gabjj8 schreef:Omdat zij dus echt een hondenjasje nodig heeft vinden we het wel leuk om naar een apart jasje te zoeken.
Dat laatste maakt van een nood(zaak) een deugd.
Win-win.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Huertecilla schreef:xx_Horsiex schreef:Elk topic aangrijpen om er een discussie van te maken?
Euh![]()
Wat is daar mis mee?
Ik blijf keurig on-topic over een door mezelf opgestart onderwerp![]()
Een in míjn perceptie heel boeiende discussie
Fred_Kroket schreef:Tis alleen geen discussie als je niet inhoudelijk reageert, dan gaat het niet meer over de inhoud. Joost mag weten wat de inhoud is...

Huertecilla schreef:xx_Horsiex schreef:Elk topic aangrijpen om er een discussie van te maken?
Euh![]()
Wat is daar mis mee?
Ik blijf keurig on-topic over een door mezelf opgestart onderwerp![]()
Een in míjn perceptie heel boeiende discussie
Huertecilla schreef:Fred_Kroket schreef:Tis alleen geen discussie als je niet inhoudelijk reageert, dan gaat het niet meer over de inhoud. Joost mag weten wat de inhoud is...
Vraag zonder persoonlijke sneer iets inhoudelijks met betrekking tot het onderwerp wat niet al beantwoord is en je krijgt antwoord
p.s. het kan iets later worden, want ik ga nu met de bbq aan de gang. Hond kan helpen. Zonder aanlijnen want het is op eigen terrein en met als enige hulpmiddel een broekzak vol brokjes*.
*Ik zoek nog een functoneel en fraai zakje daarvoor. Zal iets uit de valkerij gaan worden denk ik.

Ondanks dat hij geen ondervacht aanmaakt rolt ie in de winter het liefst in de sneeuw! Hij is zo actief dat ie het nooit koud krijgt (gaat zelfs languit in de sneeuw liggen tussendoor om af te koelen.
)
Het is dat wij zo kaal zijn..
Huertecilla schreef:Miracle_ schreef:Ik vind het werkelijk waar afschuwelijk..
Onderbouwing?

voor in de winter
tsja als ie het nodig heeft ,waarom zou je dan niet iets leuks uitkiezen (mits het niet irriterend zit bijv. lange mauwtjes etc) Miracle_ schreef:Ik vind het gewoon lelijk.
Citaat:Een hond is geen verkleed pop, en heeft bovendien in de winter vaak een prima vacht. Een extra jasje is veel te warm voor zo'n beest. Hij kan zijn temperatuur prima zelf regelen.
Citaat:Een hond hoort geen kleding aan te hebben. Alleen bij uitzonderingen, maar niet als mode.
Elin_ schreef:Ook een reflecterend iets voor in het donker
Citaat:tsja als ie het nodig heeft ,waarom zou je dan niet iets leuks uitkiezen
) schrijft en over het algemeen geven je topics redenen tot nadenken dus ga vooral zo door!
Huertecilla schreef:Talsha schreef:HC, kun je de vragen die je nou steeds over slaat ook eens beantwoorden?
Nog een keer:Huertecilla schreef:Vraag zonder persoonlijke sneer iets inhoudelijks met betrekking tot het onderwerp wat niet al beantwoord is en je krijgt antwoord