voorzover ik gelezen heb, heb je de meeste nuttige tips ondertussen al gehad. Ik ben zelf pas later naar KVV/barf gaan kijken, ben te lui voor barf, maar voer nu wel (uitzonderingen daargelaten) geheel kvv.
ik heb smuldier, carnibest, duck, energique en rodi gevoerd. duck ziet er niet uit en vraten ze niet, smuldier gingen ze van uit hun bek stinken na verloop van tijd en carnibest en rodi ging 1 van de hondjes haar energieniveau van omlaag en de andere kreeg vieze oogjes (ook bij smuldier trouwens). ik heb daarom een tijdje enkel energique gevoerd, ondanks dat hier ook graan in zit wat ik eigenlijk niet wou, maar heb laatst een kvv mevrouw in de buurt gevonden die ook allerlei andere merken voert

nu kan ik dus precies doen wat ik graag wou, namelijk merken en dieren afwisselen zodat eventuele tekorten in het ene merk/dier aangevuld worden met andere merken/dieren

dat is dus iets wat ik iedereen die kvv voert aan zou willen raden, om af te wisselen, gewoon omdat ik de ervaring heb dat sommige merken blijkbaar toch iets missen

en na een paar keer eet hij het dan zelfstandig.
!

!
. Hij is overigens 11/12 weken oud, dus we zullen binnenkort wel gaan afbouwen naar 3 maaltijden op een dag. Hij vraagt nu alleen echt nog gigantisch naar zijn vierde maaltijd en is ook vrij magertjes, dus voor nu zijn 4 voerbeurten wel prima. Hij groeit ook zo belachelijk snel: de ene week is hij netjes op gewicht, de andere week zijn zijn ribbetjes alweer goed zichtbaar.