xmarlies96 schreef:1 hond is niet zielig bijna iedereen die ik ken heeft maar 1 hond de hond krijgt toch aandacht van mij enz.. Hij gaat zich heus niet alleen voelen. En 2 honden gaat ook niet altijd goed hoor. Als je vanaf pup af aan, aanleerd alleen te zijn zonder andere hond erbij kan dat prima gaan. Als je een oudere hond neemt die altijd met z'n tweeen zijn geweest gaat ie wegkwijnen en dood van eenzaamheid maar als die elke dag de hele dag door aandacht krijgt gaat dat heus wel goed. Hij gaat ook gewoon mee op vakantie. Dus hoeft niemand anders hem te verzorgen dat ie nog langer alleen zit want dat willen we ook echt niet, snappen de mensen die me net zo aanvielen me ook een beetje? IK probeer hier tegen niemand brutaal te doen maar als mensen zo reageren ga je gewoon brutaal doen dat doet ieder mens niemand laat het toch overzich heen lopen of wel? Mensen heb een beetje begrip ervoor je mag heus wel je mening hebben dat snap ik ook wel, maar ga me niet aanvallen over dat ik het niet moet doen want dat beslis ik zelf wel. Want niemand weet hoe groot mijn tuin is en hoe groot het buitenhok word hij komt absoluut niet in de wind heeft dekens, verwarming, isolering, speeltjes, kan naar buiten lopen, eten en drinken alles tot z'n beschikking en overdag alle aandacht die hij nodig heeft. Word ook elke dag uitgelaten en mag als die wil altijd in tuin rondrennen want dat wil makkelijk want we hebben een grote tuin. Een hond in een flat dat is pas écht zielig.
Ik heb je allang gevraagd hoe groot je tuin was.
Een hond alleen is WEL sneu. Een hond is een roedeldier. Verdiep je eens in het wezen 'hond' en kom dan nog maar eens terug.