waar irriteer jij je aan bij je geliefde huisdier??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Re: waar irriteer jij je aan bij je geliefde huisdier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:37

Ze moet erin, en eruit, en er weer in, en dan weer eruit, en ook erin natuurlijk.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:42

Afbeelding
Do I need 2 say more?!

Echt heel irritant, hij brengt de hele laptop op hol en komt nog harder terug als je hem weg stuurt :+

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:43

Hahahaha dat heeft mijn kat met de krant/huiswerk..

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:51

Mijn kat bedelt ontzéttend. En dan ook pas sinds onze oudste kat is overleden een paar weken terug. Hij is nou 7 jaar, heeft nóóit gebedeld maar nu de andere kat dood is heeft ie zijn trekjes overgenomen (die kat bedelde wel heel erg). En hij blijft maar doorzeuren, ook al schenk je wat te drinken in, het monster staat naast je te blèren. 8)7

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:55

Ik heb een super lieve kat die ik voor geen goud zou willen missen maar soms kan ik haar wel achter het behang plakken haha.

Ze laat regelmatig ergens een poepje voor me achter... wat ik fijn mag opruimen.
Ze ligt op mijn laptop of toetsenbord en gaat uberhaubt altijd in de weg liggen als ik bezig ben.
Loopt altijd achter me aan, zelfs als ik naar de WC ga, doe ik de deur dicht gaat ze zitten janken dat ze er bij wilt... gezellig samen op de WC :')
Ze wilt nooit naar buiten maar soms wilt ze heel graag maar dan wilt ze ook weer na 2 minuten naar binnen, ook als de zon schijnt.
Laatst bijgewerkt door fl0wer op 30-09-11 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:56

Ik erger mij kapot als mijn Noor Boris midden in de nacht op het balkon staat te jengelen dat hij naar binnen wil hij kan gewoon naar binnen door het kiertje, een beetje wringen dat wel. Wil ie niet wringen kan ie gewoon benede door het kattenluik.
En als hij voor de TV ligt...grrrrr zie hem daar maar weg te krijgen.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:57

dat mijn ene konijn snel wegrent als die een brokje gehad heeft :+ :')

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 18:09

Molly kan heel zenuwachtig de gang op en neer ijsberen (tik-tik-tik - nageltjes op de vloer).
Het liefste natuurlijk 's morgens vroeg zodat ik in een geweldige bui wakker wordt.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 18:54

wat een fantastische verhalen ;)
had ik al verteld dat mijn witte boxer jassen vd kapstok afhaalt als wij van huis zijn en daarbij dus de hele muur kapot krast en de pechjas ook helemaal kapotscheurt en soms stukken opeet!!!! :(
oh ja; en als gaan wandelen(lopen wel 5 x per dag waarvan 2 grote boswandelingen) word hij helemaal hyper als hij de riem ziet en gaat dan rondjes om zijn eigen as draaien en springen

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 18:58

en oh ja; wat super de super irritant is; dat doet alleen de witte boxer; glazen met drinken leegdrinken die op het nachtkastje staan en alles vh nachtkastje afhalen dus keelsnoepjes enz en dan alles kapot bijten en opeten!!!
die bruine boxer kan ook lastig zijn maar is echt een engel vergeleken met die witte bengel ;)

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 19:04

Haha grappig zeg dit onderwerp :D Toevallig heb ik me nogal geergerd aan mijn 2 hondjes vanmiddag,ze hadden het idee dat ze overal blaffend achteraan moesten rennen..Nu was het hier ook wel erg druk,maar zelf ook niet al te vrolijk dus kon er even niet tegen :(

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:03

onze pup snapt het fenomeen beloning niet :') ik geef hem een hondekoekje soms en daar speelt die mee als een kat :+ echt een half uur lol

mijn kat? welllllll die vind het leuk om dode muizen in mijn bed te leggen :+ moet zeggen dat ik daar niet van gediend ben!

