Iris82 schreef:Ik heb me ook helemaal voorbereid toen ik op kamers ging hoor! Dus toen kwamen er ratten. Ideale huisdiertjes voor een student. Alleen de hoge DA kosten waren minder... Ik begrijp goed dat je je wil voorbereiden, wilde enkel als tip geven om niet meteen als je bij elkaar woont het beestje aan te schaffen. Maar zo te lezen was je dat ook niet van plan.
Heeft het zin om nog een keer met jouw vriend over een kat te praten? Mijn vriend komt echt niet verder dan: bleghhhh vieze beesten en dan: ik wil het echt niet! (zucht). Maar hij moet altijd wel lachen om lieve kattenfilmpjes dus ik hou nog hoop.
Cryssie: volgens mij was het openen van dit topic ook met doel een ander dier te bedenken dan een hond of een kat.Maar realiseert TS zich nu dat een hond of een kat juist wel de beste optie zouden zijn.
haha wij zitten helemaal in hetzelfde schuitje, (vooral maar zorgen dat onze vrienden NIET met elkaar in gesprek komen.... dan kunnen we de katten helemaal vergeten)
Maar realiseert TS zich nu dat een hond of een kat juist wel de beste optie zouden zijn.
) 
En vreselijke haarballen!
toen was ik niet in een melige bui!
alleen gezegd dat het flauw was!)