eenitraM schreef:. Gewoon dom eigenlijk van dat mens.
Gemakkelijk he... mensen te veroordelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bramasole schreef:Iedereen zou overstuur zijn wanneer het zijn of haar hond betreft, natuurlijk. En dat er geen verschil zit tussen een kikker, een rat of een pup is onzin. Natuurlijk zit er wel verschil in, voor mijn konijn voel ik wat anders als voor mijn hond. En ik ben gek op dat konijn maar de band die je met een hond opbouwt is niet te vergelijken.
liljebo schreef:eenitraM schreef:. Gewoon dom eigenlijk van dat mens.
Gemakkelijk he... mensen te veroordelen
eenitraM schreef:Boontje komt om zijn loontje is hier wel van toepassing. Een hondje met het formaat konijn… Tjah…
Is het zelfde als energieblikjes drinken zonder ooit je tanden te poetsen. En dan maar afvragen waar als die gaatjes vandaan komen
Mindfields schreef:Ik vindt de reacties van eenitraM ook erg stuitend...vraag me af of ze het leuk zou vinden als we haar heel hard zouden uitlachen omdat haar paard afgemaakt is, eigen rotschuld, moet je maar geen paard nemen, je weet dat dit kan gebeuren als je een paard neemt dus HAHA wat leuk.....
eenitraM schreef:Het is verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen. Ik zou me een hoedje schrikken! Maar het is algemeen bekend, net zo dat dolfijnen zoogdieren zijn en dat schapen niet vies zijn van een stukje vogel oid, dat reigers niet alleen van vissen houden.
Je houd zoiets toch wel in je achterhoofd. Natuurlijk sta je raar te kijken als je pas gekochte aanwinst van honderden euro’s wordt meegenomen door een of andere vogel die normaliter vissen eet. Maar het is niet vreemd.. Iig niet voor mij! Het is een lesje wat deze dame in kwestie nu heeft geleerd.
Mindfields schreef:Mindfields schreef:Ik vindt de reacties van eenitraM ook erg stuitend...vraag me af of ze het leuk zou vinden als we haar heel hard zouden uitlachen omdat haar paard afgemaakt is, eigen rotschuld, moet je maar geen paard nemen, je weet dat dit kan gebeuren als je een paard neemt dus HAHA wat leuk.....
Omdat eenitraM blijkbaar getemd heeft op dit bericht omdat ik haar persoonlijk aangevallen zou hebben, hierbij nog even ter verduidelijking: Ik vroeg hoe zij het zou vinden als iemand dat tegen haar zou zeggen. Het was dus hypotethisch.
Sabinee__ schreef:Maar als ik googel op internet dat komen er wel meerdere stukken boven dat Reigers niet aanvallen, geen puppy's eten (Reigers kunnen overduidelijk zien dat het GEEN vis is..)
liljebo schreef:eenitraM schreef:Het is verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen. Ik zou me een hoedje schrikken! Maar het is algemeen bekend, net zo dat dolfijnen zoogdieren zijn en dat schapen niet vies zijn van een stukje vogel oid, dat reigers niet alleen van vissen houden.
Je houd zoiets toch wel in je achterhoofd. Natuurlijk sta je raar te kijken als je pas gekochte aanwinst van honderden euro’s wordt meegenomen door een of andere vogel die normaliter vissen eet. Maar het is niet vreemd.. Iig niet voor mij! Het is een lesje wat deze dame in kwestie nu heeft geleerd.
Niemand beweert dat het vreemd is, maar je reacties zijn op zijn zachts gezegd kwetsend en vernederend en op die manier ga je niet met mensen om.
De betreffende vrouw heeft niet gedacht aan mogelijke reigers die haar hondje konden aanvallen. Hoeveel mensen zouden daar wel aan denken?
Ongelukken gebeuren met dieren en dat is altijd zeer triest voor de eigenaar. Zelfs de meest zorgvuldige eigenaar kan niet alles van te voren inschatten of iets doen waarvan het later verkeerd blijkt uit te pakken.
Het laagste wat je dan kunt doen is zoiets hilarisch te noemen of over dommigheid te spreken.
Dat getuigd van een compleet gebrek aan empathie.
Jammer. Erg jammer.
eenitraM schreef:Bramasole schreef:Iedereen zou overstuur zijn wanneer het zijn of haar hond betreft, natuurlijk. En dat er geen verschil zit tussen een kikker, een rat of een pup is onzin. Natuurlijk zit er wel verschil in, voor mijn konijn voel ik wat anders als voor mijn hond. En ik ben gek op dat konijn maar de band die je met een hond opbouwt is niet te vergelijken.![]()
Gelukkig is dat maar een mening
eenitraM schreef:
eenitraM schreef:Het is verschrikkelijk wat die vrouw is overkomen. Ik zou me een hoedje schrikken! Maar het is algemeen bekend, net zo dat dolfijnen zoogdieren zijn en dat schapen niet vies zijn van een stukje vogel oid, dat reigers niet alleen van vissen houden.
eenitraM schreef:. Gewoon dom eigenlijk van dat mens.