Bokkers met een Franse Bulldog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:18

*\o/* Bullentjes topic !

Heb er sinds 2,5 jaar ook een, en zou niet anders meer willen :D

Lilly <3

Afbeelding

Afbeelding

ikbenerniet

Re: Bokkers met een Franse Bulldog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:21

Hier hebben we er ook 2 maar het knaagt op dit moment zo erg. Ik heb het idee dat ze beter verdienen. Sinds deze maand ben ik meer gaan werken en zitten ze meer alleen. Nu kunnen ze als ik aan het werk ben gewoon naar buiten, drinken en eten. Maar toch voelt het niet prettig...Maar wil ze eigenlijk niet missen

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:54

@ Happinez: wat een mooi tuigje heeft ze om! Wat is het merk en waar heb je die vandaag als ik vragen mag?

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 10:53

Waaa, mooie bulletjes komen weer voorbij!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:20

uhmm goede vraag evelien, ik dacht van ferplast .. maar weet het niet meer zeker.
Bovenop zijn ze van leer. Hebben echt een fijne pasvorm.
Alleen is Lilly een vrij kleine maat bull waardoor ze net een beetje tussen de 2 maten in zit.
Deze zit op zijn ruimst, terwijl een maat groter weer te groot was net.

Afbeelding

Hummertje, wat een schatje <3

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:23

Oke, dan ga ik even zoeken op internet. Ik vind het echt een mooi ding :D

Hebben die van jullie 's winters met sneeuw ook een dekentje om? Onze bull wel als hij mee naar stal is. Anders wordt hij zo koud als hij daar op de betonnen vloer gaat zitten...

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:44

Bo hoef ik echt niet mee te nemen na stal in de winter. Hij is echt van de warmte, als het swinters te koud is of het regent dan gaat hij nog niet eens mee wandelen!!
Die blijft gewoon op de bank liggen en kijkt mij aan of ik gek ben :+ :o

koda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 13:49

Die van mij heeft het ook niet zo met de kou, maar sneeuw vind die prachtig als ik wandel, laat ik hem even snel achter het huis, dan wil hij niet na buiten.

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:06

Wauw wat een leuke bullen komen er weer voorbij zeg!

Hihihi die verhalen over dat ze gesteld zijn op warmte kloppen hier dus ook :P Onze Banjo is gek op warmte en ligt het liefst onder de deken... jullie raden dus wel waar hij snachts slaapt hé :+

@saszuidema: Heel erg sterkte met die beslissing zeg.. lijkt me echt onwijs moeilijk om afstand te moeten doen van je lieve bulletjes... maar zou het wel kunnen begrijpen.. sterkte iig

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:17

Onze Diva heeft een hekel aan regen. Ze blijft dan in de deuropening staan en wil echt niet mee. Moet haar dan aanlijnen en tis omdat het niet anders kan ;)

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:19

Banjo heeft gelukkig geen problemen met regen, hij vindt de plassen dan ook erg leuk :+ Net als sneeuw, dat vind hij helemaal geweldig! Maar als het een regenachtige dag is en het is wat kouder in huis, dan kan ie de hele dag wel onder de deken liggen, dan verandert hij in een slaapkoppie haha. :P

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:23

Bo HAAT regen, die blijft inderdaad ook mooi in de deuropening staan. Van de zomer heb ik hem voor het eerste gewassen in de douche, hij heeft me zeker 2 dagen niet meer aangekeken daarna.

Het is echt een hond met een apart karakter, zo is hij echt dol op mn vader en mn ouders zijn van de zomer 2 weken op vakantie geweest. Bo heeft mn vader ook zeker een dag of 5 niet aangekeken toen ze eenmaal terug waren, hij was echt BO(OS) *D ..
Als je hem dan roept, gaat hij gewoon lekker met zn rug naar je toe zitten en de andere kant op kijken :j

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:26

Hahaha idd een hond met een apart karakter :P

Alhoewel Banjo kan het ook hoor... met zn rug naar je toe zitten en je kan roepen wat je wil... hij negeert je gewoon :')

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:32

ja tuigje is ook in het bruin te krijgen, die hebben we voor de teckel

jasje heeft ze maar is ze uitgegroeit. doe zoiets enkel met sneeuw of erge forst om dan merk je dat ze het lekker vind.
water vinden ze hier geweldig net als modder (
maar daar is het baasje iets minder blij mee )

wat ik zelf ook vind dat ze zo enorm mens/persoonsgericht zijn,merken jullie dat ook ?

