Vandaag heb ik Cesar Millan ontmoet!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Katniss

Re: Vandaag heb ik Cesar Millan ontmoet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 04:50

Inoterry, gatver! Misschien was het voor die vrouw hoog tijd voor een toilet- of doktersbezoek? :-D

Ik ben zo jaloers op jullie allemaal!! Ik wilde ook zo graag heen.. Maar hij komt niet naar Helsinki. Terwijl wij zo'n leuk volk zijn hier :D

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:14

sunny_l0ve schreef:
Nou ik ben net 10 minuten terug! Wat een ervaring :D Het was geweldig, die vent heeft echt een onwijze dosis humor. Een onwijs hilarisch verhaal over een vrouw waarvan de hond alleen naar de kat luisterde en niet naar haar. Ging hij de kat 'spelen' door het ook even voor te doen hoe die kat zich gedraagt.
Alles was echt met een gezonde dosis sarcasme, maar veel dingen oh zo herkenbaar waarvan ik bij sommige ook wel een beetje schuldig aan ben....
Al met al precies wat ik er van had verwacht, totaal niet teleurgesteld!
Hij had trouwens bij ons ook al dat mooie knvb shirt aan haha! mag wel in de was na deze dagen :P

Ik heb inderdaad een onwijs leuke hoody gekocht met achterop 'pack leader'. Die gaat mooi aan als ik de hondjes uitlaat in het bos!

Helaas geen foto's gemaakt. Die telefoon maakte wel erg veel licht en dat stoort mensen dan ook weer. Dus veilig opgeborgen, helaas.... Het was trouwens zo goed als onmogelijk om op de foto te gaan met hem, hij kwam het podium op en ging weer backstage dus...
Maar ik ga zeker eens op bezoek in L.A. lijkt me onwijs gaaf!

Dat stukje dat Cesar kat nadeed was geweldig en dat voor een hondenfluisteraar!
Het Engels van sommige mensen was erg slecht en ik vond die man met die zwarte lab erg vervelend.HIj bleef maar praten.
Het had van mij wel wat langer mogen duren, Cesar is zeer onderhoudend. Ben benieuwd hoe Gaus nu gaat reageren.,Hij was vorige week nog op de Belgische tv en toen zat ie 'm nog steeds te bashen, al was het al iets genuanceerder dan bij P&W

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:25

Ja echt geweldig was dat!
Ja, die man was inderdaad erg vervelend. Zo'n onsamenhangend verhaal, lekker onduidelijk ook. Maar respect voor Cesar dat hij alsnog die hond ging helpen met de voerbakken. Hij heeft echt engelengeduld blijkt wel. Ik vond het ook snel voorbij, maar ik vond het zeker weten geen geldverspilling.
Ik vond het ook heel mooi met de Weimaraner die normaal gesproken tegen haar op springt zodra ze eten heeft, en nu ineens heel netjes ging zitten.
Honden kunnen je echt goed voor schut zetten op dat moment!
Ah corona86, ff sparen voor een reis naar L.A.? Dat is waarschijnlijk nóg gaver!

Het verbaasd me dat die prutser van een martin gaus naar de show is gekomen. Misschien dat hij toch stiekem van Cesar wil leren? Ik zie hem in ieder geval niet volle zalen trekken haha..... met zijn irritante stem. Nee, ik vind het laf. Eerst afgeven op Cesar maar ondertussen wel naar de show gaan. Waarschijnlijk om alleen maar nog meer kritiek te leveren.

Overigens groot respect voor de honden die deelnamen aan de show, ze reageerden allemaal erg goed op het publiek terwijl dat toch wel overweldigend moet zijn.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:42

Nee die Gaus zal zeker geen volle zalen trekken. Het is echt gewoon de kift. Hij begint elke keer weer over dat Dominantie achterhaald is, maar Cesar legde gister mooi uit wat hij daar nu precies mee bedoelde. Bye bye martin!

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:54

Gaus had gisteravond ook al meteen op radio gelderland gereageert.
Hij zei letterlijk dat cesar achter de schermen het "kstt" heeft geconditioneerd door honden te mishandelen... Omdat honden anders niet reageren op "kstt". ( mijne wel...?).

Medea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:59

zipje71 schreef:
Nee die Gaus zal zeker geen volle zalen trekken. Het is echt gewoon de kift. Hij begint elke keer weer over dat Dominantie achterhaald is, maar Cesar legde gister mooi uit wat hij daar nu precies mee bedoelde. Bye bye martin!

