Elin_ schreef:Maar als je al zo veel dieren hebt waarom dan nog een stinkdier?
Hij kan zijn verdediging niet gebruiken.. en staat machteloos tegenover de andere dieren.
Ik kan daar zo geiriteerd van raken... al die mensen die persee exotische dieren willen.
Slangen,Stinkdieren,andere reptielen,wasberen en egels horen gewoon NIET als huisdier gehouden te worden.
Dat hoort niet! Ik vind het gewoon onder mishandeling vallen en psygische kwelling.
Je kan wel 100 keer zeggen dat je het goed tehuis geeft,niet zomaar dier wegdoet..
Je lijkt zo lief te willen zijn voor de dieren,maar alsnog kun je je eigen egoisme (ik wil een stinkdier!) niet opzij zetten voor een dier ..
Hier ben ik het op zich mee eens hoor, alleen snap ik niet waarom dan zooooo veel mensen hun paarden 24 uur per dag in een hokje van 3 bij 3 stoppen.... Vind ik dan eigenlijk hetzelfde, worden ook natuurlijke behoeftes én manier van verdedigen weggehaald..

En daar wordt door zo veel mensen geen enkel probleem van gemaakt.. Want dat is 'normaal'...... 
en idd in een dierenwinkel worden ze vaak in een opwelling gekocht 
Bull. Beetje een meisjes-opmerking, ga alsjeblieft niet ieder dier zitten vermenselijken, juist daardoor krijgen zoveel dieren niet de juiste verzorging.