Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
hestejente schreef:upendo schreef:Weet je wat?
Laat er maar een baksteen op vallen. Dan lijdt het diertje in ieder geval niet meer.
Hoe kun je zo'n gevoelloze reactie plaatsen! Dat meisje heeft verdriet.
Ik heb even getemd op de algeheel gevoelloze reacties hier.
Anoli schreef:Wie zonder zonde is gooit de eerste steen...
Mensen gaan hier echt ver over de lijn van fatsoen
Niemand maar dan ook niemand weet hier de situatie van de ts, wie ben jij dan om daarover te oordelen?
Lieve ts, blijf hier niet op bokt zitten, maar bij je konijn! Het is jouw keuze om het op deze manier te doen, ik kan vanaf hier niet inzien of het dier onnodig aan het lijden is. Mijn ervaring is dat dieren ook wel rustig kunnen overlijden zonder hulp van mensen.
Heel veel sterkte
Treace schreef:Shaunibef nu houdt jij je mond dicht,, als jij geen geld heb dan weet je het ook niet
dat jij nou een baksteen op een beest kan gooien kan ik niets aan doen
Ik ben niet zo'n iemand die een baksteen dr op laat pleuren dan doe k het wel even bij jou
Ik maak me zo pist hierom he
vickylover schreef:sommige mutsen hier zouden het zoveel beter doen !!!![]()
![]()
Geryon schreef:vickylover schreef:sommige mutsen hier zouden het zoveel beter doen !!!![]()
![]()
Ik denk dat IEDEREEN het hier 'zoveel beter' zou doen. Het is normaal om je diertje pijn te besparen en er geld aan uit te geven, dat hoort
ShauniBef schreef:Zal vast wel uit zijn Thirty! Als ze net zo van haar vriend houd als van haar Konijn..... Zal hij wel snel uitgekeken zijn op haar
upendo schreef:vickylover schreef:sommige mutsen hier zouden het zoveel beter doen !!!![]()
![]()
Klopt.en ik hou er niet zo van als mensen die me niet kennen me muts noemen.
Ik scheld jou ook niet uit toch?
Anoli schreef:ShauniBef schreef:Zal vast wel uit zijn Thirty! Als ze net zo van haar vriend houd als van haar Konijn..... Zal hij wel snel uitgekeken zijn op haar
Als dit de enige opmerkingen zijn die je kunt plaatsen ga dan gewoon weg...
Bespaart de ts een hoop verdriet en jou een hoop irritatie (want dat is zo ongeveer de enige rede die ik kan bedenken waarom je dit soort dingen plaats)
Ik heb ondertussen een melding gedaan van jouw berichten.