Ik kon niet naar de show en ben heel benieuwd wat Cesar daar dan precies mee bedoeld.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:10

sunny_l0ve schreef:
Gefeliciteerd blokje! :D Een jongen of een meisje?
En er komt vast nog wel een andere kans! Wie vind nederland nou niet leuk? :')
Nee nu serieus, als dit aanslaat zal die vast nog wel vaker een tour organiseren.

Enne, ik ga morgen *\o/* kan niet wachten! Dus kom maar op met die verhalen van deze avond. Ik heb hoge verwachtingen en wil wel ervaringen horen of het de moeite (en geld) waard was of niet.

Een klein manneke :D

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:12

Proest, martin gaus is een verschrikkelijke honden trainer en een verschrikkelijke man.
Ik vind dat ik dat mag zeggen :+ Heb met hem samen moet werken op hondenshows wat een arogante kwast. Nee geef mij Cesar maar <3

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:21

Zou ik hier even mogen vragen wat kaartjes (ongeveer) kostte?
Dan weet ik of ik alvast ga sparen, mocht hij nog een keer komen (wat vast nog wel gaat gebeuren)
na alle positieve reacties ben ik overtuigd! (kijk iedere ochtend al naar Cesar Millan).....

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:22

ik heb een hele tijd volgens de martin gaus methode gewerkt, zonder resultaat, eigenlijk überhaupt geen resultaat

en van alle kleine dingetjes die ik van cesar gebruikt heb werken bijna direct

hmmm wat zou je moeten kiezen ;)

kaartjes worden veel last minute aangeboden op mp

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:24

Pentax schreef:
Hij zei letterlijk dat cesar achter de schermen het "kstt" heeft geconditioneerd door honden te mishandelen... Omdat honden anders niet reageren op "kstt". ( mijne wel...?).

nou ik weet niet waar Gaus in zijn hoofd haalt hoor :\!
Maar mijn hond reageert zeker wel kssst, en ik mishandel hem niet..
de show was trouwens geweldig!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:26

ja maar marktplaats vertrouw ik niet echt....daar hoor ik zulke rare dingen over.
En dat zijn dan waarschijnlijk ook geen reeele prijzen. Dus of veel te duur, of belachelijk goedkoop. (en dus vaak niet geldig)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:29

er hebben zeker 10 advertenties op mp gestaan van mensen die kaartjes gekocht hadden en niet meer heen konden
ik heb er 2 gezien die gratis aangeboden werden ;)
nee heb je ja kun je krijgen

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:34

Ik heb meerdere mensen weg gestuurd zien worden met kaartjes die ongeldig waren,in deze gevallen gekocht via marktplaats,dus dat risico zou ik pers. nooit nemen! De kaartjes varieerden van ong. 38 euro tot 104 euro. De laatste was incl. de meet en greet.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:36

hmm daar word je niet vrolijk van
maar gratis kaartjes...

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:37

Met marktplaats loop je dat risico idd. Zie het ook vaak gebeuren met concerten... Daarom zou ik dat risico ook niet nemen, maar het gewoon via de originele weg te kopen.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:42

HAHA wat is dit topic leuk vermaak om te lezen. _O-

Maargoed, wat jammer dat je niet geselecteerd bent en wat gaaf dat je hem wel in het echt gezien hebt,
hopen dat je alsnog tips krijgt om het te corrigeren.
Probleemhonden mogen wel een voorbeeld nemen aan mijn super goede hondje hoor. :j

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:43

Faruba schreef:
Ik heb meerdere mensen weg gestuurd zien worden met kaartjes die ongeldig waren,in deze gevallen gekocht via marktplaats,dus dat risico zou ik pers. nooit nemen! De kaartjes varieerden van ong. 38 euro tot 104 euro. De laatste was incl. de meet en greet.

De duurste officiele kaarten waren 95 euro :) Als iemand meer dan dat heeft betaald, heeft hij of zij kaarten gekocht bij een zwarthandelaar of particulier die te veel vroeg.

