Geweldig goed nieuws!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

funnyhorses

Re: Geweldig goed nieuws!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 10:37

Goeie morgen lieve allemaal

De nacht is goed gegaan.Ze ligt heerlijk in dr poezemand te spinnen,het geluid gaat door de hele kamer hahahaa
Eten doet ze prima en op de kattenbak gaan ook (gelukkig)
Ben helemaal ondersteboven van het feit dat ze ECHT weer terug is,zo raar voelt het nog hahaha

Ga straks nog een toilet uitset erbij halen dan hebben de kattendames ieder hun eigen toilet.
Ik merk wel dat ze behoorlijk veel heeft meegemaakt,ze is wel verandert maarja dat is ook logisch ze moet even weer opnieuw wennen hier.

Het is en blijft idd een GROOT wonder,hulde aan die lieve mensen die ervoor gezorgt hebben dat ze weer bij mij terug is.

Rosa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 10:40

Hello, 4 jaar later! := Dat is nog eens geluk!! Wat zul jij blij zijn! :D Dat moet wel onwerkelijk voelen, je had dit natuurlijk nooit meer verwacht.

Wat heerlijk dat ze weer terug is!! :D :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 10:44

Ooh wat heerlijk, dat ze weer terug is :D !!
Wat zul jij een gat in de lucht hebben gesprongen *\o/*

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 10:46

jeetje wat geweldig!!! Hopenlijk mogen jullie nu alsnog weer vele jaren met en van elkaar genieten!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 10:48

Ja wij dachten echt dat ze dood zou zijn. ;(

Wel hebben wij altijd gezegd dat ze is ontvoerd,weg lopen deed ze gewoon niet.Ik had haar al 11jaar en altijd was ze lekker buiten.Ze had geen rede om weg te lopen.
Wie weet kom ik er nog eens achter wie de boosdoener destijds is geweest.

Ben zelfs in mn zoektocht destijds bij een helderziende geweest die kon pendelen.(die man van het 6e zintuig)
Hij vertelde me dat ze ergens zat opgesloten,een woning met schuifdeuren (ensuite) en dat het een vrouw is geweest die haar heeft opgepakt.D'r haar zou met zo'n grote haarklem hebben vastgezeten bij die vrouw en ze was van middelbare leeftijd.

Nou begin dan maar eens te zoeken pffff een spelt in een hooiberg!

Ik zat wel eens te denken aan een soort sonar apparaat waarmee je een gechipte kat kunt volgen als ie niet meer thuis komt.
Geen idee of zoiets al bestaat maar het zou wel een oplossing kunnen zijn om vermiste dieren heel snel weer terug te vinden.(ze kunnen ook ergens gewond in een struik liggen ofzo)

Hmmm misschien een goed idee voor dat programma....Het beste idee van Nederland.

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 10:53

Fijn fijn fijn dat Ellen haar plekje heeft gevonden,hoe reageerde andere poes op de 'nieuwkomer' ,sorry als het er al instaat,maar beide dames kenden elkaar niet eerder of wel??
Herken het gevoel helemaal van 's-morgens wakker worden,naar beneden lopen en echt even kijken vanne:verrééééééék,we hebben een kát,hij is er weer *\o/* *\o/*
Hier gaat het gelukkig vanaf dag 1 weer helemaal super met Rebel,net alsof hij niet weg is geweest voor drie laaaaaaaange jaren,dacht dat het best wennen zou zijn na drie jaar,zeker omdat we niet meer in hetzelfde huis wonen,maar alles gaat goed.
Vanmiddag toch even voor de zekerheid langs de dierenarts,even apk-keuring,nieuwe enting en hij is weer het heertje.
Chip en gecastreerd had ik drie jaar geleden al laten doen,deze week hem wel een vlooienpipetje gegeven en ontwormt,maar ik hoop dat er verder geen gekke dingen uitkomen,behalve dat meneer op dieet staat,want hij is zeker 4 kilo zwaarder als toen :(:)
Wat me trouwens wel opvalt is dat hij heel af en toe loopt te snuffen,niet echt niezen,maar toch, helemaal lekker zit het me niet,vanmiddag dus maar even rondje DA.
Laat jij je mooie dame nog nakijken of is alles netjes in orde bij haar??
Alvast een heel fijn weekend,groetjes Linda

