ze zijn zo dankbaar dat ze me nu met zn tweetjes ingebouwd hebben. Kan geenkant op
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ze zijn zo dankbaar dat ze me nu met zn tweetjes ingebouwd hebben. Kan geenkant op
Mijn volgende dier zal ook zeker uit het asiel komen
Die dieren daar hebben ook recht op een goed tehuis. ironic__ schreef:wij waren het derde gezin die hem een kans gaven
dus ze wisten donders goed wat voor vlees ze in de kuip hadden
anders zeiden ze ook niet als hij nu terug komt krijgt hij een spuitje..
Jans schreef:De onze timmeren op elkaars hoofd als instant message
.
. Ze weet dus dat ik eerst haar weer naar binnen moet dirigeren en dat vindt ze belangrijk. Ze wordt ook boos als ik haar op wil pakken of de goede kant op wil duwen, echt lachen met dat beest
.
Helpt wel iets, we vinden niet standaard 2x per dag de helft van de boeken op de grond, maar nu is ze erachter gekomen dat ze ook op de kleren kasten in de slaapkamer kan komen
Geen idee hoe ze daar bij is gekomen... We zijn op zoek naar een eigen huisje, zodra we verhuisd zijn komen er speciale plekken voor de katten op goede hoogte (we kunnen nu weinig; onze huurwoning staat te koop, we huren tijdelijk, we gaan geen gaten boren etc). Maar nu heb ik het wel over mijn niet-asiel kat. De asiel kat is de braafheid zelve hoewel ze wel eens vanaf je rug mee kijkt als je het katteneten klaar aan het maken bent. Soms waarschuwt ze voordat ze springt
.
Citaat:Helaas heb ik een slechte ervaring met een asielhond gehad. Ong twee jaar geleden besloten we een husky te adopteren uit het asiel, het was op zich een lief beest. Je kon hem helaas niet vertrouwen hij kon heel onvoorspelbaar zijn. Uiteindelijk is hij weggegaan omdat hij iemand gebeten had, en die was er bang voor geworden. Hond was gewoon veel te dominant. De hond had trouwens een slechte achtergrond, kwam uit Polen, was verkocht in een winkel veel baasjes gehad enz. Nu zijn we heel blij met onze hond die we gewoon vanaf puppy hebben
Meld dit bericht
Ineke2 schreef:Maar dat heet imo gewoon misleiding van het asiel als ze niet alle gebreken of de ernst ervan niet melden... Hoelang heb je die hond nog gehad?
Lovely schreef:Katten zijn hele dure dieren, met een beetje pech heb je af en toe een nieuwe bank nodig of nieuwe stoelen omdat het beestje niet kan kiezen tussen de krabpaal of de bekleding van de meubelen.
Diva92 schreef:Lovely schreef:Katten zijn hele dure dieren, met een beetje pech heb je af en toe een nieuwe bank nodig of nieuwe stoelen omdat het beestje niet kan kiezen tussen de krabpaal of de bekleding van de meubelen.
Hier hebben ze het snel begrepen dat ze niet aan de meubels moeten komen en de krabpaal die vinden ze geweldig tegenwoordig. Kwestie van consequent neen te zeggen als ze aan iets krabben dat niet mag, ze oppakken en op de krabpaal zetten. Dat hebben snel begrepen hoor
. En als ik adem haal is ze heel blij dat ik iets tegen haar ga zeggen
. In geval van nood is er altijd nog de plantenspuit
. Diva92 schreef:Dan kan je er nog altijd achter gaan, pakken en op de krabpaal zetten, op den duur snappen ze dat wel hoor