Muis verlamd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:49

Weet je TS, jij bent degene die dit topic geopend heeft, omdat jij wilt dat je diertjes de beste zorg krijgen! jij bent helemaal nergens schuldig aan, je bent juist ontzettend lief dat je het zo opneemt voor je lieve muisjes. Je wilt zo graag het beste voor ze, en dat dit gebeurde is totaal niet jouw schuld, jij verdient voor jouw gedrag juist een hele dikke pluim!

Ik zou nog een tijdje wachten en straks even aankloppen bij de deur beneden, als het dan wel of niet beter is dat je binnenkomt kunnen je ouders je dan vertellen.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:50

Misschien moet je gaan kijken? Of vragen of het kan, om schokkende beelden te vermijden. Dan weet je het tenminste! verlos haar alsjeblieft uit haar lijden, dit kan niet langer zo doorgaan. Nu of een halfuur later maakt niet uit behalve dat nu veel pijn bespaart voor het arme beestje.. sorry als het hard overkomt...Sterkte!
Laatst bijgewerkt door ElSea op 27-11-11 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:50

Misschien omdat die reacties na elkaar izjn geplaatst en ik het niet had gezien? ;)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:51

Ik wordt een beetje misselijk van dit topic.
TS: wat je ouders nu doen kán gewoon echt niet. Het muisje lijdt nu echt, en dat kan gewoon niet.
onwetendheid a la, maar om dan maar wat te doen....
Er zijn echt wel DA's die muizen behandelen hoor! Ze hadden op z'n minst kunnen bellen, want dat kost je niks.
Hoop dat het muisje snel uit haat lijden is verlost, heel veel sterkte!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:52

liekec schreef:
ga kijken dan!! dan weet je het tenminste! verlos haar alsjeblieft uit haar lijden, dit kan niet langer zo doorgaan. je moet maar zo denken, ooit is het toch afgelopen, nu of een halfuur later maakt niet uit behalve dat nu veel pijn bespaart voor het arme beestje.. sorry als het hard overkomt...

Haar ouders zijn er mee bezig, ik vind het totaal niet gek dat ze niet durft te kijken eigelijk.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:52

ik word onderhand ook misselijk... sorry voor mijn reactie, k wist niet dat haar ouders bezig waren..

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:54

TS sterkte, de manier waarop het nu gaat is erg rot voor je!!
En dat sommige mensen hier zo bot en lomp reageren vind ik ook niet kunnen!! Noem geen namen, maar mag duidelijk zijn wie ik bedoel..

Wat je vader kan doen is de muis "hard" op de grond gooien.. zo deed ik het in een knaagdieren fokkerij ook als de beestjes erg ziek waren.
Het gebeurd erg snel en het muisje voelt het niet, maar je vader moet dan niet voorzichtig gooien.

Tafelrand kan ook, maar als je dan mis slaat heeft het beestje meer pijn.. neer gooien op de grond gaat het snelst en heeft altijd effect.

Nogmaals sterkte.. Als je muisje dalijk echt dood is moet je hem gewoon even bij de andere muis in het hok leggen en laten liggen totdat de andere muis er niet meer naar kijkt.. dan is het goed, dan heeft ze afscheid genomen van har vriendinnetje..

Nogmaals Sterkte!! :(:)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:56

liekec schreef:
ga kijken dan!! dan weet je het tenminste! verlos haar alsjeblieft uit haar lijden, dit kan niet langer zo doorgaan. je moet maar zo denken, ooit is het toch afgelopen, nu of een halfuur later maakt niet uit behalve dat nu veel pijn bespaart voor het arme beestje.. sorry als het hard overkomt...

Nou nou zeg! Durf je wel tegen een kind van 12?

Het doet al genoeg zeer dat ze haar huisdier verliest en loopt iedereen hier te schreeuwen: Sla hem dood, maak hem dood, Schep erover.
Tuurlijk is dat nu de snelste weg ,maar jullie zeggen het allemaal zo grof!

En ook iedereen die zich zo belachelijk uitspreekt over de ouders van TS. Niet iedereen is zulke dierenvrienden als jullie allemaal beweren te zijn ;)

Ik heb 1 x een rat gezien die niet goed was en was niet eens mijn huisdier ,maar die durfde ik ook niet ''eventjes zijn leven af te nemen''. Toen heeft iemand anders het ook gedaan!

@ Ts Sterkte! Ik hoop wel dat jou muisje niet langer hoeft te lijden ,maar jij hoeft je niet schuldig te voelen!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:57

tja, hoop ook voor je muisje dat het nu snel afgelopen mag zijn, bijna hemelen en dan weer niet is ook niet wat...
bij de staart pakken en dan de tafelrand pakken werkt idd ook erg goed en snel, en anders idd een schep...

in ieder geval sterkte met het verlies van je muisje, je huisdier kwijt raken is nooit leuk....

