Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus vind het ook niet heel erg maar vooral sneu. Blacky schreef:Vind het aan de ene kant heel sneu voor de kitten dat het geen leven heeft kunnen krijgen maar aan de andere kant wij kunnen echt geen katten erbij om ze op te voeden.Dus vind het ook niet heel erg maar vooral sneu.

Blacky schreef:Wij weten zelf welke katten we wel of niet laten castreren omdat sommige sproeien en rijden zelfs tegen katers op en die laten we castreren en als kun katten van buiten af zwanger maken is dat die eigenaar hun probleem want dan moesten hun maar hun kan stelleriseren. En 2000 aan DA komt omdat, een van onze katten had een navelbreuk kosten 1000 andere kat poot door een wiel van een fiets nog eens 1000 en vorig jaar nog een kat overleden door een ongeval nog weer zoveel geld. En hoe kan er uit mijn berichten op gemaakt worden dat deze katten verwaarloosd worden ? Je hebt ze nog niet eens eens gezien oid. Heel makkelijk om via een computer te gaan beoordelen. Ik vroeg alleen wat er op de foto te zien was en verder niks. En JolliGirl als er nog wel kittens uitkomen gaan we daar natuurlijk gewoon voor zorgen en ze weg doen wanneer ze er klaar voor zijn.
fanci_mike schreef:Blacky schreef:Wij weten zelf welke katten we wel of niet laten castreren omdat sommige sproeien en rijden zelfs tegen katers op en die laten we castreren en als kun katten van buiten af zwanger maken is dat die eigenaar hun probleem want dan moesten hun maar hun kan stelleriseren.
Juist dat stukje laat jullie insteek zien.

fanci_mike schreef:Maar ze mag er wel op gewezen worden zodat ze er over gaat nadenken toch? Zeker met 15 jaar kan dat best wel. Ik val haar niet aan, en Marion ook niet, wij geven aan dat de mening die bij TS in huis geld niet per definitie de mening is van iedereen. Mijns inziens gebeurt dit op een redelijk respectvolle doch duidelijke manier.