sterkte meis, ik weet niet zo goed wat te zeggen, heb helemaal een knoop in m'n maag door je berichtje dat Roc toch redelijk snel slechter wordt...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus in feite hetzelfde. Was je ODH ziek??
Ik ben met hem naar Huugje geweest, helaas waren er wedstrijden , normaal gesproken vind ik dat erg leuk, maar ik had leuke fotos willen maken van Roc en Huug samen, en omdat er heel veel maneges meededen, stonden alle stallen die normaal leeg zijn vol en ook de paddock voor Huugs stal. Die kon dus niet los. Roc werd trouwens wel besnuffeld door alle ponys die daar liepen.

rocymax schreef:Oh, wat verschrikkelijkIk kan me voorstellen dat je ook door een hel gegaan bent. Het is om wanhopig van te worden als ze zeggen dat er niets meer aan is te doen
Wat erg voor je meis
![]()
Hij heeft geen schijn van kans.
Doordat je het woord prednison liet vallen en ik geen prednison meegekregen heb, begon ik heel erg te twijfelen en heb internet afgespeurd naar de werkingen van prednison.Het klonk me allemaal niet fijn in de oren,maar ik wilde echt zeker van mijn zaak zijn en weten waarom de DA geen prednison heeft voorgeschreven dus heb ik hem gebeld. De bijwerkingen van prednison zullen zo slecht voor Roc zijn dat hij nog minder tijd heeft, dus daarom heeft hij alleen pijnstillers voorgeschreven.
Ja ik ga vanmiddag lekker daar naar toe, het is mooi weer, niet te warm , wel heel veel wind, maar wel aangenaam om buiten te zijn.
Ik probeer idd volop te genieten 

Ik ben bang dat het geen weken meer zullen zijn maar dagen.
Maar ik probeer zo opgewekt mogelijk te zijn, Roc is heel gevoelig door mijn stemmingen, dus merkt het gelijk als ik in de put zit. Ja ik ga vanmiddag heerlijk met hem naar het park 
oja en geef hem maar weer een dikke knuffel van mij...