Beesten op bed...am I weird?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:05

esiebessie schreef:
Mijn kat mag vrijwel nooit op m'n bed, omdat hij vaak onder de teken en vlooien zit en dat vind ik niet zo fris in m'n bed. :=

Ieuw!! vlooiendruppeltjes ? :P Het loopt toch door je huis heen.....

KimbeyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:05

Hier mogen de honden wel op bed. Moet er wel bij zeggen dat ik echt heel veel mijn bed verschoon en dat ik ook goed stofzuig. :+
Slaap in een tweepersoonsbed, wel heel eenzaam zo alleen.. Vult mijn Bordeaux Dog heel goed op (op de lakens), en mijn Cavaliertje ligt lekker warm tegen me aan (Wel onder dekens..)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:07

Mijn kat slaapt altijd bij mij. Heb een sprij en een handdoek liggen waar ze op ligt. Ze mag absoluut niet onder de dekens en dat doet ze ook niet. We slapen al 6 jaar neus aan neus en dat gaat prima hihi

Maartenn

Re: Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:09

Mijn kat heeft zelfs een eigen kussentje :P
Naast mijn hoofdkussen.
Vind het heerlijk als ze daar ligt, zo gezellig!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:13

Hier morgen de honden om de dag mee naar bed. De een slaapt de hele nacht tegen me aan de ander vaak op de grond. Maar soms ook op bed. Ik verschoon het bed gewoon heel vaak, niks vies aan dus :D

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:33

Mijn man vind dieren op bed echt vies,hij is niet opgegroeid met dieren in huis..Nu vind ik al wel dat hij zich heel goed heeft aangepast met 2 honden en een kat(en 5 paarden),maar hij wil ze niet op bed..Mijn hondjes slapen gewoon in hun mand maar de kat mag van mij smorgens altijd op bed als hij eruit is..Hij vermoed wel dat ze op bed gaat(kat rent altijd hard richting slaapkamer als hij eruit is := )maar ik zeg altijd nee joh ze wil niet eens op bed :D ..Vind het wel altijd erg gezellig,ze komt echt heel dicht tegen je aan liggen en dat is even ons knuffeluurtje..Vroeger had ik ook altijd mijn Jack russells op bed,maar die haren wel erg veel en ze gingen klieren dus geen succes..Nu heb ik honden die niet zo veel haren,maar omdat de honden en kat elkaar niet heel erg aardig vinden en poezel het gewend is mag zij op bed en heb ik de honden het gewoon niet geleerd..

Love_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:35

Mijn hond slaapt altijd bij me op bed wanneer ik thuis slaap.
wanneer ik bij me vriend ben kan ik lekker tegen me vriend aan kruipen :+:

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:39

Ik word regelmatig wakker met 5 katten op bed. onder de deken op de dekens. op het kussen tegen me aan het maakt niet uit. Blijft er iemand slapen hebben de katten pech.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 19:48

Mijn hond slaapt elke nacht bij mij op het voeteneind. :D

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:21

Mijn kat slaapt ook in bed. Hij ligt aan de rechterkant van het bed, daar heb ik ook een fleecedeken liggen en daar slaapt ie dan op!

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:22

Mijn kat ligt elke nacht tegen mijn hoofd op mijn hoofdkussen, vind zelf een kat schoner dan een hond. Weet niet waarom := Hond zou ik niet op mn kussen willen hebben maar op bed ach..

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:24

Ik ben er ook niet zo van.
Ik vind het in principe geen probleem als ze een keertje op mijn bed liggen maar niet naast mij onder de dekens. Ik heb al een keer een ontsteking gehad door een kattenhaar die in mijn huid zat.

Bij mijn vriend thuis gaat het er (helaas voor mij ;) ) anders aan toe. Daar liggen de honden bij zijn ouders in bed zelfs tussen hun in. Goede relatie dus.
Ook zitten ze vaak op een stoel aan tafel. Zijn vader laat zelfs de honden een hap vlees van zijn vork of lepel eten en eet er daarna zelf ook weer van.
Ik wordt daar gewoon misselijk van en vind het erg onhygienisch

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:27

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:29

Ik kan niet eens slapen als er geen kat op mijn bed ligt, haha. Mijn vriend vindt het gelukkig niet zo erg!

