Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
setteke schreef:Goed zo, Estera en geniet van je vakantie.
Nog een vraagje, in de nacht heeft ze geen muilkorf om en dat gaat goed. Kan ze dan bij je andere hond?
Estera schreef:setteke schreef:Goed zo, Estera en geniet van je vakantie.
Nog een vraagje, in de nacht heeft ze geen muilkorf om en dat gaat goed. Kan ze dan bij je andere hond?
Oh, even over je vraag heen gelezen.... ja in de nacht vanaf het moment dat ik naar mijn bed vertrek gaat het prima tussen die twee. 's Ochtends als ze me horen liggen ze gezamenlijk onder aan de trap te wachten.
Bassenqua schreef:Kimmie wat kun jij ontzettend uit je nek ouwehoeren, dolkomisch maar het gaat werkelijk nergens overGa alsjeblieft door, bezorg me een goed weekend.
dus als je je mening geeft prutsmuts je uit je nek,omdat je niet zegt
TS wat ben jij goehoed zeg maak die hond morgen lekker dood ofzo??
Dat vind ik ook best vreemd! En dan je zin dat ze happy moet zijn met het doodmaken van deze hond... Sorry, jij wil over doen komen of je er veel verstand van hebt? Ik vind je heel denigrerend. Ik heb juist een goed gevoel bij TS, ik denk dat zij er alles aan wil doen om deze hond te helpen maar als dat niet lukt of kan, neemt ze haar verantwoording!MamboBeach schreef:Kimmie, jij vindt de post van Bassnequa wellicht niet zo leuk en aardig en je zegt zelf dat jij JOUW mening geeft maar als een ander dat doet dan weten, volgens jouw vriend, de helft van de bokkers niet wat een hond is?Dat vind ik ook best vreemd! En dan je zin dat ze happy moet zijn met het doodmaken van deze hond... Sorry, jij wil over doen komen of je er veel verstand van hebt? Ik vind je heel denigrerend. Ik heb juist een goed gevoel bij TS, ik denk dat zij er alles aan wil doen om deze hond te helpen maar als dat niet lukt of kan, neemt ze haar verantwoording!
Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!
Estera schreef:De gedragstherapeut die er bij is geweest is een erkende gedragstherapeut met zeer veel ervaring, papieren, opleiding etc. en is notabene iemand die zelf de erkende opleiding geeft. Ik haal er niet zomaar iemand bij hoor!
Het gaat hier om territoriale agressie. Ik kan haar zonder problemen in een groep honden gooien, het gaat er juist om dat als zij iets als 'haar' bestempeld heeft, de agressie ontstaat. Het ras heb ik bewust niet genoemd. Uiteraard speelt dat een zeer belangrijke rol, maar allereerst is het een hond en ik laat me niet leiden door het ras. Ja, ik hou er rekening mee, maar laat me er niet door beïnvloeden. Ik ben bang dat de reacties hier niet voor de poes zullen zijn en daar heb ik eerlijk gezegd even geen zin in. Ik vind deze hele situatie echt al erg genoeg en het is dankzij ervaren hondenmensen die me prijzen voor wat ik aan het doen ben, dat ik mezelf niet een schuldgevoel aan het aanpraten ben.
Dat ik adviezen krijg van mensen hier en dat er vraagtekens geplaatst worden, begrijp ik, had ik het maar niet op het forum moet gooien. Daarnaast sta ik voor veel dingen open. Deze hond gaat voorlopig helemaal nergens heen, ik wilde simpel mijn verhaal even delen en horen wat andermans ervaringen zijn.
kimmie261 schreef:hmmz ik zie anders menig paard hier op bokt waar heel veel mee getobt wordt ( en welke eigenlijk stuk zijn,maar waar vrolijk op doorgereden wordt) en als er paarden zijn die wegens karakter ingeslapen worden,worden er haast reddingakties georganiseerd..maar honden moeten maar dood als ze bijna natuurlijk ingefokt karakter tonen..
Bassenqua schreef:TS jij hoeft je voorlopig niet druk te maken, mocht je het ondanks alle moeite die je doet het niet voor elkaar krijgen dan heb je in ieder geval al een nieuw huis voor je buffeltje waarvan je zeker weet dat het weer goed komt, Kimmie zal dan ongetwijfeld een topic openen op bokt hoe verschrikkelijk goed ze wel niet is en dat jou Buffeltje toch echt géén probleemhond is.![]()
.

Estera schreef:. Als deze hond ergens een kans heeft, dan is het hier. Ik woon buiten, ze heeft de ruimte, ik woon alleen en tot op heden gedraagt ze zich naar mij. .
kimmie261 schreef:ik vind dat ik hier verder niemand op wat voor manier dan ook aangevallen heb,ik ben met voorbeelden en oplossingen gekomen,heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel simpele oplossingen zelfs,en als ik dan afgedaan wordt al "ouweho er ,en dolkomisch"ach rot op dan,ben ik er heel snel klaar mee...