Ja. Niet dus. De een blieft het gewoon echt NIET. Die moet geen rauwe kip, geen rauw gehakt, geen vers vlees, geen smuldier, geen rauwe muis, geen rauwe vogel.. gewoon niet. Nou kun je er voor kiezen om haar dan maar gewoon geen eten te geven "honger maakt rauwe bonen zoet" maar met een poesje met een gewicht van rond de 2,5 kg is dat niet verstandig. Dus dan maar gewoon brokjes. En dagelijks 1/3e van een klein blikje blikvoer. Dat is wat ze wil eten en daar doet ze het goed op. Moet je dan maar alles op alles zetten om haar vers te voeren? Dat vraag ik me af.... Het enige wat ze buiten brokjes en blikvoer om eet is stokbrood, krentebollen (daar peutert ze kastjes en ritsen van tassen voor open) en gerookte makreel. Als mijn ouders dat 's avonds bij de borrel als hapje hebben dan is het huis te klein. Dat MOET en dat ZAL zij ook. Terrorist
Andere poes net zo. Die verorbert met smaak een rauwe muis of vogel (mits zelf gevangen, anders is het bah) maar rauw vlees? Kip? Vis? Gehakt? Smuldier?
Dat is geen eten volgens haar. Nou is Minoesje nogal... welvarend
maar verder kerngezond. Ze krijgt haar rauwigheid binnen in de vorm van zelfgevangen beestjes en verder eet ze brokjes. Blikvoer schuift ze ook aan de kant. Dus daar sta je dan met je goede bedoelingen. De hond doet een moord voor Smuldier en gaat daar echt geweldig op. De katten willen het gewoon niet. En dan? Moet je dan met hangen en wurgen je kat gaan dwingen om iets te eten? Ik kies dan inderdaad voor de makkelijkste oplossing en laat het zo. Ze zijn gezond, happy en de een vangt haar eigen vers. So be it.

) maar het enige wat ze af en toe eet is rauwe gehakt.

) en kip gebakken zonder toevoegingen.