xSCWx schreef:Haha keona, op een foto lijkt ze niet zo dun. Het is een langhaar. Je mag wel langskomen, dan kan je het goed voelen. Haar ribben zijn duidelijk te voelen, en de botten bij haar kont ook.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSCWx schreef:Haha keona, op een foto lijkt ze niet zo dun. Het is een langhaar. Je mag wel langskomen, dan kan je het goed voelen. Haar ribben zijn duidelijk te voelen, en de botten bij haar kont ook.
xSCWx schreef:Mijn woorden worden verkeers begrepen. Ik sport niet met haar, en ben ook niet van plan dit te gaan doen. Goed lezen aub! Je ziet wel als ze dunner wordt, maar dan zou ik een vergelijkingsfoto moeten opzoeken. Je ziet van bovenaf dat ze smaller wordt, en ze krijgt een ingevallen gezicht. Ik weet wel wanneer een hond te dun is! Laat ik dat duidelijk maken.
En nee, een nestje gaat niet voor de gezondheid van mijn hond. Maar ik neem aan dat ze wel weer normaal gaat eten.
Nu krijgt ze 3 pakjes smuldier op een dag en ongeveer 2 tot 300 gram brokken. Dit gaat goed *afkloppen* dus ik hoop dat ze weer lekker aankomt.
het is nog 3kg dus is er binnen 2weken doorheen. Carnibest lustte ze helemaal niet, en lotgering is gewoon lastig ivm. Vriezer ruimte, maar als ze inderdaad niet aankomt moet ik wel wat verzinnen zodat ik het kwijt kan.
gisteren at ze alle 3 de pakjes smuldier op, maar nu laat ze er weer 1 staan. Dat bedoel ik dus, dan is het niet meer interessant en eet ze het niet meer. Maar als ik het even in de magnetron zet gaat het stinken en wordt het warm, dan eet ze het hopelijk wel. Zometeen proberen, ze heet nu haar 2e maaltijd gehad.