hanny_jelke schreef:de hond heeft nooit naar onze zoontje gegromt. als hij genoeg van milan had ging hij in de bench liggen want dat was voor hem een plekje waar onze zoontje niet mocht komen van ons.
maar nu heeft hij niet gegromt en niet geprobeert weg te lopen.
we roepen ons kind meteen naar ons toe als hij achter de hond aan ging lopen.
we willen de hond niet opsluiten als de onze zoon wakkker is.
dit zal juist jarloezie op weken.
onze hond heeft een bench maar die staat altijd open.
nu moet hij vast blijven en compeseer ik dit tot we iets vinden door veel en lang met ham te wandel zodat hij wel zijn benen kan strekken. maar een idialle oplossing vind ik het niet
het spijt me ts, maar dit sterkt mijn mening dat je deze hond beter in kan slapen dan.
je geeft aan dat hij niet waarschuwde en niet weg liep, als je dit weet, betekent dus dat hij uit het niets je zoon bijna dood beet, sorry maar zo'n hond zou je niet bij andere mogen plaatsen, mijn vader is ooit door zo'n hond uit het niets gegrepen, later bleek dat het beest een hersen tumor had, hij heeft mijn vader wel helemaal opengereten.........

.
.
Dat ga je er nooit voor krijgen, ik zou hem zelf naar een asiel brengen. Ik heb zelf voor mijn Duitse Herder 750 euro betaalt toen hij 8 weken was.. Je mag blij wezen als je hem voor niks weg kan doen..