Vanmorgen was het weer minnetjes met Roc, ik denk zelf dat dat komt omdat ik de medicijnen 's morgens moet geven en hij is er dan dus echt aan toe. Ik zit mezelf nu echt voor te bereiden op het moment om hem in te laten slapen. Ik merk dat de tumor groter wordt en alhoewel ik niet merk dat hij pijn heeft, wil ik niet te lang wachten, het gaat tóch gebeuren hoe dan ook. Ik heb me de hele week afgevraagd van stel dat de DA een fout maakt en het toch niet zo is, maar ik heb het zelf gezien de fotos en de echo
Hij heeft geen schijn van kans.
Kimmie, er hoeft geen onderzoek meer gedaan worden want doordat zijn hele milt vol zit met tumoren en de tumor in zijn hals niet geopereerd kan worden is het de DA al duidelijk geworden dat het kwaadaardig is, en ook al was het goedaardig, het kan niet weggehaald worden.
Doordat je het woord prednison liet vallen en ik geen prednison meegekregen heb, begon ik heel erg te twijfelen en heb internet afgespeurd naar de werkingen van prednison.Het klonk me allemaal niet fijn in de oren,maar ik wilde echt zeker van mijn zaak zijn en weten waarom de DA geen prednison heeft voorgeschreven dus heb ik hem gebeld. De bijwerkingen van prednison zullen zo slecht voor Roc zijn dat hij nog minder tijd heeft, dus daarom heeft hij alleen pijnstillers voorgeschreven.
Dankje Bren
Ja ik ga vanmiddag lekker daar naar toe, het is mooi weer, niet te warm , wel heel veel wind, maar wel aangenaam om buiten te zijn.
Hanny_jelke, dankje voor je compliment en steun
Ik probeer idd volop te genieten 
Lecytinker, Ik heb me suf gezocht op internet naar DAs en weet ik het allemaal om te kijken of Roc ergens baat bij zou kunnen hebben, maar helaas zijn alle vooruitzichten nihil tot niets en ik wil Roc niet als proefkonijn gebruiken in die zin dat hij zich slechter voelt of dat ze zomaar in hem gaan snijden om het toch te proberen. Dan heb ik liever dat hij iets korter bij me is, maar wel nog de laatste paar dagen plezier heeft. 
edit, schrijffoutje
Laatst bijgewerkt door rocymax op 15-05-11 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt