Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolliegirl schreef:MamboBeach schreef:Dat hoeft dus helemaal niet zo te zijn, ik ken een aantal mensen die zijn doorgelopen met een gebroken teen, voet en noem maar op.
Omdat ze dit niet wisten/doorhadden neem ik aan?
TS wéét het... maar ontneemt medische zorg..en dat is verboden in Nederland...
Ofterwijl: Je bent verplicht je dier medische zorg te bieden indien dit nodig is!

Jolliegirl schreef:Eens! En je maakt mij niet wijs dat er buiten die kliniek geen enkele andere DA te vinden zou zijnDenk je dat ik blind ben ofzo?
Schei toch uit met die grote letters...
Ik vind het walgelijk... je ontneemt je dier geen zorg..!
Of dit nou een konijn, muis,cavia,hond,of kat is...
Er is potjandorie een dierenarts BESCHIKBAAR... maar TS weigert daarheen te gaan....
Vlieg toch 'n end weg.....
'' Nooit onnodig pijn laten lijden ''
Wel dus.... dit is onnodig, want je had allang bij een DA kunnen zijn voor pijnstilling en medische hulp!
Jolliegirl schreef:MamboBeach schreef:Wel eens aan gedacht dat dit misschien een jonger meisje is die deze beslissing niet kan en mag nemen? Zal mij niets verbazen hoor...
Wel eens aan gedacht dat er een aanbod is gedaan zodat het diertje vanavond kan ipv morgen...
De kosten hou je toch wel....
saskiakefie schreef:MamboBeach schreef:Wel eens aan gedacht dat dit misschien een jonger meisje is die deze beslissing niet kan en mag nemen? Zal mij niets verbazen hoor...
Hier ga ik in mee![]()
Dat probleem had ik vroegáh ook en mocht echt niet zomaar met een wildvreemde mee rijden 's avonds laat
maikeltje schreef:Ze hebben wel hun eigen DA gebeld en daarna zagen ze dat er een kliniek open was waar ze geen fijne ervaringen mee hadden. En daarom maar besloten hebben te wachten tot maandag. Dus van geen toestemming is geen sprake denk ik.
Dan had ik persoonlijk even een rondje verder gebeld voor een andere DA. Al was het alleen maar om advies in te winnen, dat kan ook telefonisch.