Wat leuk dit! Ik ga eens even volgen.. Zien er al goed uit, die speeltjes. Kunnen ze de touwen niet "strippen"? Dat doet mijn hond heel graag namelijk..
Kaus
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-12 22:21
Strippen? wat is dat?
edit; in de vorm van wat jouw hond met de touwen doet natuurlijk dan
Dan zou hij die touwtjes er dus stuk voor stuk aftrekken bedoel je?
Ik denk op zich niet dat dat mogelijk is, aangezien het nogal veel vlechtwerk door elkaar gevlochten en is en hij het dus niet makkelijk kapot zou kunnen trekken. Dit is hoe het simpele speeltje gevlochten is: http://www.bokt.nl/verkleind/2012-02-21_21.24.15.jpg
Hmm.. ik denk inderdaad niet dat ie dat voor elkaar krijgt!
Kaus
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-12 22:34
Haha dat zou mooi zijn
Ik denk dat ik binnenkort even ga kijken wie ik zich allemaal hebben opgegeven voor als proefkonijn om te kijken of ze echt zo onsloopbaar zijn als bij de Border Collie
Ik bied me aan (mijn hond dan he ) Ik heb een duitse herder van 11 maanden dus het liefst geen klein speeltje.
hafjelinger
Geplaatst: 04-03-12 15:36
Over 12 dagen hebben wij een Australian Shepherdpup in huis, misschien vind je dat iets als proefkonijn? Kijk maar bij mijn berichten, ik heb een topic gemaakt met een filmpje van ze.
aisie
Geplaatst: 04-03-12 15:37
Mijn mecheltjes willen er wel eentje uitproberen
Woon je ook in friesland overigens?
Kaus
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-12 15:38
Jullie staat er tussen
Nee ik woon in Groningen.
Als jullie je adres even via PB sturen zal ik proberen ze deze week nog op te sturen
doe je dit gratis? want ik wil er gerust voor betalen hoor
NoaSky
Geplaatst: 04-03-12 15:43
Oeeeh gave speeltjes zeg!! Knap gemaakt! Wat wil je er voor gaan vragen?
Mocht je trouwens nog hele kleintjes hebben, ik heb 3 chi's (zie profiel) die evt wel willen uitproberen. Moet je maar zeggen wat t kost (je hebt zoiezo verzendkosten he)
Ja deze "ronde" is nog gratis omdat het proef is De speeltjes moeten nog uit getest worden.
Ik heb eigenlijk geen idee wat het qua verzond kosten is. Als de speeltjes goed genoeg zijn en ik er meer ga maken en zo dan ga ik er wel geld voor vragen want anders kan ik niks aan het asiel geven.
oke, bedenk wel dat je enkel aan verzendkosten al een hoop kwijt kan zijn he... ligt eraan hoe groot ze zijn natuurlijk, als ze door de brievenbus passen is het niet zo veel dacht ik...
mijn engelse staffords mogen ook als proefkonijn. haha die laten niks heel(A)... qua speeltjes dan dus ben benieuwd. ben best bereid de verzendkosten te betalen!
Hoe zouden jullie het trouwens willen doen dan met de verzend kosten overmaken? Dat ik het eerst verstuur en dat jullie het daarna overmaken of andersom?