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 10:58

tjee, zeg wat ontzettend bijzonder! Gefeliciteerd, tjee, zeg dat is een verhaal voor de krant, bel het LD, want kat na vier jaar weer thuis <3 *\o/* <3 *\o/*

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 11:06

Onze poes is pas nagekeken door de dierenarts waar die mevrouw met haar heen is geweest.
Ze was goedgekeurd hahaha

Zo fijn als je je vertrouwde dieren weer terug hebt he?En zo onwerkelijk nog!
De andere poes die binnen zit bij ons kende ze niet,die is bij ons een paar jaar terug gebracht met de dierenambulance en 6jongen.
Toen de jonge kittens geplaatst konden worden is Poes(haar naam haha) bij ons gebleven.

Ik zie ze nog aankomen,in een konijnenkooi met dr baby's,ze blies zo hard naar het ambu personeel dat de spuugklodders eruit vlogen.
Stonden ze me daar te waarschuwen dat ik extreem voorzichtig moest zijn hahaah want ze was erg vals.

Nou ik deed die kooi open,Poes kwam eruit,ik kon dr aaien en optillen,mocht aan dr kids zitten enz.
Stonden ze me glazig aan te kijken hahaha hoe dat toch kon?
Jah duhh als een kat met jongen zit laat ze zich echt niet zonder slag of stoot vangen,logisch toch.
Poes was van dag 1 super aanhankelijk,zit nu binnen in huis en ze gaat nooit verder dan de tuin.
D'r jongen hebben allemaal een nieuw huisje gevonden via de kattenstichting.

Dus Ellen en Poes gaan nu samen door het leven.
Gisteren heeft ze ook nog dr 2 broers gezien hahaha die kende ze toendertijd ongeveer een jaartje.
Maar de heren vond ze niet zo leuk,dus die kregen meteen de huid volgescholden toen ze in de buurt kwamen hahahaha maakte totaal geen indruk op ze.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 11:07

Wat een geweldig verhaal!!! Ik ben ook een aantal keer heel bang geweest toen een van onze katten (nu nog 1) niet voor hun avondeten binnenkwamen en dan zat ik weer te janken..
Gelukkig kwamen ze de volgende dag weer luid miauwend binnen. :D
Wat fijn dat er nog zulke mensen bestaan!
Dus voor de mensen die een kat vinden: laat alsjeblieft eerst de chip nakijken voor je zo'n beesie in huis neemt!
Ik vraag me echt af waar Ellen die *edit: 4 * jaar heeft gezeten dan!
Laatst bijgewerkt door Macs op 13-10-11 11:17, in het totaal 1 keer bewerkt

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 11:09

Niet 3 jaar maar zelfs 4 jaar. -O-
En ja dat vraag ik me ook af,konden ze maar praten die beestjes. ;(

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 17:12

Ze heeft het prima naar dr zin! <3

Afbeelding

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:47

ohhh mooi!!!

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:45

wat geweldig/supermooi nieuws :D

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:17

Wauwie,plaatje hoor:heeft ze nu van die mooie blauwe kijkers???
Ze zit er heerlijk op haar gemakje bij,ben zo ontzettend blij voor jullie,hoe vindt je kleine meisje het allemaal,zeker heeeeeeeeeele verhalen op school??
Ben vanmiddag met Rebel naar de DA geweest,dier is binnenste buiten nagekeken,nieuwe enting,helemaal goedgekeurd,beetje overgewicht,wat ik zelf al wist:meneer woog 6.9 kilogram en mocht volgens de DA tussen 5 en 6 kilo wegen,maaaaaaaaaaaaar daar werken we aan.
Fijn weekend en bergen zonneschijn met veel genieten toegewenst........
Groetjes Linda

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:51

Geweldig dat je je kat weer hebt. Mijn kat, die wel vaker een paar dagen de hort op is, is ook eens een half jaar weggeweest. Toen kwam hij er uit zichzelf weer aankakken, ging op zijn vaste plekje zitten, met zo'n snufferd van: nou, waar blijft mijn eten?

