Mijn lieve hondje vermist in Heesch (NB) *update: gevonden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lolleke

Re: Mijn lieve hondje vermist in Heesch (Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:57

Zo, vanmiddag proberen te posten maar toen alles kwijt geraakt omdat het databeest over de flop was...
Ga het zo ook op mijn hyves zetten. Geboren ossenaar hier dus veel osse vriendjes (en tegen de rand van heesch aan dus dichtbij) zal mijn ouders / famillie ook even op de hoogte brengen, die wonen ook allemaal in deze regio, dan kunnen ze hun ogen openhouden.

Wat een nare samenloop...

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:01

vriendin van mij woont in geffen en heeft haar paard in heesch staan.
ik kom er ook regelmatig hou me ogen open.
zal haar ook even waarschuwen.

xxnienke94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:40

laten wij als bokt dit topic in ons onderschrift zetten!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:20

DL_ schreef:
Hoop voor je dat je haar snel weer in je armen mag sluiten. Veel sterkte de komende dagen, en probeer ook aan jezelf te denken, bovendien heb je er niks aan als je niet slaapt want dan ben je ook niet scherp mocht er iets gebeuren zeg maar. Probeer dus toch je rust te nemen.

Helemaal mee eens :j
Probeer op z´n minst even te gaan liggen.
Oh wat klinkt dit makkelijk.
Als je je hondje terug hebt heb je ook je volle kracht nodig.
Nogmaals een dikke knuffel en blijf hopen dat als je straks weer on-line komt dat je goed nieuws hebt.

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:26

Ik heb op hyves ook dit oproepje verstuurd en in mijn onderschrift staan!

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:50

Ik lees net, dat de vermiste hond Beans na 4 maanden is teruggevonden.
Dus geef nooit de hoop op, blijf aandacht vragen voor je hondje en ik hoop natuurlijk dat hij sneller gevonden wordt dan Beans, maar het kan dus wel.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:52

Ik zal voor je kijken, ik sta in heesch op stal!
De sportvelden zeg je.. waar zijn die ook alweer precies, welke straat? Schoonstraat toch?? Daar kom ik elke dag langs!
Heb het ook even op Hyves gezet :j

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:27

Wat erg! Mijn vriend komt uit Oss en zijn ouders runnen de dierenambulance daar, ik stuur ze gelijk je advertentie door!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:41

Ik kan zelf helaas weinig doen (Marktplaats in de gaten houden), maar wil toch even zeggen dat ik met je mee leef.. :)
Hopelijk kun je je vriendje snel weer in je armen sluiten..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:43

Ik zal mijn ogen open houden in DB en het zeker doorsturen!

Veel sterkte alvast!

edit: Facebook & Twitter geupload!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 00:34

petrea schreef:
verdorie , Moon is ze er nog niet ?

Nee helaas Petrea, ze is nog steeds niet terug..... |( Ik begin ook te geloven dat ik haar nooit meer zal zien........ ;(

merel90 schreef:
Wat erg! Mijn vriend komt uit Oss en zijn ouders runnen de dierenambulance daar, ik stuur ze gelijk je advertentie door!

Heel hartelijk bedankt merel90. Ik heb de dierenambulance ook al gebeld, maar mijn hondje wordt nergens gesignaleerd dus ik ben echt bang dat ze meegenomen is en ergens binnengehouden wordt.... |( Alle hulp is meer dan welkom, dus heel fijn dat je de de advertentie wilt doorsturen.
Laatst bijgewerkt door andamoon op 15-04-11 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 00:36

andamoon schreef:
petrea schreef:
verdorie , Moon is ze er nog niet ?

Nee helaas Petrea, ze is nog steeds niet terug..... |( Ik begin ook te geloven dat ik haar nooit meer zal zien........ ;(

:(:) houd moed.

ik hoop zo dat ze terug komt voor je.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 00:39

Ik doe mijn best Hanny_jelke maar ze is nu al 2 dagen weg en ik begin langzaamaan tot het besef te komen dat ze misschien wel nooit meer terugkomt. Ik probeer moed te houden, maar het is zooo moeilijk. Ik huil de hele dag. Ik mis haar zooo erg. Laat aljeblieft iemand mijn hondje vinden....

