Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onley schreef:ik heb laatst een filmpje gevonden van een pitje die aan gevechten had meegedaan en ze die gevonden hadden bij een inval man man wat heb ik gehuild toen ik die hond zag.
ja zag gewoon het leed en de angst en in haar ogen vel over been en helemaal 1 open wond.
zij was de lok hond en die hebben het erg te voorduren omdat ze zich niet goed weren pfff het heeft helaas niet mogen baten die hebben ze alsnog moeten laten inslapen na een goed herstelperiode door de heftige wonden.
dat vind ik pas te erg voor woorden
onley schreef:Langcara klopt maar die lab is niet opgegroeid met kinderen en voor kinderen bijzonder lief
maar tegenover andere honden/pups is het dus een vals kreng wat al begint met tanden laten zien als je al op 4 meter afstand bent maar ze laat zich wel wegsturen als je een hond bij je hebt en komt dan ook niet meer in de buurt raar maar waar dus ze vliegt er niet uit het niets op af.
FloMax schreef:Maar over het algemeen vallen volwassen honden toch geen pups aan? Die zijn sowieso lager in rangorde, ik dacht dat ze dat al vanuit het nest (van de moeder) dus leerden.
Tuurlijk, mijn dwergkees zet de raketwerpers hier ook wel ns op hun plek, maar aanvallen uit t niets... nee, dat nooit.
Er was nog niet zo lang geleden een heel interessante discussie over op Bokt.. Weet zo niet meer welk topic..