Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
TinkerTom schreef:dat is hier 10 cent per kilo omhoog...
Ik krijg morgen 18 kilo van lotgering binnen. eens kijken of dat wat is.
Ik voer nu aan mijn bordeauxdoggen aan de ene teef 1,2 kilo (3 bakjes p.d.) en de jongste in de groei nu 1,6 kg (4 bakjes) per dag en dat vind ik behoorlijk boven de richtlijnen,. en vooral de jongste is echt nog wel aan de magere kant.
Vind het wel handig dat ze komen bezorgen en dat ze ook barf producten hebben als nekken en strotten e.d.! kan ik wat minderen met vlees en ze tussendoor wat meer barf produkten voeren.
Hopen dat ze dan wel wat dikker wordt...

loulou schreef:en als je carnibest voert en je een grote hond hebt moet je ook onderhandelen over de prijs natuurlijk
ik krijg meer korting dan de officiele kortingen op de site van carnibest, dat scheelt me toch zo'n 500 euro per jaar
wat betaal je en hoeveel neem jij dan af?opisop_shop schreef:loulou schreef:en als je carnibest voert en je een grote hond hebt moet je ook onderhandelen over de prijs natuurlijk
ik krijg meer korting dan de officiele kortingen op de site van carnibest, dat scheelt me toch zo'n 500 euro per jaar
vertel eens even , hoe doe je datwat betaal je en hoeveel neem jij dan af?
We hebben net een vrieskast erbij gekocht en kunnen dan 100kilo carnibest kwijt (aan 1 kilo rollen) dus willen voor de katten sowieso groot inkopen, maar dan krijg je meen ik E1 per kilo korting?

opisop_shop schreef:tuin=stankpreventie?
TinkerTom wat kostte je deze levering dan?
Als mensen nog ideeen hebben?
en geen barf!
UniFlap schreef:Geldt een muizen dieet ook als KVV?Onze kat vangt er zoveel

weet niet of er dan nog aanvullend voer nodig is, want heb me niet verdiept in Barf (wil ik niet voeren ivm appartement zonder buiten gelegenheid, mijn katten krijgen barf als ze dat buiten kunnen eten en niet binnen
)