Gelukkig dat je toch naar de DA hebt kunnen gaan. Heel veel sterkte meis
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

GamblersCup schreef:@ diablo: als de ouders niet willen, is het een ander verhaal. Tenminste, dan zou ik het doorschuiven op de ouders. Maar daar werd in de OP niets van geschreven. Nergens heeft TS aangegeven dat ze een aantal dagen geleden al aan de bel heeft getrokken bij haar ouders en dat die gezegd hebben dat ze niet naar een DA mag. Dus daar zijn mijn reacties ook niet op gebaseerd.

Sterkte! Diablo schreef:Het is een kind van 14. Wellicht, omdat je helemaal niet van kids houdt, dat je niet weet hoe kinderen in elkaar steken, maar die vertellen een verhaal wel eens half en half, niet helemaal tot in detail.
GamblersCup schreef:Diablo schreef:Het is een kind van 14. Wellicht, omdat je helemaal niet van kids houdt, dat je niet weet hoe kinderen in elkaar steken, maar die vertellen een verhaal wel eens half en half, niet helemaal tot in detail.
Nee hoor, genoeg kids van 14 hier. Dat ik niets om kinderen geef wil niet zeggen dat ik ze ook nooit om me heen heb. Sterker nog, elke dag, meer kids dan jij er thuis hebt lopen. Een ouder zou dan, als er "iets" met konijn is, moeten gaan kijken. Zelfs die meiden van 10 komen naar ons toe met "pony loopt zo raar" of "ik heb een wondje gevonden". Ik weet dat ze na kunnen denken en dat ze in staat zijn te bedenken dat als er iets niet klopt aan hun dier, ze aan de bel moeten trekken. Bij wie dan ook.
Weet je, ik ga geen rekening houden met tere zieltjes en ach wat sielugh. Want dat konijn heeft daar geen boodschap aan, die komt in handen van iemand en is daar afhankelijk van. Dierenleed word er niet minder door dat eigenaar 14 is ipv 34. En dat is het enige waar het mij om gaat. Ik ga verder mijn standpunt niet verdedigen hier, nergens voor nodig. Ik praat geen kindertaal en dat dat niet in goede aarde valt, naja, ieder zijn ding. Ik hoop alleen dat mensen eerder aan de bel gaan trekken als er iets aan de hand is.

Kanker is een rotziekte, mn hondje er 1,5 week terug ook aan verloren. Heel erg veel sterkte met het verlies van je lieve konijntje. Mn pb-box staat open mocht je t van je af willen tikken. amyz schreef:Ik word echt misselijk van sommige reacties hier.. Open lekker een nieuw topic ipv hier te gaan reageren.
.