esiebessie schreef:Mijn kat mag vrijwel nooit op m'n bed, omdat hij vaak onder de teken en vlooien zit en dat vind ik niet zo fris in m'n bed.
Ieuw!! vlooiendruppeltjes ?
Het loopt toch door je huis heen..... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)maar ik zeg altijd nee joh ze wil niet eens op bed
..Vind het wel altijd erg gezellig,ze komt echt heel dicht tegen je aan liggen en dat is even ons knuffeluurtje..Vroeger had ik ook altijd mijn Jack russells op bed,maar die haren wel erg veel en ze gingen klieren dus geen succes..Nu heb ik honden die niet zo veel haren,maar omdat de honden en kat elkaar niet heel erg aardig vinden en poezel het gewend is mag zij op bed en heb ik de honden het gewoon niet geleerd..
Hond zou ik niet op mn kussen willen hebben maar op bed ach..
) anders aan toe. Daar liggen de honden bij zijn ouders in bed zelfs tussen hun in. Goede relatie dus.
zodra ik naar bed ga, komt hij vanzelf mee. Voordat mijn ouders gaan slapen, doen ze hem op zolder (daar brengt hij de nacht door, omdat hij anders het huis verbouwd
). De kat komt niet buiten en wordt regelmatig ontwormd en ontvlooid. Mocht ie een keer onverhoopt toch buiten komen, wordt hij eerst van top tot teen gewassen..
Maar normaal slaapt ze gewoon in haar mandje..
anders slaapt ze op de dekens en heb daar sowieso al een extra laken overheen, zodat ik dus idd schoner bedspul heb
dat het schoner is dan een vaatdoek van 2 dagen boeit me niet, die ga ik ook niet in mijn gezicht smeren, dat stinkt ook
Vind honden heel leuk hoor, maar niet in bed
vind het idee erg onhygienisch, plus dat ik ruimte nodig heb in bed.
De slaapkamer is voor mij en m'n vriend en daar wil ik graag tot rust komen. Denk niet dat dat gaat lukken met hijgende dieren in mn gezicht.

BarbaLala schreef:wopkelover schreef:bij mij liggen ze ook OP bed hoor , ik zie het probleem niet zo .
zeg maar tegen je vriend dat hij een zeur is
I did! Maar hij is ook niet met beesten opgegroeid, scheelt wellicht ook.
Plus hij is erg Christelijk en ziet ze toch wel als eh, minderwaardig ofzo.
Althans, volgens hem hebben dieren geen ziel, geen emotie.
(God, why am I even still with him?!)