Eeffii schreef:Ik meld me ook hier!
Heb een kruising uit het asiel, hij was opgevangen via een gastgezin.
Ik heb hem gevonden via baasjegezocht.
Bij interesse kan ik wel een foto uploaden
Ja foto!
Ik ook via die website!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en de spaanse mastin teef is ook een heerlijke hond

kohtje schreef:Klein vraagje,waarom zoveel honden uit het buitenland halen. Volgens de media zitten hier toch ook de asiels vol.
iana schreef:Wat zijn dat bofkonten allemaal![]()
Prachtige boxers heb je!!! Wat een hemels verschil zeg!
Het straalt zo van jouw foto's af...hoe goed ze allebei overeen komen! Leuk om naar te kijken.
Wij hadden vroeger altijd honden uit het aziel, mijn huidige 2 honden heb ik als pup...ik wou gewoon eens van 'nul' beginnen...had nog nooit een pup gehad...ik heb gezworen dat ik volgende keer weer naar het asiel ga.
Gewoon het idee al van een hond te adopteren met als doel hem/haar een beter leven te kunnen geven is zalig
spatter schreef:tamarant het zijn prachtige boksers geworden, ook zo leuk dat het echte maatjes zijn
mijn paard komt uit Duitsland, mag dat ook niet omdat er hier zat paarden te koop staan?
zullen we Edward ook even zijn nieuwe aanwinst afnemen, beestje komt helemaal uit Zweden, fout fout, genoeg goede Nederlandse paarden
laten we alsjeblieft niet gaan discrimineren bij dieren
foei mirka1994, er zijn toch zat leuke nederlandse jongens? 
_l_amanda_l_ schreef:foei mirka1994, er zijn toch zat leuke nederlandse jongens?
maar serieus, als je een spaanse hond adopteert doe je dat omdat ie anders grote kans heeft aan een boom gehangen te worden om als prooi voor een pitbull-gevecht o.i.d. gebruikt te worden. Ook ophangen als je de hond niet meer voor de jacht kan gebruiken schijnt daar normaal te zijn. (en natuurlijk niet alle spanjaarden doen zoiets, godzijdank niet, maar er zijn er nog die het wèl doen). In nederland gaan de honden naar een asiel omdat de baas er geen tijd/zin/geld meer voor heeft, en die hebben doorgaans méér kans geadopteerd te worden. Dat is onze voornaamste reden voor adoptie uit het buitenland.
als hij nederlander was geweest was het ook goed
. mirka1994 schreef:_l_amanda_l_ schreef:foei mirka1994, er zijn toch zat leuke nederlandse jongens?
maar serieus, als je een spaanse hond adopteert doe je dat omdat ie anders grote kans heeft aan een boom gehangen te worden om als prooi voor een pitbull-gevecht o.i.d. gebruikt te worden. Ook ophangen als je de hond niet meer voor de jacht kan gebruiken schijnt daar normaal te zijn. (en natuurlijk niet alle spanjaarden doen zoiets, godzijdank niet, maar er zijn er nog die het wèl doen). In nederland gaan de honden naar een asiel omdat de baas er geen tijd/zin/geld meer voor heeft, en die hebben doorgaans méér kans geadopteerd te worden. Dat is onze voornaamste reden voor adoptie uit het buitenland.
Wij nederlanders kunnen ons inderdaad niet voorstellen hoet het in het buitenland gesteld is met de 'huisdieren' daar. Ze gaan daar gewoon heel anders met hun dieren om dan wij helaas.
Maar ik discrimineer niet hoorals hij nederlander was geweest was het ook goed
.
als hij nederlander was geweest was het ook goed
.[/quote]

Arm dier.

Ik heb echt precies hetzelfde als jij Jibbel, deze hond hoort bij ons !