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:45

95 euro was zonder servicekosten en die waren 9.50 euro. Dat samen maakt 104.50 ;)
Laatst bijgewerkt door Faruba op 09-05-11 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:46

Faruba schreef:

Dat bedoel ik, regelmatig hoor ik dit soort dingen met concerten. En ik zou dit risico ook echt niet willen lopen, dan maar 20 euro meer betalen.
Ten eerste is het gewoon banketstaaf als je ergens heenrijdt voor niks, en ten tweede sta je ook best voor schut dan. maar bedankt! hier heb ik iets aan!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:48

Faruba schreef:
95 euro was zonder servicekosten en die waren 9.50 euro. Dat samen maakt 104.50 ;)

Aha jij had het er al bij in. Ik dacht dat jij de prijs had neer gezet excl service kosten.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 11:07

Pentax schreef:

Vind ik knap dat hij dat kan zeggen aangezien de eigenaren er de hele tijd bij waren en ook backstage er bij mochten zijn. In de show was ook duidelijk te zien dat het niet van tevoren erin gestampt was, aangezien de zwarte labrador op een gegeven moment niet wist wat Cesar bedoelde. Cesar wachte geduldig af totdat die hond begreep dat hij naar Cesar toe moest komen.
Nou echt hoor..... de grootste mishandeling! :P

Ik had de kaarten voor de tribune (60 euro dacht ik?) en zat op de één na bovenste rij. Dat was ook ideaal omdat je niet gelijkvloers zit en je alsnog een groot scherm hebt om het goed te kunnen zien. Dus zelfs als je goedkopere kaarten neemt is het alsnog zeker de moeite waard.
Ik zou met de dure kaarten dan alleen helemaal voorin willen zitten, zometeen zit er een vent van 2m voor je. Dan zie je helemaal niets meer :P

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 11:14

De honden toonden ook geen van allen angstig gedrag. En zelfs zo iemand als Martin Gaus zou toch moeten weten dat een mishandelde hond angstgedrag toont zou je zeggen :P .
Ik zat samen met mijn zus op rij 4, bijna recht voor het podium. Het nadeel was dat ik af en toe op het scherm moest kijken omdat we de hond op het podium niet konden zien.

zipje71 schreef:
Het Engels van sommige mensen was erg slecht en ik vond die man met die zwarte lab erg vervelend.HIj bleef maar praten.

Dan waren mijn zus en ik dus niet de enige die hem vervelend vonden. Ik had de indruk dat die vent complete controle wilde over zijn hond, maar erg duidelijk was hij niet :=

Saskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:03

MG bij CM?? _O- Ik ben benieuwd wat hij te melden heeft erover :') Zouden ze elkaar backstage ontmoet hebben? O:) :=

Is er hier ook iemand die naar de 13u show is geweest gisteren?
Daar werden vragen gesteld die echt over de persoon achter de hond ging. Niks over "mijn hond doet dit en dat, hoe leer ik hem dat af?" Maar meer van "Hoe word ik assertief?" "Hoe kun je honden bijstaan als dierenarts, als je ze een behandeling moet geven" en de laatste "Hoe word iemand zo kalm als jij? Ben jij dat altijd en hoe houdt je dat vol?". Ik kan me zo één, twee, drie niet méér vragen herinneren.
Cesar vroeg ook echt dóór bij deze mensen en probeerde ze echt handvatten te geven om mee verder te kunnen na de show. De vrouw van de laatste vraag raakte zo geëmotioneerd dat ze moest huilen en Cesar vroeg haar na de show nog even backstage te komen.

Wat ergens wel jammer was, was dat géén van de geselecteerde honden echt liet zien wat ze normaal gesproken doen bij een bal of een onbekend (enthousiast) persoon. Cesar wist het tóch wel interessant te maken, daar niet van, maar het echte "Wow, het werkt in het echt ook ècht zo" effect was moeilijk te zien nu.
Eén hond wilde zijn neus in een bord eten steken en keek na ingrijpen van CM geen één bord meer aan, en één hond was een beetje geïnteresseerd in een bal en na drie pogingen kon zijn baasje ook met de hond langs de bal lopen, zonder dat hij keek.
Toen was wel te zien dat de hond bij CM totaal niet op de bal lette en bij het baasje wel. Maar het was maar heel miniem.

Ook ik heb eigenlijk geen foto's durven nemen, omdat wij op de achterste rij van het voorste blok zaten en ik dus wel erg makkelijk erop aangesproken zou kunnen worden. En terecht ook ;) Hij moet ook leven van wat zijn werk oplevert en als iedereen een stukje show online zou zetten, staat uiteindelijk nóg zijn hele show op i-net.

zipje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:06

Medea schreef:
zipje71 schreef:

Ik kon niet naar de show en ben heel benieuwd wat Cesar daar dan precies mee bedoeld.

Hij zei dat hij daarmee bedoelde dat jij als eigenaar de richting aangeeft. Hij zei ook dat je hond achter je moet lopen tijdens de wandeling, maar dat ie na een kwartier ook gewoon voor je uit mag lopen en zigzaggen en snuffelen.