Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar toch goed om hier inderdaad eens bij stil te staan voor een eventueel toekomstig huisdier
). Dit, zodat de hond die ook heel gek was met de kip, afscheid kon nemen en eraan kon snuffelen. Daarna heb ik em in de container gegooid (vast verboden, maarja).Anne_GTI schreef:Ik heb er geen moeite mee dat ik mijn hond bij de dierenarts heb achtergelaten. Op het moment dat het dier dood is heb ik er niks meer mee. Heb prachtige herinneringen aan de hond en veel foto's maar dat het dode lichaam de destructie in gegaan is tja, het was niet anders. Zelf begraven kon even niet, vorst in de grond. Andere opties zag ik helemaal niet zitten. Het gaat om een dier en niet om een mens en daar heb ik een groot onderscheid tussen wat niet wil zeggen dat ik niet gek ben met mijn dieren. Het is alleen wel anders.
Denk er precies zo over. Goed verwoord.
Het idee gewoon dat een onbekend iemand hun graf verstoord zou ik erg onprettig vinden. Begraven doe ik waarschijnlijk dan ook niet meer in de tuin. Ik zeg expres waarschijnlijk, want het is ook afhankelijk van de situatie. Is er een mogelijkheid om het dier weg te brengen en dat soort dingen.
mick75 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd best een naar idee dat zoveel mensen hun dier thuis willen begraven, of dat al gedaan hebben. Leuk joh, ga je verhuizen en je nieuwe tuintje nietsvermoedend vrolijk omspitten kom je de al dan niet vergane restanten tegen van het huisdier van de vorige bewoner. Daar zou ik nou bepaald niet vrolijk van worden!
Trennie schreef:mick75 schreef:Ik vind het eerlijk gezegd best een naar idee dat zoveel mensen hun dier thuis willen begraven, of dat al gedaan hebben. Leuk joh, ga je verhuizen en je nieuwe tuintje nietsvermoedend vrolijk omspitten kom je de al dan niet vergane restanten tegen van het huisdier van de vorige bewoner. Daar zou ik nou bepaald niet vrolijk van worden!
Lijkt me niet dat je een dier op 50 cm diep begraaft?
Die leg je minstens een meter diep.