Park is niet heel ver.. Van waar ze was móet ze redelijk langs ons huis gekomen zijn, of ze is enorm omgelopen wat natuurlijk best zou kunnen wezen..
Ga nu weer naar stal, was nog maar halverwege... Heb iig wel weer een sprankje hoop! De avond komt weer en hopelijk valt het dan nog even wat meer op dat ze losloopt..
das wel een slimmen joh, gewoon eten op de zelfde plek komen, als ze trek krijgt dan zal ze daar wel heen lopen denk ik zo, als ze eenmaal weet dat ze daar kan eten...
Eten, tsja.. Heb er wel aan gedacht maar denk dat katten t eerder op zullen eten.., Havanna was in huis net aan een beetje aan het wennen aan hondenkoekjes. we hebben wel steeds een blok kaas mee!
Helaas verder niks meer gehoord. Vanavond krijg ik versterking van Jenkins en Linnebill, we hebben inmiddels flyers dus die ga ik zo alvast met mams op hangen. Komen er ook 2 in mn auto, 1 aan elke kant. Zal net door een buurtje rijden waar ze gezien is, dan weet iedereen gelijk dat ze me aan kunnen spreken.
Ik hoop, duim, bid zoooo dat we haar vanavond gaan vinden!!
Och jeej wat verschikkelijk om je hond kwijt te zijn. Helaas woon ik te ver weg en kan ik niet helpen zoeken maar ik hoop echt voor je ( en natuurlijk voor je hond ) dat ze snel weer thuis is.
Succes hopelijk vind je haar snel!!! Wel in dit geval heel rot dat ze gewend is geweest op straat te leven. Ze zal zich dus waarschijnlijk heel goed weten te redden en voeden en dat zijn echt geen makkelijke honden om te vangen helaas. Hopelijk is ze in die week al zo aan je gewend dat ze je genoeg vertrouwd om haar geworven vrijheid op te geven en weer terug te komen naar je. Ik zou zeker proberen te zoeken in schemer/donker met zaklamp. Lijkt me idd dat ze dan het actiefst is. En dan misschien in de buurt waar het heel rustig is maar waar makkelijk eten te halen is voor haar.
Ga hier heel hard duimen dat ze snel weer bij je in haar mandje ligt!!!!!
O amy wat een nachtmerrie! Ik wilde dat ik je kon helpen zeg. Denk idd dat havanna nu in haar oude rollenpatroon terug valt. Ik kan niks anders doen dan duimen helaas!
Ik kijk ook voor je mee. Ik zit vlakbij vomar Heemskerk en mijn werk is richting station Heemskerk dus kan daartussen ogen en oren openhouden. Als je een flyer hebt kan je die even mailen, werk namelijk op een bassisschool. Lezen een hoop mensen uit de omgeving!!! Verder heb ik vast sms gestuurd naar meiden van stal (bij patatalooog) dat zij ook extra opletten met buitenrijden ed.
Jeetje wat naar dat ze weg is. Maar het komt wel goed, ze kan goed overleven buiten en het is goed weer gelukkig. Hopelijk snel goed nieuws dat ze terecht is.
Hoi, ik zag je oproepje dankzij een vriendin. Ik woon ook in Heemskerk, al ben ik dan op dit moment niet thuis (zit op kamers) ik zal het even aan mijn moeder doorgeven dat ze hier moet kijken. Zij laat de hond uit, dus wellicht dat ze je hondje tegenkomt. Als ze dit weekend er nog niet is, zal ik ook even goed uit mijn dopjes kijken voor je.
Succes! Lijkt me echt vreselijk om zo niks te weten! Misschien een domme tip, zet een bakje met voer bij de deur. Wellicht lokt dat je hondje, kan me zo voorstellen dat hij iedergeval weet dat hij bij jou voedsel krijgt en misschien kijkt of er wat staat. Je weet maar nooit. Mijn hond is namelijk wel altijd met voedsel te paaien.
jeetje zeg had je topic net gelezen dat je dit hondje kreeg en nu dit vreselijk tis dat ik ver van je weg woon anders had ik je helpen zoeken hoop van harte dat je het diertje snel weer in je armen kunt sluiten woon wel ver weg maar je weet nooit hoe ver een hond loopt...
sterkte van mijn kant
Saskia9
Geplaatst: 28-09-11 22:42
He bah,nog steeds niet gevonden... wel een levensteken,das al positief! Ik duim echt dat ze snel gevonden is!