knapste vent , op slag verliefd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MickeyenVici

Re: knapste vent , op slag verliefd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 12:51

Ik ben echt echt echt helemaal verkocht! <3 <3 <3

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 14:24

aahhh wat een droeppiee
t is dat we net een pup hebben rond lopen en dat ik over 8a9 weken ben uitgerekend
anders had ik komen inbreken :Y)
igg niet op geld of andere waarde uit maar puur op spekkie`s jacht :+

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-11 15:47

caboclo schreef:
aahhh wat een droeppiee
t is dat we net een pup hebben rond lopen en dat ik over 8a9 weken ben uitgerekend
anders had ik komen inbreken :Y)
igg niet op geld of andere waarde uit maar puur op spekkie`s jacht :+

Ja ja dat wil ik nog wel eens zien, als een vreemde Spekkie optilt begint hij te schreeuwen als een mager speenvarken ik ben ban g dat we dan binnen no time beneden zijn en dan _-:( ;)

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 11:31

yippie Hammie is geboren we mogen morgen op kraamvisite komen en dan over een week of 7 hebben we een vriendje voor spekkie.

Ik ga vragen of ik morgen wat foto's mag maken zal lastig zijn een keuze te maken uit zo'n 25 biggebeebies. *-:) *-:)

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 12:56

Wat leuk zeg!
Doe je dan weer foto's plaatsen!
Ben zo benieuwd!

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 14:53

Als het mag doe ik dat ze zijn pas een paar dagen oud dus ik weet niet ofdat ze al goed te fotograferen zijn.

Ik wil graag nu een oranje, of een rode big eventueel vind ik een wildkleur ook erg mooi iig geen roze of gevlekte.

Is wat al die wensen!!! maar ja ik moe ter ook wel hoop ik minimaal 15 jaar tegen aan kijken dus dan moet je ook iets uitzoeken waar je meteen een klik mee hebt, Ik keek Spekkie als eerste een maand geleden in zijn ogen en het was echt liefde op het eerste gezicht, ( hij is enorm op mij gesteld veel meer dan op de rest vh gezin, ik wil nu proberen er 1 door de kinderen uit te laten zoeken zodat ik nu niet door het varken als eerste contactpersoon gezien wordt :D :D

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:47

Alvast veel plezier met hem!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:53

Wat een leuk diertje! Houd er wel rekening mee dat ook die hele kleine minivarkentjes vaak groter worden dan je zou denken/willen...
Ik hoop voor hem dat hij gauw een vriendje krijgt, want dat hebben varkentjes wel nodig. Gelukkig is dat ook de bedoeling.

Wij hebben ook 2 Kune kune varkens, gewoon lekker buiten. Geniet er elke dag enorm van, ze zijn zo ontzettend knuffelbaar en lief! <3

Ik denk trouwens ook dat een varken liever lekker buiten is waar hij kan wroeten en grazen... :o
Veel plezier met hem en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt met foto's! Varkens zijn geweldig!

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:27

ooowww echt supper lief, ik ben die grote gewend die voor iets anders zijn bedoelt maar vind dezen wel over de top <3

haha en grr hoe je die beesies ook riep "sukkels hier ben ik,, xd

XXOOXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 17:40

wat leuk en die van "grr" wat een vrolijke beestjes.

ponydony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 21:49

grrr schreef:
Wat een leuk diertje! Houd er wel rekening mee dat ook die hele kleine minivarkentjes vaak groter worden dan je zou denken/willen...
Ik hoop voor hem dat hij gauw een vriendje krijgt, want dat hebben varkentjes wel nodig. Gelukkig is dat ook de bedoeling.

Wij hebben ook 2 Kune kune varkens, gewoon lekker buiten. Geniet er elke dag enorm van, ze zijn zo ontzettend knuffelbaar en lief! <3

Ik denk trouwens ook dat een varken liever lekker buiten is waar hij kan wroeten en grazen... :o
Veel plezier met hem en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt met foto's! Varkens zijn geweldig!

Ik weet dat ze vaak groter worden dan verwacht, Spekkie komt uit een zeugje van maar 30 cm en de vader was 35 cm dus erg veel groter dan dat zal hij niet worden.

spekkie heeft ook een buitenverblijf nu omdat hij klein is komt hij daar gedeeltes van de dag in bij mooi weer dadelijk evt. overdag en in de avonduren los of binnen want Spekkie is helemaal verzot op binnen zijn eigenlijk moppert hij altijd als hij buiten moet en rent snoeihard naar binnen zodra hij weer los is.

Jou varkens zijn erg grappig maar ik vind dit ras te groot worden voor binnenshuis.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 21:57

ach wat een schatje :+:
en spekkie en hammie zijn geweldige namen hoor :))