nav hond in bad..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:29

Op vakantie mocht mijn hondje bij mijn ouders in bed, maar ze heeft heel erg verlatingsangst.. En weleens op zaterdag ochtend komt ze naar boven en ligt ze een uurtje nog bij mij te slapen. Maar echt voor altijd 'S nachts in iemands bed slapen mag echt niet hoor :n

LisaD

Re: nav hond in bad..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:45

Onze Jack ligt ook heerlijk bij ons in bed. Bij allemaal is hij hartstikke welkom op bed. Nou neemt zo'n klein lijfje ook niet veel ruimte in. En als hij dit wel doet douw ik hem er gewoon weer af/opzij. En binnenkort krijg ik waarschijnlijk een pupje erbij. En die komt ook gewoon lekker in bed.

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:29

kimmie261 schreef:
oww ik knuffel mijn honden helemaal plat in bed,echt heerlijk,helemaal tegen me aantrekken en zoenen maar... :+:

moet er niet aan denken ze eenzaam op te sluiten in een kooitje... :n

Idd dat doe ik ook voor ik ga slapen :+ ! hond komt tegen me liggen aan men hoofd en dat knuffel ik haar ook plat! daarna draai ik me om en draaid zij haar ook om op bed en slapen we! 's morgens als ik me uitrek doet zij dat ook :+: heerlijk wakker worden zo!

eerst had ik men hond ook in een kooitje, omdat ik niet beter wist! Gelukkig heb ik heel snel ingezien dat dit maar niets is! Al eens gezien hoeveel keer ze hun verleggen op een nacht!!

En ik vind het niet vies! Alleen in bad gaan doe ik niet met haar. Moest ik dat doen hangt heel men huis vol met water!!! met haar vacht gaat dat echt niet!