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 04:32

Zo jeetje, wat een bizar verhaal! Maar wat geweldig dat je haar weer terug hebt, moet een heerlijk gevoel zijn!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 11:58

Bedankt voor de lieve reakties. :)

Jaaahhhh ik ben zoooo verschrikkelijk happy *\o/* dat kan ik echt niet in woorden uitdrukken!
De kans dat men een kat na 4 jaar weer terug krijgt is zooo klein dat het best een wondertje genoemd mag worden. :j
Ik zag wel dat ze wat last heeft van oormijt,daar krijg ik morgen druppels voor om te behandelen en een wormkuurtje krijgt ze dan ook meteen.(samen met de andere poes)

Ze heeft idd blauwe ogen <3 ,net hoe het licht erin schijnt,soms zijn ze ook groen.Toen ze wat jonger was had ze écht blauwe kijkers.Of dat verandert als een kat ouder wordt?Geen idee?Ik weet wel dat kittens blauwe oogjes hebben in het begin maar onze Ellen had het nog kort voor ze verdween,echte mooie blauwe kijkers.
Nu is het blauw/groen achtig geworden maar das ook heel mooi :P

Ik hoop dat ik haar nog heel lang bij me mag hebben.Ze is tenslotte al 15 jaar.

Onze poezewoes weer op dr plekje <3

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:18

Oh wat een super verhaal!! Ik heb een aantal jaren geleden een kat gevangen in een parkeergarage op een industrie terrein. Die bleek al 2 jaar geleden als "vermist" opgegeven te zijn, zo'n 15 km verderop. Ik was er zelf niet bij, maar de eigenaresse was helemaal verbouwereerd!
Zelf ben ik een kat een maand kwijt geweest en weet nog hoe happy ik was toen hij ineens weer in de tuin stond. 4 jaar... wow! Ik hoop dat ze nog lekker lang bij je blijft hoor!!!

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:27

wat een bijzonder verhaal. Het leek wel of deze poes op die plaats op dat moment moest zijn. Ook voor die vrouw die hem aan je heeft teruggegeven. Echt bijzonder. Hopelijk kunnen jullie nu nog een hele poos van elkaar genieten.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 18:49

Ja dat hoop ik ook!
Het zal haar in ieder geval aan niks ontbreken,das zeker. :)

Zelfs bij de Aldi aan de kassa vonden ze het een prachtig verhaal hahaha de rij achter mij luisterde aandachtig mee. :')

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 12:24

Omdat het alweer een hele poos geleden is dacht ik dat het wel leuk is om een update te plaatsen over poes Ellen. :D

Het gaat heel goed met haar +:)+ ,ze is het 3 dubbele geworden van wat ze was toen ze weer terug was bij ons na 4 jaar! :wow:
Ze heeft helemaal haar plekje gevonden gevonden en komt nu dus ook alleen nog maar aan een kattentuigje buiten.
Dan gaan we met haar door de tuin wandelen of ze ligt in een mandje naast mn tuinstoel te slapen.(met mooi weer uiteraard)

Onze dochter haalde laatst een grapje uit,ze deed Ellen in dr poppenwagentje hihihi en laat Ellen dat nu HELEMAAL geweldig vinden!!! _O-
Zo grappig hoe ze dan in het wagentje,genietend van het uitzicht door de tuin hobbelt := hahahaha

Onze Ellen(16j)......na 4 jaar spoorloos eindelijk weer thuis *\o/*

Afbeelding

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 14:02

Ik mis de 'vind ik leuk' knop :D !
Wat ziet ze er nog goed uit zeg! Hoop dat ze nog lang bij jullie mag blijven!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 15:00

Hahaha 'de vind ik leuk knop' :D hahaha

Ja ze is echt nog fit,slaapt wel veel en is doof maar de uurtjes die ze wakker is (vooral 's avonds) dan is ze écht aanwezig hoor :):) hihi.
Ik ga nu het tuigje bij haar omdoen en lekker naar buiten kan ze door de tuin sluipen hihi dat doet ze graag in een 'indianen-sluip-houding' over het gras insekten bespringen! :')

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 00:38

wow hee wat een ieuws ik zou ook echt helelemaal verbijsterd zijn maar katten kunnen wel 8 km lopen hoor per dag dat is hun gebied buiten op het platteland