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:34

Ik vind dat ze vooral erg kind-gericht zijn haha! We hebben dat echt moeten afleren dat hij spontaan speeltuinen inrent om tegen de kindjes aan te springen. Zo leuk vind hij ze! Maar inmiddels weet hij wat wel en niet kan... :)

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:07

Wat een leuke bull zeg!
Ik herken veel in jullie verhalen! Die van ons is ook heel erg op mensen gericht en kan je soms ook uren niet aan kijken als hij boos is :P Hij vind zwemmen wel erg leuk en douchen vind hij helemaal geweldig!

koda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:08

Hier ook, Spetter is gek met kinderen, maar ook met volwassenen.

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:33

Ook Banjo houd er van om lekker tegen kids aan te springen hihihi hij vind ze geweldig.... maar eigenlijk alle visite die hier binnenkomt wordt uitgebreid begroet :+ hij wil iedereen altijd graag kusjes geven :')

M_aris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:40

Wat een leuke bullen en verhalen allemaal

Onze Spike vind (vond) sneeuw altijd geweldig. Nu niet meer zo, hij word al zo oud en heeft nu ook een jasje aan tegen de kou anders staat die helemaal te trillen.

En warmte daar houd hij ook zeker van, wij hebben in de winter altijd de houtkachel aan, Daar ligt die de hele avond voor. tot hijgen aan toe, gaat die 5 min af koelen in de keuken op de vloer, en dan snel weer terug voor de kachel.

Ook heeft die sinds een paar dagen weer iets nieuws, (hoe ouder, hoe gekker). Hij gaat steeds in het huisje van onze Chihuahua liggen, Daar is die natuurlijk veelste dik voor, in de achterkant zit al een hele scheur, omdat die steeds zo zit te draaien om er in en uit te komen.

Ziet er zo zielig uit vind ik, Maar hij wil er echt heel graag in liggen, Als we hem eruit halen, kruipt er ook gelijk weer in.

Afbeelding

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:43

Aaawh wat een poepie! Lekker warm liggen hihihi dat tongetje er ook bij :+

Onze bullie ligt ook altijd op de gekste plekken.. laatst probeerde hij in het mandje dat aan de verwarming hangt voor de kat te gaan liggen :')

Elevien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:47

Hier ook eentje die op de meest onmogelijke plekken wil liggen. Dan wil hij op het kleine kussentje op de bank liggen. Maar hij rolt er telkens vanaf omdat hij daar natuurlijk veel te groot voor is. Dan zie je hem er op den duur heel verkrampt op liggen met een hoofd van: dit ligt heus wel lekker hoor! :\

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:50

hahahaha :') ik kan me helemaal in je post vinden Elevien :+ wat zijn het ook sukkeltjes soms hihiiihi

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 21:48

Dit topic kan echt heel snel, of heel langzaam gaan haha :+

Alle nieuwelingen: Welkom! En leuke foto's, zo lief een topic vol met Bulletjes <3

En Hummer is echt een schatje, mooie foto's ook. Het is echt nog een klein ding.

saszuidema: Dat is een behoorlijk dilemma, je wil het beste voor je hondjes maar inderdaad je kunt ze echt niet missen.

Posh heeft ook een hekel aan regen, met een jas aan gaat ze wel naar buiten maar anders verrekt ze het echt. En ze houdt van de kachel, ze ligt er altijd strak voor helemaal uitgestrekt.

Vandaag was er toevallig een hondentrainer voor een hond van iemand op stal, Posh heeft even meegeholpen met wat oefeningen en kreeg weer allemaal nieuwe info over Bulletjes.

Dat ze in karakter erg kunnen omslaan was bij mij al wel bekend, maar dat ze als ze écht boos worden een andere hond zo snel dood kunnen bijten was nieuw voor mij. Kan ik er ook echt niet uithalen, vindt haar zo'n stuntel en lief maar je weet maar nooit.

Ze heeft trouwens in ons nieuwe huis een eigen plekje gekregen voor haar spulletjes:
Afbeelding

En nee ze is niet verwend :D

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:57

hahah niet verwend ? een eigen afdeling mogen ze hier van dromen :')

M_aris, wat een geniale foto ! echt typische bull hé haha

Nou een ruziezoekende bull word je niet vrolijk van hoor , Onze dwergteckel en Lil kunnen elkaar nog wel eens flink in de haren zitten.
Gaat er dan hard aan toe :=

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 17:28

Tss, ik schaam mij diep dat ik dit topic niet eerder heb ondekt!!!

Wij hebben drie bulletjes <3

1 juli hebben we ons eerste nestje gehad toen zag het er bij ons zo uit:

Afbeelding

inmiddels zijn de babies weg en hebben we nog Tyler (zwart), Jamie (fawn bont) en Vegas (fawn) :)