeg. en anders wachten ze even en doen ze het later. of ze nemen hem op, geven hem water en dan zuigen ze het eruit.

Al is hij misschien zijn huisje kwijt als hij blijft plassen
Was wel prijzig dan bij jullie, kost altijd veel geld die DA. Zag vanavond ook weinig crisis, het zat goed vol, net als afgelopen keren.
ik denk dat ik een mega kattenpak zou maken van een konijnenonderhok ofzo als ik dat kon lenen bij iemand om te hopen dat hij het daarin deed. of een bench lenen van iemand om te zien of hij daarin zindelijk is als dat zo is dan naar kleine kamer bijv badkamer en dan als dat goed gaat pas weer door hele huis in de hoop hem opnieuw te leren zindelijk zijn
katten zijn nameijk over het algemeen niet al te happy met veranderingen meestal houden ze van bekendste optie. Kan best begrijpen dat je heel gek van wordt hij er steeds naast plast want dat is natuurlijk ook heel erg vervelend en vind dat je heel erg je best doet voor hem. Heb je al eens een felyway geprobeert trouwens heb dat gemist? als je het idee hebt dat het van stress komt kan je zelfs nog aan kalmeringstabletten denken is ook een optie. zet de bench op een kalme plek en laat hem overdag als je thuis bent openstaan wellicht zal hij op termijn dan zelf in gaan om te plassen (blijven hopen
was al bang dat ik hier alleen over was gebleven.