Ik word voor de keuze gesteld..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:24

aan de kant zetten die knakker...hij is jouw helemaal niet waard.
ik heb het idee dat hij steeds in het middelpunt wil staan en jouw daarom steeds verschillende keuzes wil laten maken.
zo'n jongen is je tijd en energie niet waard....er zijn genoeg andere jongens die jouw aandacht wel kunnen delen met de hondjes...;)
succes ermee

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:24

Bassenqua schreef:
kanniet schreef:
Als ik van tevoren wist dat de man waarmee ik door het leven wilde gaan honden niet op prijs stelde, zou ik er, uit liefde voor hem, geen hebben aangeschaft.

Meen je dat in deze situatie nou serieus of loop je te dollen? :? Als dit serieus bedoelt is dan ben jij in mijn ogen net zo'n loser, sorry hoor. TS gaat samenwonen en haar zogenaamde vriend laat haar op het laatste moment zitten en voor zo iemand zou jij je leven stop zetten en zo iemand gaan lopen pleasen ? Kom op zeg, wordt een beetje sterker. Ik was een hondenpension begonnen aan huis, hij is nu degene die eens mag laten zien wat hij voor de relatie over heeft en zo te lezen ben ik bang dat dat bar weinig is.

Ik snap haar wel hoor. Ten eerste had ik mijn vriend allang de deur gewezen als hij ineens afkapt te willen samenwonen, dat is natuurlijk van de zotte. Maargoed, ze hebben besloten dat ze dan maar apart blijven leven. Dat is hun keuze geweest en ze zijn nog steeds (gelukkig (?)) samen. Vervolgens komt de situatie dat ts ineens 2 hondjes heeft. Stel je voor, je bent samen en je vriend koopt ineens 2 dieren waar jij een gruwelijke hekel aan hebt..... zonder overleg (?).... Ik zou ook niet zo blij zijn dan. Dit had in ieder geval in overleg kunnen gebeuren toch?

Dus ja, heel tactisch is het niet. Neemt niet weg dat je dit gewoon niet de ware is voor jou, aangezien hij zo lomp doet om niet met je te willen samenwonen. Dus dumpen die vent

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:37

In een relatie zal je altijd water bij de wijn moeten doen. Nu zijn het de hondjes waar je vriend mee zit. Maar eigelijk denk ik (net als meer mensen die gereageerd hebben)dat jullie relatie gewoon niet zo goed is. Na het wegdoen van je hondjes (als je dat zou doen) komt een volgend dilemma en een volgend....Ook al zou je aan zijn wens toegeven en hij de volgend keer aan de jouwe, jullie passen waarschijnlijk helemaal niet bij elkaar. Kan je niets aan doen, hij ook niet, kan je ook niet forceren. Het hele land loopt vol met mensen die je hoogstwaarschijnijk een gelukkiger gevoel kunnen geven. Wat heb je aan een kibbelrelatie? Het gaat echt niet om die hondjes, er is veel meer aan de hand!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:43

Ik had het zo gezegt:

Jij wilde niet met mij samenwonen, daarom heb ik 2 hondjes genomen als gezelschap voor als jij er niet bent.

Daarbij kan een hond best even alleen zijn. Hoe doe je het als je gaat werken?
Ik had ook zo een ex. Die liet mij kiezen tussen mijn pony en hem :evaw: daag vriendje.....

Met mijn huidige vriend heb ik van begin af aan gezegt mijn paard komt boven alles. Hij zo ja bij mij is dat mijn bedrijf.
Mooi geregeld dacht ik zo.

Nu heb ik van hem pony's en een hond gekregen. Zo heb ik ook mijn bezigheid als hij niet thuis is.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 14:49

Daar had ik bij mijn vriend ook niet mee aan hoeven komen hoor, twee hondjes. Die pasten gewoon niet in onze relatie. Mijn paard eigenlijk ook niet, maar die had ik al, en dus is de relatie daarop aangepast.

Iets doen, zonder overleg, wat zo'n impact heeft op de invulling van je relatie is wel een beetje dom.

Je hebt dan wel dat gedoe over dat samenwonen gehad, maar je hebt besloten om verder te gaan met elkaar. Dus dien je ook rekening te houden met elkaar.

Toch zeg ik ook: Kap met deze relatie, maar niet vanwege de hondjes.

Ma_ris_ka

Re: Ik word voor de keuze gesteld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 13:43

Jammer dat TS niet meer reageert. Volgens mij hebben vele haar geprobeerd te adviseren of een hart onder de riem te steken.....

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:04

Ik zie in een ander topic dat ze haar relatie heeft uitgemaakt dus ik neem aan dat ze toch iets met onze adviezen heeft gedaan. :) Maar wel jammer dat ze hier niet meer reageert..

Ma_ris_ka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:06

Oei.. Nou, mocht je hier nog wel kijken; sterke TS

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:13

Bij ons komen er ook geen honden in huis hoor, van niemand!
Het is toch hartstikke onbeleefd om honden mee te nemen als je ergens anders heen gaat? (vooral naar mensen die geen honden hebben!) Snap niet eens hoe je op het idee komt :P.
Op dat punt begrijp ik je vriend dus 300%, wat niet wegneemt dat ik hem al veel eerder had gedumpt ;)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:15

Dat zou ik best begrijpen, als ze het uitgemaakt heeft. Neemt niet weg dat het vervelend is natuurlijk.
Sterkte TS.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:36

Oei oei, dit gaat helemaal niet om wel of geen hondjes, in mijn ogen gaat het meer om een machtsstrijd := . Dat hij niet zo van honden houdt kan natuurlijk en als hij hartstikke allergisch zou zijn zou het een iets ander verhaal zijn, maar nu lijkt hij de situatie gewoon naar zijn hand te willen zetten.

