Brouwer, heb m gegoogeld, ik ken het merk niet. Lijkt me wel goede voeding,maar er staat bij 'op basis van Lam en rijst'
Ik ben bang dat er dus meerdere eiwitbronnen in verwerkt zitten.. In goedkope voedingen zitten altijd meerdere eiwitbronnen, om de voeding goedkoop te houden, het is maar net wat er op het moment goedkoop is te krijgen zeg maar.
Daardoor is het dus een groot dilemma om uit te zoeken waar het dier nou presies allergisch voor zou zijn als het een voedingsallergie zou zijn.
Nou geloof ik dat Brouwer een merk is dat daar niet oplet, op wat het goedkoopst is, maar de voeding is voor dieren met aanleg tot voedings allergie. (hieruit maak ik op dat ze het aantal eiwit bronnen wel beperkt houden en dat ze goede kwaliteit gebruiken)
Wat je zou kunnen doen is opzoeken op de verpakking of er inderdaad meerdere eiwit/vleesbronnen in zitten naast de lam, en welke soort vlees je nu voert.
Of een voeding proberen die je alleen bij de dierenarts kan krijgen; Hills of Royal canin. Zij hebben een voeding ontwikkeld waarbij de eiwitten zo bewerkt zijn dat ze het immuunsysteem ze niet herkent als eiwit.
Volg je me nog? :p
Ik snap de gedachte van het topic hoor

ik vraag je al die dingen om wat meer inzicht te krijgen in het probleem en je te kunnen helpen, vind ik leuk

Vind het wel opvallend dat hij weer veel meer last heeft nu, nu je van voer ben gewisseld.. Je kwam daarvoor ook op het grasveld toch?
Aan het water zal het niet liggen, dan was de hond echt ziek..