Ik ben zo jaloers op jullie allemaal!! Ik wilde ook zo graag heen.. Maar hij komt niet naar Helsinki. Terwijl wij zo'n leuk volk zijn hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sunny_l0ve schreef:Nou ik ben net 10 minuten terug! Wat een ervaringHet was geweldig, die vent heeft echt een onwijze dosis humor. Een onwijs hilarisch verhaal over een vrouw waarvan de hond alleen naar de kat luisterde en niet naar haar. Ging hij de kat 'spelen' door het ook even voor te doen hoe die kat zich gedraagt.
Alles was echt met een gezonde dosis sarcasme, maar veel dingen oh zo herkenbaar waarvan ik bij sommige ook wel een beetje schuldig aan ben....
Al met al precies wat ik er van had verwacht, totaal niet teleurgesteld!
Hij had trouwens bij ons ook al dat mooie knvb shirt aan haha! mag wel in de was na deze dagen
Ik heb inderdaad een onwijs leuke hoody gekocht met achterop 'pack leader'. Die gaat mooi aan als ik de hondjes uitlaat in het bos!
Helaas geen foto's gemaakt. Die telefoon maakte wel erg veel licht en dat stoort mensen dan ook weer. Dus veilig opgeborgen, helaas.... Het was trouwens zo goed als onmogelijk om op de foto te gaan met hem, hij kwam het podium op en ging weer backstage dus...
Maar ik ga zeker eens op bezoek in L.A. lijkt me onwijs gaaf!
zipje71 schreef:Nee die Gaus zal zeker geen volle zalen trekken. Het is echt gewoon de kift. Hij begint elke keer weer over dat Dominantie achterhaald is, maar Cesar legde gister mooi uit wat hij daar nu precies mee bedoelde. Bye bye martin!

sunny_l0ve schreef:Gefeliciteerd blokje!Een jongen of een meisje?
En er komt vast nog wel een andere kans! Wie vind nederland nou niet leuk?![]()
Nee nu serieus, als dit aanslaat zal die vast nog wel vaker een tour organiseren.
Enne, ik ga morgenkan niet wachten! Dus kom maar op met die verhalen van deze avond. Ik heb hoge verwachtingen en wil wel ervaringen horen of het de moeite (en geld) waard was of niet.

Heb met hem samen moet werken op hondenshows wat een arogante kwast. Nee geef mij Cesar maar
Pentax schreef:Gaus had gisteravond ook al meteen op radio gelderland gereageert.
Hij zei letterlijk dat cesar achter de schermen het "kstt" heeft geconditioneerd door honden te mishandelen... Omdat honden anders niet reageren op "kstt". ( mijne wel...?).
!
Faruba schreef:Ik heb meerdere mensen weg gestuurd zien worden met kaartjes die ongeldig waren,in deze gevallen gekocht via marktplaats,dus dat risico zou ik pers. nooit nemen! De kaartjes varieerden van ong. 38 euro tot 104 euro. De laatste was incl. de meet en greet.
Als iemand meer dan dat heeft betaald, heeft hij of zij kaarten gekocht bij een zwarthandelaar of particulier die te veel vroeg. Faruba schreef:Ik heb meerdere mensen weg gestuurd zien worden met kaartjes die ongeldig waren,in deze gevallen gekocht via marktplaats,dus dat risico zou ik pers. nooit nemen! De kaartjes varieerden van ong. 38 euro tot 104 euro. De laatste was incl. de meet en greet.
Pentax schreef:Gaus had gisteravond ook al meteen op radio gelderland gereageert.
Hij zei letterlijk dat cesar achter de schermen het "kstt" heeft geconditioneerd door honden te mishandelen... Omdat honden anders niet reageren op "kstt". ( mijne wel...?).
. zipje71 schreef:Het Engels van sommige mensen was erg slecht en ik vond die man met die zwarte lab erg vervelend.HIj bleef maar praten.
Ik ben benieuwd wat hij te melden heeft erover
Zouden ze elkaar backstage ontmoet hebben?

Hij moet ook leven van wat zijn werk oplevert en als iedereen een stukje show online zou zetten, staat uiteindelijk nóg zijn hele show op i-net. Medea schreef:zipje71 schreef:Nee die Gaus zal zeker geen volle zalen trekken. Het is echt gewoon de kift. Hij begint elke keer weer over dat Dominantie achterhaald is, maar Cesar legde gister mooi uit wat hij daar nu precies mee bedoelde. Bye bye martin!
Ik kon niet naar de show en ben heel benieuwd wat Cesar daar dan precies mee bedoeld.