en is je zus inmiddels al gewend aan sjakie? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Ons asiel heeft een stuk of tien gastgezinnen die rond de lente/zomer kittens opvangen die te jong zijn om bij ons goed verzorgd te kunnen worden (bijvoorbeeld 3 weken oude kittens waarvan de moeder dood is) of zo ziek dat ze bijna 24/7 hulp nodig hebben en meerdere keren medicatie op een dag.
. Let wel, dit zijn alleen de gezinnen in Enschede
. Langcara schreef:Voor een hond zou ik nog wel een gastgezin willen zijn (op voorwaarde dat manlief dat ook wil). We hebben onlangs ook nog een hondje weten te plaatsen.
.Letsdunit schreef:Wat een leuk topic ! Wij hebben 2 katten uit het asiel, Max en Angelo hebben allebij iets van 8 jaar in het asiel gezeten. Veel te lang natuurlijk maar wij hebben er twee leuke katten aan. Mochten zij er ooit niet meer zijn ga ik weer voor een "lange zitter".
. Ik vind het fijn dat er ook mensen zijn die voor de oudjes gaan
. _San87_ schreef:Langcara schreef:Voor een hond zou ik nog wel een gastgezin willen zijn (op voorwaarde dat manlief dat ook wil). We hebben onlangs ook nog een hondje weten te plaatsen.
Wij hebben ook een aantal gastgezinnen voor honden, echter hebben wij gelukkig dit jaar maar 2 keer een beroep op ze hoeven doen.
. De ene was een labrador pup die gedumpt is en de andere een kruising Shih Tzu x maltezer die gevonden is door iemand en naar ons gebracht.
. En die heeft me dat verteld. Ik ben zelf geen gastgezin, namelijk en heb daar dus niets te zoeken.
.
.

.

.

.
.
.
) is een erg lieve kater, hij heeft geen chip, maar is wel gecastreerd, dus we hebben de hoop dat hij verdwaald is en dat zijn baasje hem op komt halen binnenkort.
.

. Snoes is echt mijn lievelingetje, ze is zo ongelooflijk lief en aanhalig. Gelukkig mag ook zij over een weekje naar de Lange Gang, waar ze zeker weten snel een baasje vindt. Ik noem Snoes 'Japannertje' omdat ze hele kleine wat toegeknepen spleetoogjes heeft.
mama en papa van die katten waren aan komen lopen, zijn op de zolder gaan zitten en niet meer weggegaan. Toen kregen ze kittens die we allemaal gehouden hebben
. Vandaag kwam ook wat minder leuk nieuws binnen:
.