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 00:41

Miracle_ schreef:
Ik zal voor je kijken, ik sta in heesch op stal!
De sportvelden zeg je.. waar zijn die ook alweer precies, welke straat? Schoonstraat toch?? Daar kom ik elke dag langs!
Heb het ook even op Hyves gezet :j

Klopt als je het in de gaten wilt houden, heeel erg fijn. Misschien als ze ergens vastgehouden wordt en ze dumpen haar weer, zal ze misschien wel weer die kant oplopen, je weet nooit natuurlijk. Ik hoop zo dat iemand haar ziet en dat ik haar toch nog ooit terug heb en weer in mijn armen kan sluiten. Als ik dit aan het typen ben, moet ik weer zo erg huilen. Ik ben kapot.... mis mijn hondje..

horsieslii schreef:
Ik heb op hyves ook dit oproepje verstuurd en in mijn onderschrift staan!

Linsey dank je wel voor alle moeite _/-\o_
Laatst bijgewerkt door andamoon op 15-04-11 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 00:42

Oh Mo wat moet je je vreselijk voelen |( .
Zelfs ik voel me machteloos, wil je graag helpen maar weet verder ook niet wat te doen.
Hoe gaat het ondertussen met je andere hondje en heb je al iets kunnen uitrusten.
Keek net even in je profiel en bij het zien van die drie koters in de kruiwagen schoot ik ook weer vol ;( , terwijl het een prachtige foto is <3 .
Een dikke knuffel :(:) , hopelijk slaap je een beetje vannacht!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 00:46

blensink schreef:
DL_ schreef:
Hoop voor je dat je haar snel weer in je armen mag sluiten. Veel sterkte de komende dagen, en probeer ook aan jezelf te denken, bovendien heb je er niks aan als je niet slaapt want dan ben je ook niet scherp mocht er iets gebeuren zeg maar. Probeer dus toch je rust te nemen.

Helemaal mee eens :j
Probeer op z´n minst even te gaan liggen.
Oh wat klinkt dit makkelijk.
Als je je hondje terug hebt heb je ook je volle kracht nodig.
Nogmaals een dikke knuffel en blijf hopen dat als je straks weer on-line komt dat je goed nieuws hebt.

Dank je wel Brenda en DL_. Ik weet dat ik toch mijn rust moet nemen... Ik ga straks proberen om te gaan slapen, want opblijven heeft geen nut, ze komt nu toch zeker niet uit zichzelf meer naar huis. |(
Brenda een dikke knuffel terug.
Lieve mensen bedankt voor al jullie hulp en medeleven.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 00:49

Electra63 schreef:
Ik lees net, dat de vermiste hond Beans na 4 maanden is teruggevonden.
Dus geef nooit de hoop op, blijf aandacht vragen voor je hondje en ik hoop natuurlijk dat hij sneller gevonden wordt dan Beans, maar het kan dus wel.

terugevonden NA 4 maanden ? Ik hoop het zo dat ik mijn hondje terugkrijg :j Ik zal er zeker alles aan doen om haar verdwijning onder de aandacht te houden !!!
Ik kan er alleen maar van dromen nu dat ik haar weer in mijn armen kan sluiten. :j

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 00:50

heb het op me hyves gezet en in me onderschrift.
verder hou ik me ooren en ogen open.
helaas kan ik niet meer doen.
ik hoop dat als ze mee genomen is die persoon dit leest en de b*llen heeft haar terug te geven.

(benadruk als want helaas is niets zekker)
Laatst bijgewerkt door hanny_jelke op 15-04-11 00:52, in het totaal 1 keer bewerkt

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 00:51

xxnienke94 schreef:
laten wij als bokt dit topic in ons onderschrift zetten!

