tokedri schreef:Als ze niet nuchter was is deze waarde niet heel raar.
Dat ze groeit is ook een goed teken. Shunt puppen groeien slecht.
Zorg dat ze maandag echt nuchter is, zeker 12 uur niks eten zegt mijn dierenarts altijd. Ook roken (van de baasjes natuurlijk) , deodorant en urine kunnen invloed op de test hebben maar dat weet je ws alllemaal al
Klopt, maar ook al weet ik het, maak me toch erg veel zorgen.
Ik heb het vage vermoeden dat ze vandaag katten poep heeft gegeten uit de tuin in een onbewaakt ogenblik toen ik aan de telefoon was want ze heeft vandaag ook gespuugd en dat stonk een beetje naar poep.
Dus ook dat is van invloed op de waarde.
Over die deo enzo wist ik niet , hoorde ik vandaag ook.
Heb haar eergister wel gekamd en daarna met van die speciale honden parfum op de borstel een beetje geborsteld.
Het arme dier heeft ook erg last van vlooien maar kan en mag haar nu nergens mee behandelen, had gehoopt dat door dat geurtje de vlooien weg zouden blijven bij haar maar dat is dus helaas niet het geval.
Ze is verder (op vanmiddag an vanavond na) erg levendig en speelt weer met alles, volgens de chirurg is dat wel een goed teken en hoeft ze daar ook niet meer in beperkt te worden omdat de wond netjes dicht is en er keurig uit ziet.
Ik zit zelf door heel veel ellende de afgelopen 4 maanden behoorlijk in een depressie nu.
Had zo graag met de komst van onze pup weer een tijdje op een roze wolk gezeten maar helaas mocht dit ons niet gebeuren.
Ppff en dan maandag weer met lood in mijn schoenen naar de DA in afwachting wat dan de waarde is.
Zit nu ook constant op haar te letten....word echt helemaal niet goed van mezelf!