MaritAriel schreef:Maar het is wel de waarheid!! Wat heeft ze er aan als er nu verteld word hoe erg het wel niet is en blablabla? Je kan haar toch beter duidelijk maken dat het goed geweest is zo, dat die hanen iniedergeval worden geslacht na een mooi leven? Ze hadden veel slechter te recht kunnen komen....
En denk eens vooruit... Hoe vaak ik wel niet heb mee gemaakt dat hier hele lieve mensen kwamen voor een haan/hen en dat ik later eens langs reed en die haan/hen alang geslacht was en dan nog niet eens te bedenken op welke manier. Dit is de realiteit, je loopt altijd risico op veel hanen met fokken en dat risico heeft ze zelf (of haar ouders) genomen en dit zijn de gevolgen daarvan.
Ik vind het ook heel banketstaaf voor der, maar wij kunnen daar nu nog weinig aan veranderen helaas! Hoe vervelend ook.....
Ik hoop natuurlijk dat ze nog een huisje voor ze vind.
Fokken is en blijft gokken. . . altijd zo geweest en dat zal altijd zo blijven. Helaas zullen de slechte/zwakke dieren daar de dupe van zijn, maar dan nog is het niet nodig om iemand zo te kwetsen. En al helemaal niet als meerdere mensen laten blijken dat je absoluut te ver gaat. Waarom mensen dan vervolgens nog verder gaan is mij een raadsel.