Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liekec schreef:ga kijken dan!! dan weet je het tenminste! verlos haar alsjeblieft uit haar lijden, dit kan niet langer zo doorgaan. je moet maar zo denken, ooit is het toch afgelopen, nu of een halfuur later maakt niet uit behalve dat nu veel pijn bespaart voor het arme beestje.. sorry als het hard overkomt...

liekec schreef:ga kijken dan!! dan weet je het tenminste! verlos haar alsjeblieft uit haar lijden, dit kan niet langer zo doorgaan. je moet maar zo denken, ooit is het toch afgelopen, nu of een halfuur later maakt niet uit behalve dat nu veel pijn bespaart voor het arme beestje.. sorry als het hard overkomt...

Elin_ schreef:liekec schreef:ga kijken dan!! dan weet je het tenminste! verlos haar alsjeblieft uit haar lijden, dit kan niet langer zo doorgaan. je moet maar zo denken, ooit is het toch afgelopen, nu of een halfuur later maakt niet uit behalve dat nu veel pijn bespaart voor het arme beestje.. sorry als het hard overkomt...
Nou nou zeg! Durf je wel tegen een kind van 12?
Het doet al genoeg zeer dat ze haar huisdier verliest en loopt iedereen hier te schreeuwen: Sla hem dood, maak hem dood, Schep erover.
Tuurlijk is dat nu de snelste weg ,maar jullie zeggen het allemaal zo grof!
En ook iedereen die zich zo belachelijk uitspreekt over de ouders van TS. Niet iedereen is zulke dierenvrienden als jullie allemaal beweren te zijn
Ik heb 1 x een rat gezien die niet goed was en was niet eens mijn huisdier ,maar die durfde ik ook niet ''eventjes zijn leven af te nemen''. Toen heeft iemand anders het ook gedaan!
@ Ts Sterkte! Ik hoop wel dat jou muisje niet langer hoeft te lijden ,maar jij hoeft je niet schuldig te voelen!

liekec schreef:ja en wat wil jij dan, zo als het nu gaat is ook niet fijn. sorry als het bot overkomt, zo bedoel ik het niet maar je wilt toch niet een schuldgevoel over je dood van je geliefde huisdier hebben?!