Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

__Orlando schreef:onze kater WAS sinds gisteren weer thuis.
ik zei tegen mijn vriend gisteravond ik ga even een blokje door het dorp lopen om te zien of ik hem kan vinden.Ik was de straat nog niet uit en zag hem al met een andere kat spelen, hij kwam direct naar me toe gelukkig dus snel naar huis, eten geven. Maar meneer kat dacht er anders over. ik aaide hem even daarna en haalt direct uit en loopt naar de deur. ik dacht en bedankt. Ik zit hier een week te stressen om een kat en wat krijg ik ervoor terug een klap!! mijn vriend moest gisteravond nog even de auto op slot doen en ja hoor je raad t al meneer is door de deur weer weg!
Siersma schreef:Ik weet precies hoe blij je kunt zijn als je kat weer terug is. De mijne is sinds gisteren weer terug na een week weg geweest te zijn. Zat dus ook bij de buren in de schuur en die zijn op vakantie. De zoon was wel thuis, dus toch maar gevraagd of hij in de schuur wou kijken. En ja hoor, daar kwam ie dus uit. De buren zijn op zaterdag op vakantie gegaan en sinds vrijdagmiddag werd mijn kat vermist. Had m al op internet gezet en de da ook al gebeld of ie daar binnengebracht was. Ook de opvang hier al gebeld of zij iets wisten. En dan zit ie dus uiteindelijk bij de buren in de schuur. Ik was zo blij dat ie weer thuis was, wel erg vies en heel mager. Dus nou word ie lekker vewend.
. We hebben onze andere 2 katten gelijk laten chippen, als er iets gebeurt dan weet je het tenminste gelijk! Sunshine80 schreef:Fijn dat hij weer terug is!
Een paar jaar geleden was ik ook mijn katertje kwijt (een jeweetwelkater). We hebben hem 3 dagen gezocht en kwamen er uiteindelijk achter dat hij aangereden was. We hebben onze andere 2 katten gelijk laten chippen, als er iets gebeurt dan weet je het tenminste gelijk!