Jullie zijn allemaal schatten van mensen. :j _/-\o_ Bedankt !!!!
Waardeer jullie hulp echt !!!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 00:52

hanny_jelke schreef:
heb het op me hyves gezet en in me onderschrift.
verder hou ik me ooren en ogen open.
helaas kan ik niet meer doen.

Je hebt al heel veel gedaan voor mij en mijn hondje, bedankt +:)+

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 00:54

Lolleke schreef:
Zo, vanmiddag proberen te posten maar toen alles kwijt geraakt omdat het databeest over de flop was...
Ga het zo ook op mijn hyves zetten. Geboren ossenaar hier dus veel osse vriendjes (en tegen de rand van heesch aan dus dichtbij) zal mijn ouders / famillie ook even op de hoogte brengen, die wonen ook allemaal in deze regio, dan kunnen ze hun ogen openhouden.

Wat een nare samenloop...

Je bent geweldig !! Hoe meer mensen van de vermissing van mijn hondje op de hoogte zijn, hoe beter. Als mijn hondje door iemand is meegenomen, komt dat hoe dan ook een keer uit (hoop ik)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 01:00

DL_ schreef:
Jezus Monique wat verschrikkelijk! Las het al op de Hyves van Frency en had ook mn oren en ogen al open gehouden, maar wist helemaal niet dat het om jouw hondje ging!

Ik hou mn oren en ogen open, is het aan jullie kant van HVCH gebeurd of aan onze kant?

Dank je wel Anne. Ik ben helemaal kapot van verdriet. Het hondje hangt vreselijk aan mij en we zijn eigenlijk ook altijd bij elkaar en nu dit............... Ik moet de hele dag huilen, mis mijn hondje zo |( Laat alsjeblieft iemand haar vinden of laat mensen die haar binnen hebben gehaald dit melden. Mijn andere hondje wil niet eten, die mist zijn zusje.... zo zielig. ;(
Het is aan onze kant van HVCH gebeurt.
Ik ga in ieder geval wel proberen om te slapen, je hebt helemaal gelijk ik moet ook gewoon mijn rust nemen nu.
Ik hoop zo dat ik haar snel in mijn armen kan sluiten.

Bedankt voor het rondkijken en mocht je wat horen, laat het me dan zo snel mogelijk weten...

speedfiets_2 schreef:
ik hou ook mijn ogen open ts ik woon op de maashorst ga daar via de hoge vorssel naar heesch
en zal ook even mijn tante informeren die woont valkbij het voetbal/hockey veld

Dank je wel voor het doorgeven !!!!

Caroola, super ! Bedankt voor je hulp !!!!

Alle instanties zijn op de hoogte van al haar gegevens, maar het feit dat ook daar niets binnenkomt geeft wel aan dat ze ergens binnen zit, anders hadden die als ze gevonden was allang gebeld !
Laatst bijgewerkt door andamoon op 15-04-11 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 01:04

Misschien een idee om Hart van Nederland in te schakelen? Als er een foto van je hond op tv verschijnt dan zal het wel opvallen als buren sinds een paar dagen net zo'n hond in die omgeving hebben, die hond zal er toch af en toe uit moeten om wat te doen.

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 01:10

Ikima schreef:
Misschien een idee om Hart van Nederland in te schakelen? Als er een foto van je hond op tv verschijnt dan zal het wel opvallen als buren sinds een paar dagen net zo'n hond in die omgeving hebben, die hond zal er toch af en toe uit moeten om wat te doen.

wel een goed idee.
maar of hart van nederland er aan mee wil werken?
maar zeer zekker het proberen waard :j

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 01:12

H v N heeft heel vaak van zulke oproepen, ze zenden vaak dingen over dieren uit dus ze moet gewoon bellen met hun, dikke kans dat ze er uitzendtijd aan besteden, vooral als er een vermoeden is dat die door anderen is meegenomen.