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:35

Mijn hond (herder kruising) heeft verlatingsangst. :+ Of nou ja, angst, het lijkt eerder of -ie wraak wil nemen als wij weg gaan en hem thuis laten.
Hij pakt waar hij bij kan en knaagt het helemaal aan stukjes. Mijn nieuwe Calvin Klein zonnebril, twee telefoonopladers, één mobiele telefoon, mijn boeken, cd's, pakjes papieren zakdoekjes... Zelfs een keer mijn pilstrip helemaal kapot gekauwd en de pillen opgegeten. }:0 Hij wil zeker geen puppies.
En als wij naar bed zijn en meneer is alleen in de woonkamer, gaat ie op strooptocht. Ook als hij op elk ander moment van de dag even alleen in de kamer is.
Heb al zooo vaak gehad dat ik even wegliep, terug kwam en dacht:"Huh? Ik had toch een boterham op tafel liggen?"
Zo ook snoepjes. Afgelopen nacht nog, hadden we een schaaltje toffees, allemaal individueel verpakte, op tafel staan. Om 4 uur begon hij te blaffen. Teken dat hij buikpijn heeft en met spoed naar buiten moet. Kom ik beneden, hond gelijk naar buiten gedaan, kijk in de kamer... bezaaid met lege wikkels van toffees...
Dat gebeurt wel vaker, en het is zooo irritant. Verder is het een schat, maar jemig, soms kan ik hem wel achter het behang plakken.

De kat vreet kranten. :') Moet je snel zijn als die door de brievenbus wordt gegooid, anders vindt je hem in allemaal kleine snippers terug.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:37

Eigenlijk nergens aan, want alles waar ik me aan zou kunnen irriteren heb ik ze ooit zelf aangeleerd.. eigen schuld dus...!

( maar dat om 5u eten willen van Moortje is wél een beetje irritant.. ;) )

Chantal22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:45

Wat een leuke verhalen in dit topic zeg haha, geweldig!!

Hooch weet dat hij moet wachten als hij water gedronken heeft omdat wij dan zijn bek afdoen zodat hij niet alles vol kwijlt :Y) ... Dit doet hij heel netjes, maar....
Als hij baldadig is of de theedoek wilt hebben gaat hij steeds wachten tot we weer rustig zitten en dan gaat hij steeds kleine slokjes nemen zodat we steeds weer op moeten staan.... Dit gaat soms wel 10 keer door, soms heel irritant, maar ook wel weer erg grappig als je dan die kop ziet :D

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:48

KletsKoekje schreef:
Afbeelding
Do I need 2 say more?!

Echt heel irritant, hij brengt de hele laptop op hol en komt nog harder terug als je hem weg stuurt :+

Haha dat deden de oppaskatten ook. Ik vind katten eigenlijk beetje griezelig. := Dus ze gingen naast me liggen, nouja prima. Gaat dat stomme beest ineens OP de computer liggen. En inderdaad, hoe harder je hem wegstuurt hoe sneller hij terug komt. :')

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 20:54

Dat onze hond mensen 'de huid vol blaft' als we iemand in het bos tegen komen.
Als hij losloopt en we komen iemand tegen, dan blaft hij totdat we echt een eind uit de buurt zijn. Zó genant! Hij doet niets, maar blaft met al zijn haren omhoog :oo :roll: :=
Kan hem dus eigenlijk niet los laten in het bos :o

(hoewel het de laatste tijd wel beter gaat, maar ik kan het niet goed oefenen, want we komen bijna nooit meer iemand tegen :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 23:50

Dat de cavia's schrikkerig zijn terwijl ze wel naar je toekomen :=

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:10

Nou mijn huisdieren hebben ook wel allemaal hun eigenaardigheden. :)
Allereest onze kat Binkey ook wel The Godfather genoemd. Die naam draagt hij niet voor niks. We hebben hem uit een nestje van mijn tante gekregen. Het is een kruising europese korthaar x pers. En ongelofelijk arrogant. hij is prachtig om te zien met zijn grijze vacht en gele ogen maar dat weet hij zelf ook heel goed.
Het iritantste aan hem is dat hij het hele huishouden probeert te overheersen. Hij eist aandacht en als hij het niet krijgt springt hij op je schoot en blijft je bijten tot je hem knuffelt. Als hij dat geknuffel zat is bijt hij weer en loopt hij weg. Erg aardig dus. Bovendien is hij de baas over onze hond en andere kat. Hij heeft het ook bij het paard geprobeerd maar helaas was die immuun voor zijn terrorisatie.
Als er hier andere mensen zijn vinden ze hem altijd zo mooi en willen ze hem op schoot hebben. Dat vind meneer natuurlijk even goed. Dan gaat hij ze vastpakken met zijn pootjes, let op heel zacht, iedereen vind hem dan altijd schattig. 'kijk nou hij houdt me vast' tot ze tot de conclusie komen dat het kreng dat doet om je extra goed te kunnen bijten.
Ook gaat hij altijd als ik achter de computer zit mijn handen aanvallen. En houdt hij van alles van de kant gooien. Loopt ie weer door de vensterbanken en gooit hij alles eraf. En geloof me hij weet heel goed wat hij doet.

