Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Zo 4x per week op de club, dat is fanatiek!
Kom je nog wel aan je paard toe??
Seven schreef:bedankttis ook een heel mooie hond en een echte werker wil elke dag elke minuut wel werken.
IK las nog even terug dat jullie niet de hond verplichten rust te nemen, ik doe dat dus wel binnen wil ik rust en liggen ze veel zodra we wat gaan doen zijn beide honden goed actief en willen ze werken. Maar ze moeten zeker leren ook te rusten en vooral bij werkhonden is dat heel belangrijk ze dat te leren.
Seven schreef:Het is ook pup gebonden maar als iemand zegt afmatten denk ik aan laten lopen, apporteren tot ze niet meer kunnenen dat kan met een pup echt niet.
Wat voor waarden had ze bij de HD uitslag? wat is dr ras, vind dat altijd wel interresant.
Assad is ook voor de HD geweest heupen zagen er perfect uit maar we wachten nog steeds op de uitslag.
Seven schreef:Waarom laat je de honden bij de tafel wachten als jullie eten? Das erg resepctloos honden geven je als alfa normaal de ruimte als je voer/voedsel hebt, wel logisch dat de pup het niet snapt want das een tegenstrijdig idee voor een hond.
De terrier is blijkbaar nog wel een hond die de roedel regels wil behouden en strafd de pup die dingen doet tegen een alfa, normaal zou jij dat doen maar de terrier ziet dat de dat niet gebeurd en grijpt in.
Met de teckel is het meer van weg want ik wil deze hoge plek behouden, de teckel doet het dus niet vanuit roedel behoud maar gewoon om zelf de hoogste plek te behouden die teckel had van mij het wel even gehoord en was zeker niet opschoot gegaan als die daaruit macht ontleend.
Al met al zitter er overal wat roedel problemen bij jullie en ja dat kan eens goed mis gaan tijd om het om de regels wat om te gooien de teckel duidelijk te maken dat deze niet boven de rest staat, de pup weer laten zien hoe het gaat in een roedel en de terrier leren dat jullie eerst in grijpen en als jullie er niet zijn zal de terrier die taak op zich nemen.