Zorry schreef:Krijg ook genoeg mails waar alleen maar in staat wat is de prijs, nou die beantwoord ik ook niet.
Als je dan een pup wilt en je mailt een fokkker dan vertel je toch een leuk verhaaltje over je zelf ofzo.
Kijk dat er dan aan het einde staat wat de prijs is oke maar niet alleen dat.
Als je vanuit 't perspectief van de fokker kijkt, klinkt het natuurlijk nogal droog en afstandelijk als iemand je gelijk vraagt wat de prijs is.
En ik kan me héél goed voorstellen dat je als fokker hoopt op mensen die zich uitgebreid voorstellen, voordat je beslist waar jouw dierbare puppies naar toe gaan.
Maar ik kan me vanuit het perspectief van een puppy-zoekende familie ook héél goed voorstellen, dat wanneer zij interesse hebben in een pup en bij meerdere fokkers gaan oriënteren, dat ze ook graag willen weten wat ze bij die fokker moeten betalen.
Nog vóórdat ze aan hun hele sollicitatie procedure bij die fokker beginnen (want daar lijkt 't soms wel op).
Natuurlijk zoek je als fokker naar de beste baasjes voor de pup.
Maar als koper wil je ook weten waar je qua prijs aan toe bent, voordat je uitgebreid op andere dingen in gaat.
Ik kan me goed voorstellen dat wanneer iemand niet specifiek een voorkeur voor 1 fokker heeft, maar voor meerdere fokkers, dat die prijs best verschil kan maken in de beslissing.
Dus ik kan best begrijpen dat mensen eerst naar de prijs vragen bij meerdere fokkers, voordat ze bij 5 fokkers aan een hele "de pup krijgt het bij ons super goed" procedure beginnen.