Er zullen vast wel meer lastige situaties zijn geweest, ik denk dat het de moeite waard is om die in gedachten eens terug te halen. Hoe ging het in die situaties, was er overleg mogelijk, trok jij altijd aan het verkeerde eind?

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:39

Wat een eikel die kerel van jou!!! (sorry :o)
Voor hem 10 andere hoor. Alleen al dat hij jou laat zitten en niet wil samenwonen. Bye bye zwaai zwaai. Sterkte en succes met die wereldse vent! :(:)

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:50

44Myrthe44 schreef:
Bij ons komen er ook geen honden in huis hoor, van niemand!
Het is toch hartstikke onbeleefd om honden mee te nemen als je ergens anders heen gaat? (vooral naar mensen die geen honden hebben!) Snap niet eens hoe je op het idee komt :P.
Op dat punt begrijp ik je vriend dus 300%, wat niet wegneemt dat ik hem al veel eerder had gedumpt ;)

ik nam mijn hond ook vaak mee naar mijn ex vriend,
vooral zijn ouders vonden mijn hond helemaal geweldig.
het is maar net hoe mensen tegen de situatie aankijken.
ts, moeilijk situatie maar ik vind het wel erg goed van je dat je voor jezelf opkomt.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:02

Citaat:
'Als je al hondjes had voordat ik je kende, was het nooit wat geworden'

heeft hij dan wel ECHT voor jou gekozen? als hij echt voor je kiest accepteerd hij je met en zonder hondjes...
zo'n vent ben je liever kwijt dan rijk denk ik dan ;) komt later alleen maar ruzie van.

Jij woonde op jezelf en hebt besloten dat je 2 hondjes wil, hij woont er niet bij dus heeft niks over te zeggen dat je hondjes hebt.

zo had ik er eentje die het altijd met me eens was, ging ik links ging hij links ging ik rechts ging hij rechts. dat is ook zwaaar irritant. Nu is het al 10 maanden uit en zit hij nog steeds achter me aan... hij lijkt het maar niet te snappen {:)-:(

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 16:06

Hij heeft jou laten barsten toen jullie samen een huisje zouden krijgen,
Jij hebt je leven opgepakt, leuk appartementje en twee schatten van hondjes,
Hij accepteerd je hondjes niet maar hij woont niet bij jou,
Je hondjes mogen niet in zijn appartement komen,

Jullie zijn geen stel meer of wel?

Meid, zet hem heeeel snel aan de kant :( . Welke idioot laat jou kiezen tussen je hondjes en hem?
De hondjes horen bij jou leven en als hij ook van jou leven wil deel uitmaken, dan zal hij ze moeten accepteren, zo ziet, dan meteen
de deur uitzetten en geen discussie mee beginnen.
HIj wil jou in zijn macht hebben. Hij wil dat jij voor hem kiest en de honden eruit gooit. JIj moet doen wat hij zegt.

Die had bij mij al heel lang op straat gestaan {:)-:(

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 17:05

@Reacties hierboven: misschien even de laatste blz. van het topic lezen....

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:02

Sophie_midas schreef:

Wat wil je daarmee zeggen???? Snap het even niet hoor :?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:20

Sophie_midas schreef:

Heb ik gedaan :) , op welke reactie(s) doel je precies?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 18:26

TS, wat een goed besluit dat je het uit hebt gemaakt met je vriend. Als ik het zo lees, verdien je veel en veel beter.
Bij ons was het net andersom, ik had een kat en mijn vriend vond die kat zo leuk, dat hij ook een kat heeft genomen (hij woonde toen nog op zichzelf en niet bij mij, in de weekenden nam hij zijn kat mee naar mij). Nu wonen we (alweer een tijdje) samen met onze kattenkinders en binnenkort nog een kleine beeb erbij.

Ziviaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:25

Mijn vriend zou zelf nooit een hond genomen hebben, maar ik had er al 2 toen ik hem leerde kennen en hij heeft gezegd: al had je er 10, nog zijn ze welkom. Dat is liefde <3 Nemen zoals je bent met alle mooie en minder mooie dingen....

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:27

Sophie_midas schreef:
Ik zie in een ander topic dat ze haar relatie heeft uitgemaakt dus ik neem aan dat ze toch iets met onze adviezen heeft gedaan. :) Maar wel jammer dat ze hier niet meer reageert..

Ah, sorry, had alles wel gelezen, maar blijkbaar te vluchtig. Had verder vooral even gekeken of TS nog een updateje gegeven had, had er niet bij stil gestaan dat dat ook via via kon gaan :+ .

TS, ik wens je sterkte, wie weet wat en vooral wie er nog op je pad komt :j !

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 22:44

Oh sorry. Begrijp dat TS het uitgemaakt heeft.

TS, denk dat je de goede keuze hebt gemaakt. Je verdiend zoveel beter! Nu is het tijd om aan jezelf te gaan denken. Succes en sterkte is toch niet niets.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 09:29

Ik begrijp nu ook dat je de relatie hebt verbroken :(:) .
Meid je bent veel beter af zonder hem. Iemand die jou voor de keuze zet om voor hem óf je hondjes te kiezen
geeft niets om je, anders had hij jou nooit laten kiezen.
Succes en sterkte met alles!