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:58

Elin_ schreef:
liekec schreef:

Nou nou zeg! Durf je wel tegen een kind van 12?

Het doet al genoeg zeer dat ze haar huisdier verliest en loopt iedereen hier te schreeuwen: Sla hem dood, maak hem dood, Schep erover.
Tuurlijk is dat nu de snelste weg ,maar jullie zeggen het allemaal zo grof!

En ook iedereen die zich zo belachelijk uitspreekt over de ouders van TS. Niet iedereen is zulke dierenvrienden als jullie allemaal beweren te zijn ;)

Ik heb 1 x een rat gezien die niet goed was en was niet eens mijn huisdier ,maar die durfde ik ook niet ''eventjes zijn leven af te nemen''. Toen heeft iemand anders het ook gedaan!

@ Ts Sterkte! Ik hoop wel dat jou muisje niet langer hoeft te lijden ,maar jij hoeft je niet schuldig te voelen!

ja en wat wil jij dan, zo als het nu gaat is ook niet fijn. sorry als het bot overkomt, zo bedoel ik het niet maar je wilt toch niet een schuldgevoel over je dood van je geliefde huisdier hebben?!

onley

Re: Muis verlamd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:00

is die inmiddels uit zijn lijden verlost?

Je kunt hem ook in een zakje doen en hem even gauw kort en hard tegen de muur slaan zo blijft
alles schoon en is de muis verlost.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:01

Is je muizevriendinnetje al overleden?

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 22:02

Ze is al dood.

Mijn vader heeft haar verdronken ik vind dit echt geen goede manier maar ik kan er nu niks meer aan doen ik dacht dat hij haar zou doodslaan, dat heeft hij dus niet gedaan.

ze is nu begraven en ik hoop dat ze gelukkig is daarboven Y;( Y;(

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:02

Heel veel sterkte Y;( !
En voel je vooral niet schuldig! Ze heeft een goed leven bij je gehad, en tot op het laatst heb jij het beste met dr voor gehad!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:03

Ze is gelukkig nu echt dood, sterkte! Hopelijk is de andere muis ook snel weer gewend aan de andere situatie.

Je hebt haar een mooi leven gegeven! Vergeet dat niet :)

Fenrir

TS, jij kan ook niks doen aan de manier waarop je vader haar heeft gedood. Ze is nu iig uit haar lijden verlost :) sterkte!

Elin_

liekec schreef:
ja en wat wil jij dan, zo als het nu gaat is ook niet fijn. sorry als het bot overkomt, zo bedoel ik het niet maar je wilt toch niet een schuldgevoel over je dood van je geliefde huisdier hebben?!

Ja en? Zeg kun jij ook normaal je mening duidelijk maken?
Je bent geen schoolvriendin van me?

Ts voelt zich al schuldig en de gang van zaken is gewoon niet prettig voor het dier,maar ook niet voor haar.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:04

O TS wat erg voor je! Sterkte met het verlies van je vriendin.. Weet je trouwens al wat je gaat doen met die andere muis? Komt er een nieuwe? Wat je ook tijdelijk kan doen is een muizeknuffel in de kooi leggen. Weet niet of het werkt maar dan zit de muis iniedergeval niet hélémaal alleen. Y;(

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:06

Maar aan de ene kant, is verdrinken wel een manier zonder geweld, dus ook wel eerbiedig..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:08

Ze heeft nu geen pijn meer, en ze heeft een geweldig leven gehad bij jou, een lief baasje, en bij een soortgenootje. Probeer jezelf aan die gedachtes vast te houden, want de tijd is niet terug te draaien, hoe graag jij en jouw ouders dat ook dolgraag zouden willen.

Veel sterkte TS, geef je overgebleven muizenvriendin maar een grote knuffel, misschien dat zij je een beetje kan troosten.

liekec: een nepmuis of knuffeltje in de kooi leggen heeft geen zin.

ElSea

Re: Muis verlamd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:09

Was maar een idee, misschien een beetje dom maarja..

Leliex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-11 22:12

Ja dankje ik leg gewoon heel veel speeltjes neer in de hoop dat ze wat minder eenzaam wordt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:12

Veel sterkte! :(:)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:13

Moderatoropmerking:
Om heel eerlijk te zijn vind ik een aantal reacties in dit topic echt enorm beneden peil qua niveau. Het staat verdraaid duidelijk in de regels dat je respectvol dient te reageren en dit is geheel niet te vinden in desbetreffende reacties. Daarom hier nu een hele duidelijke waarschuwing om op fatsoenlijke wijze je bericht te verwoorden. Laat je dit achterwege, zullen er zeker sancties volgen.

Ts, sterkte...

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:14

Bedankt Leonoor.

Ts, nogmaals sterkte!