Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DL_ schreef:Hoop voor je dat je haar snel weer in je armen mag sluiten. Veel sterkte de komende dagen, en probeer ook aan jezelf te denken, bovendien heb je er niks aan als je niet slaapt want dan ben je ook niet scherp mocht er iets gebeuren zeg maar. Probeer dus toch je rust te nemen.
petrea schreef:verdorie , Moon is ze er nog niet ?
merel90 schreef:Wat erg! Mijn vriend komt uit Oss en zijn ouders runnen de dierenambulance daar, ik stuur ze gelijk je advertentie door!
Miracle_ schreef:Ik zal voor je kijken, ik sta in heesch op stal!
De sportvelden zeg je.. waar zijn die ook alweer precies, welke straat? Schoonstraat toch?? Daar kom ik elke dag langs!
Heb het ook even op Hyves gezet
horsieslii schreef:Ik heb op hyves ook dit oproepje verstuurd en in mijn onderschrift staan!
blensink schreef:DL_ schreef:Hoop voor je dat je haar snel weer in je armen mag sluiten. Veel sterkte de komende dagen, en probeer ook aan jezelf te denken, bovendien heb je er niks aan als je niet slaapt want dan ben je ook niet scherp mocht er iets gebeuren zeg maar. Probeer dus toch je rust te nemen.
Helemaal mee eens![]()
Probeer op z´n minst even te gaan liggen.
Oh wat klinkt dit makkelijk.
Als je je hondje terug hebt heb je ook je volle kracht nodig.
Nogmaals een dikke knuffel en blijf hopen dat als je straks weer on-line komt dat je goed nieuws hebt.
Electra63 schreef:Ik lees net, dat de vermiste hond Beans na 4 maanden is teruggevonden.
Dus geef nooit de hoop op, blijf aandacht vragen voor je hondje en ik hoop natuurlijk dat hij sneller gevonden wordt dan Beans, maar het kan dus wel.
Lolleke schreef:Zo, vanmiddag proberen te posten maar toen alles kwijt geraakt omdat het databeest over de flop was...
Ga het zo ook op mijn hyves zetten. Geboren ossenaar hier dus veel osse vriendjes (en tegen de rand van heesch aan dus dichtbij) zal mijn ouders / famillie ook even op de hoogte brengen, die wonen ook allemaal in deze regio, dan kunnen ze hun ogen openhouden.
Wat een nare samenloop...
DL_ schreef:Jezus Monique wat verschrikkelijk! Las het al op de Hyves van Frency en had ook mn oren en ogen al open gehouden, maar wist helemaal niet dat het om jouw hondje ging!
Ik hou mn oren en ogen open, is het aan jullie kant van HVCH gebeurd of aan onze kant?
Hoop voor je dat je haar snel weer in je armen mag sluiten. Veel sterkte de komende dagen, en probeer ook aan jezelf te denken, bovendien heb je er niks aan als je niet slaapt want dan ben je ook niet scherp mocht er iets gebeuren zeg maar. Probeer dus toch je rust te nemen.
speedfiets_2 schreef:ik hou ook mijn ogen open ts ik woon op de maashorst ga daar via de hoge vorssel naar heesch
en zal ook even mijn tante informeren die woont valkbij het voetbal/hockey veld
Ikima schreef:Misschien een idee om Hart van Nederland in te schakelen? Als er een foto van je hond op tv verschijnt dan zal het wel opvallen als buren sinds een paar dagen net zo'n hond in die omgeving hebben, die hond zal er toch af en toe uit moeten om wat te doen.