Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind langharige katten geweldig, maar ik ben niet zo'n trouwe kammer, daarom begin ik er maar niet aan. 

hestejente schreef:vivana schreef:Het aller vervelendste is dat hij ALTIJD in de rui is! Wát kan ik hieraan doen??
'm Buiten laten. Katten die veel buiten zijn verharen 2 keer per jaar, binnenkatten het hele jaar door.
Gooya schreef:Wat een prachtige katten zegIk vind langharige katten geweldig, maar ik ben niet zo'n trouwe kammer, daarom begin ik er maar niet aan.
. Overigens dacht de DA dat ze uit een echte Wilde Kat kwam, vanwege die vacht. Maar zelfs als ik dat van dat haar geweten had, had ik haar nog meegenomen. Liefde op het eerste gezicht let niet op een haartje meer of minder en bovendien vind ik ze schitterend.
.
Ik heb er niet echt mooie foto's van, maar hier toch twee plaatjes. Haar naam is Yarmagul (volgens paspoort), vorige eigenaren noemden haar Phoebe en bij ons is het Fiep geworden, gewoon lekker makkelijk. Hoewel Yarmagul wel heerlijk exotisch klinkt. In mijn avatar staat haar vriendinnetje Juul, je ziet Fiep daar nog net op de achtergrond zitten. Het was een beetje een gok of ze wel bij elkaar zouden kunnen, uiteindelijk hebben ze zelfs maar 2x naar elkaar gegromd in het begin en verder altijd sociaal geweest. Ik schrok me dood toen de Juul de eerste keer achter Fiep aanrende, maar toen bij terugkomst Fiep achter Juul aanrende kon ik weer ademen.