Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ThePast03 schreef:Het gaat vannacht helemaal niet hard regenen. Het gaat juist droog worden, de meeste buien zijn het land nu al uit.
Dus wat dat betreft hoef je je geen zorgen meer te maken.
http://www.knmi.nl
Romana01 schreef:maar als je je zo zorgen om ze maakt, bel je toch nu aan. al is het maar in de trant van "goh, ik hoorde dat het vannacht slecht weer wordt. Is het niet misschien handig dat uw kippen ergens kunnen schuilen"
xxMaxx schreef:spicegirl schreef:thuis slachten mag niet, dus DB bellen...
Nee dat dacht ik dus ook, hoop dat ze morgen nog leven. Anders bel ik de DB, moet er niet aandenken welke praktijken ze hier NAAST verrichten.......
), het niet slecht bedoeld is van dat kleine hok, maar meer om geld te besparen!
) valt er niet met die mensen te praten! femke27 schreef:xxMaxx schreef:Edit: ookal wordt het wel gedaan tenzij het niet mag, ik kan het nu voorkomen. Of het nou wel of niet wordt gedaan
Fijn dat je dan hebt kunnen voorkomen dat 2 levende kippen braadkippen worden. Ik geef je pas een pluim als je dit met de halve bioindustrie weet te bereiken. Een hok van 100cmx30cm is nog altijd groter dan de bioindustrie.
Waar slaat deze reactie op? Dit hok voldoet al niet aan de regels. Deze kippen zitten op een vreselijke manier op een dood te wachten. En anders nemen wij ze wel over. Wij kunnen ze bieden wat ze nodig hebben.
Je klinkt niet echt als een dierenvriend

MarcoBorsato schreef:xxMaxx schreef:heb alleen gemaild, ik ga zo kijken of de kipjes nog buiten zijn. Ik verwacht morgen een mail, zo niet, dan bel ik even om te kijken wat ze ervan vinden en wat ze eraan kunnen doen
Ik zou the A-team ook even bellen, die zijn veel daadkrachtiger.
MarcoBorsato schreef:Neem het niet te serieus, ik zit je een beetje te dollen. Ik snap gewoon niet zo goed wat jij wil bereiken met je acties, iedereen hier vertelt je hoe het werkt en jij trekt je eigen plan.
Mjay schreef:heb je wel eens gezien in wat voor hok het kipje leeft waar jou vlees en eieren vandaan komen>? misschien kan je je beter daar eens druk om gaan maken....
ik eet uberhaupt bijna geen vlees, als ik vlees eet is het van de biologische slager
alles is bijna biologisch hier in dit huis! Als er iets biologisch te verkrijgen is, dan kan je het hier vinden