Nikki__ schreef:TS, weet je zeker dat het cerefal is? Want zelfs Fidin (oline repertorium) kent dit geneesmiddel niet... Google kom ik ook niet ver mee...
Net als een aantal andere bokkers vindt ik ook dat de hond veel te lang in de bench zit. Sowieso snap ik niet helemaal waarom hij er in moet? Want draadkooien houden niet de besmetting van mijt tegen hoor.
En als de hond buiten in aanraking mag komen met jullie, snap ik eigenlijk niet waarom hij dan overdag nog in de bench moet.
Kijk anders eens bij de witte boeken markt oid. Je hebt echt onwijs veel boekje waarin leuke oefeningen met de hond staan. Hier kan je je dochtertje trouwens ook bij betrekken.
En inderdaad, zodra de mijt over is, ga lekker met hem naar de hondenschool. Dat is niet alleen goed voor de hond, maar ook voor de binding tussen jou en de hond.
heb de medicijnen voor me liggen het is een antibiotica...er zit verder geen beschrijving bij dus kan er ook niet uit opmaken wat het precies allemaal in houdt.
wij moeten alles verder goed schoonhouden en na iedere aanraking onze handen goed wassen...
dus de hele dag door zijn we aan het wassen en druk bezig met de hygiene...
het vervelende is dat mijt zit in hoog gras en wij omringd zijn door hoog gras dus alles bij ons in de tuin houden we kort.
ik vond het zielig dat hij zoveel in de bench moest zitten dus heb zelf besloten om hem eruit te laten met de kans op besmetting maar dat valt op te lossen niet....