Onze andere kat heet Speed. Vernoemd naar de drugs en dat is niet voor niks. Hij komt bij de dierenarts weg, mijn nicht moest haar kat laten inslapen en hij was daar heengebracht door mensen. Ze nam hem mee voor haar kat als maatje maar dat werkte niet. Daarom bracht ze hem maar bij ons. Hij was heel klein en duidelijk nog heel jong. En ook superdruk, vandaar zijn naam. Helaas heeft hij de eigenaardige gewoonte altijd te miauwen, als hij buiten loopt, als hij binnen is, als hij op schoot zit te spinnen, als hij iets wil, gewoon standaard dus. Een erg irritante eigenschap.
Verder is hij heel schattig, alleen wel wat klein gebleven door zijn verleden. Maar gelukkig hebben wij hem een mooie plek kunnen bieden! :)

Dan nog onze hond, Laika. Een friese stabij pup of nou ja inmiddels een jaar oud maar hij voelt zich nog een puppy. Hij is heel druk en het liefst snuffelt hij de hele dag buiten rond. Jaagt de katten op. Krijgt weer een haal van binkey en jankt alles bij elkaar omdat hij zo zielig is (dit doet ie ook elke dag dom dier)
Zijn mat uit de bench wordt elke ochtend zorgvuldig uit elkaar getrokken en hij weet heel goed dat het niet mag. Hij houdt van schoenen meenemen naar buiten. Hij komt altijd heel stoer aanlopen met een muis of rat die de katten hebben vermoord en doet dan alsof hij dat helemaal zelf heeft gedaan en is bang voor mieren. Maar al met al een geweldig diertje. :D

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:37

Wanneer ik met de deodorantfles spuit mijn hond als een gek begint te rennen omdat hij dan weet dat ik zo vertrek en hij laat weten mee te willen en net zo lang heen en weer blijft lopen totdat we gaan en ik dan door dat zenuwachtig gedoe van hem weer terug kan omdat ik in de haast weer iets vergeten ben!!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 11:50

Onze rode "je weet wel kater" is werkelijk de liefste die er is ...

Hij kan mij uren naar hem laten zoeken en dan aan komen lopen zo van "mens loopt niet zo te roepen" ..

Ook leeft hij s'nachts..heel leuk maar meneer komt via ons slaapkamerraam naar binnen en gaat weer naar buiten en als het raam dicht zit ga je gewoon in de rolgordijnen hangen en ga je vreselijk miauwen en komt baasje vanzelf uit bed om raam open te doen en nu heeft hij het voor elkaar dat het raam standaard open staat.. 8)7 ..
Maar goed verder een heerlijk dier !

Wat heel leuk is is dat hij zich altijd even meld als hij binnen komt en je een kopje komt geven..

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:01

Als ik een boekje aan het lezen ben, komt mijn Chihuahua er bovenop liggen.
Wil ik TV kijken, gaan ze er net voor staan.
Zit ik gitaar te spelen, komt ze toch op mijn schoot zitten (tussen de gitaar).

Als ik huil, wil ze tijd de tranen van mijn gezicht likken. Dan moet ik weer lachen.

We zijn altijd bij elkaar! Het is een heel speciaal diertje.

Ik moet ook altijd erg lachen als ze dapper op een grote hond afstapt. Even lief snuffelen, en soms komt er toch een WOEF uit! De honden schrikken zich altijd een hoedje. Ze doet verder niks!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:03

Mijn kleine zwarte poezekind is gevonden toen zij een kitten was. Ze heeft dus nooit geleerd om haar behoeftes te begraven in de kattebak. Helaas gaat mevrouw altijd precies op de rand staan als ze moet poepen. Zo is de bak al een aantal keren omgevallen en blijft ze gewoon doorpoepen.
Maar verder hou ik ontzettend van me kind hoor :D en ben ik ook de enigste die bijna alles met haar kan doen.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:04

Oh! En dat mijn Chi alle brokjes eerst een voor een uit het bakje haalt. Ze ergens neerlegt en er dan een dansje omheen doet voor het opeten. En soms eet ze het niet op, grr... :-).

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 12:11

haha wat een heerlijke verhalen! moest zeer hard lachen om dat filmpje met de twee katten en de omgegooide bloempot! :D
mijn katten zijn best engeltjes vergeleken met wat ik hier lees, ze zeuren niet, miauwen niet zo vaak en gooien nooit dingen om. mijn ene kat stond laatst wel in de fik omdat ie zo nodig over een kaars heen moest springen omdat ie een vlieg wilde vangen. maar gelukkig waren het alleen de buikharen die een beetje geschroeid waren.mja, nooit weg lopen met kaarsjes aan dus...