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:34

Hier geen beesten op en in bed..
Niet hygienisch en ik vind t eerlijk gezegd ook niet echt wat als mijn hond toe kijkt als mijn vriend en ik wat 'nachtelijke actie' hebben :P

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:38

Hier is het eerder andersom, ik verban de katten van mijn slaapkamer en mijn huidige bedpartner, om het zo te noemen, haalt ze de kamer in zodra ik uit bed ben _O-

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:39

Def schreef:
Hier geen beesten op en in bed..
Niet hygienisch en ik vind t eerlijk gezegd ook niet echt wat als mijn hond toe kijkt als mijn vriend en ik wat 'nachtelijke actie' hebben :P

Hihihi dat lijkt mij ook raar,hoor.Als de hond ligt toe te kijken :D

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:42

Mijn kat mag ook mee naar bed :) zodra ik naar bed ga, komt hij vanzelf mee. Voordat mijn ouders gaan slapen, doen ze hem op zolder (daar brengt hij de nacht door, omdat hij anders het huis verbouwd :+). De kat komt niet buiten en wordt regelmatig ontwormd en ontvlooid. Mocht ie een keer onverhoopt toch buiten komen, wordt hij eerst van top tot teen gewassen..

De hond mag alleen op een aparte sprei op bed. Ze wordt sowieso ook gecontroleerd op viezigheid na het wandelen en wordt regelmatig ontword/ontvlooid. Hond heeft ook wel eens een hele nacht bij me in bed geslapen toen ik alleen thuis was :D Maar normaal slaapt ze gewoon in haar mandje..

PortRoyal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:45

Ons hondje slaapt heerlijk onder de dekens tegen ons aan,lekker warm! Hij gaat wel regelmatig in bad,dat is wel zo fris. Onze katten kun je er gewoon niet bij hebben want ze gaan op je gezicht liggen en lopen 's nachts altijd te klieren. Die slapen gewoon beneden. Ons hondje snurkt trouwens als een grote kerel...voelt wel veilig als mijn man nachtdienst heeft,,

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:46

Yak, nee hoor. De slaapkamer is echt een no go area voor honden en katten.. En ik zou een hond ook niet op mijn bank willen hebben.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:57

Mijn poes Puk die mag altijd bij mij op bed, en soms naast mij onder de dekens. liever niet bij de benen. Ik heb voor haar een handdoekje naast mijn hoofd gelegd waar ze op mag liggen in de avond en ze doet het over het algemeen perfect :P anders slaapt ze op de dekens en heb daar sowieso al een extra laken overheen, zodat ik dus idd schoner bedspul heb :j

Honden vnd ik echt niet hygiënisch. Ook dat gezicht lebberen, iewl :') dat het schoner is dan een vaatdoek van 2 dagen boeit me niet, die ga ik ook niet in mijn gezicht smeren, dat stinkt ook :') Vind honden heel leuk hoor, maar niet in bed :')

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:46

Ik heb (nog) geen hond of katten. (die komen er zeker als we groter wonen, vind 20m2 namelijk veel te klein..)
Maar als ze er zijn, no way dat ze bij me in bed mogen... :n vind het idee erg onhygienisch, plus dat ik ruimte nodig heb in bed. :P De slaapkamer is voor mij en m'n vriend en daar wil ik graag tot rust komen. Denk niet dat dat gaat lukken met hijgende dieren in mn gezicht.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:40

ik ben niet vies hoor van mijn honden,heerlijk juist dat rustgevende gesnurk om je heen,het tuttelen voordat je gaat slapen,die blije koppen als je smorgens wakker wordt.. :+: :+:

zou écht niet zonder willen....

elisabeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:47

hier ligt de hond ook standaard op bed, en af en toe 3 katten, die wisselen nogal eens van slaap plaats.

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 22:50

BarbaLala schreef:
wopkelover schreef:
bij mij liggen ze ook OP bed hoor , ik zie het probleem niet zo .
zeg maar tegen je vriend dat hij een zeur is :')

I did! Maar hij is ook niet met beesten opgegroeid, scheelt wellicht ook.
Plus hij is erg Christelijk en ziet ze toch wel als eh, minderwaardig ofzo.
Althans, volgens hem hebben dieren geen ziel, geen emotie.
(God, why am I even still with him?!)

Ieehhhhhhhhhh, wat een koele kikker! Met zo iemand zou ik niet samen kunnen zijn... Mijn katten slapen gewoon gezellig bij mij op bed! Ik ben vrijgezel en mocht er een man in mijn leven komen, moet hij dat accepteren!