Wat eet jouw hond vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marielle231

Re: Wat eet jouw hond vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 10:28

Jumbo hier ook nog 45 cent, C1000 was 69 cent

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 10:34

Smolke brok vanmiddag en vanavond!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 11:46

Goeie tip, even naar de jumbo om in te slaan dus!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 11:49

de hondjes krijgen vandaag eend( en savonds gewoon kvv) ...gister een eend gekocht bij de supermarkt dus die straks maar even ontleden... :9

en jeu Elma_ pedigree pal brokjes?? echt dat mensen zulke zooi nog kopen...dat is echt zó slecht...al is het alleen al dat er maar 4% vlees inzit en dat er BHA en BHT inzit,en dat zijn kankerverwekkende stoffen,dat wil je een pup toch niet geven??

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 12:16

kimmie261 schreef:
de hondjes krijgen vandaag eend( en savonds gewoon kvv) ...gister een eend gekocht bij de supermarkt dus die straks maar even ontleden... :9

en jeu Elma_ pedigree pal brokjes?? echt dat mensen zulke zooi nog kopen...dat is echt zó slecht...al is het alleen al dat er maar 4% vlees inzit en dat er BHA en BHT inzit,en dat zijn kankerverwekkende stoffen,dat wil je een pup toch niet geven??

_/-\o_ Amen.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:39

Smuldier compleet gv. Arm beestje heeft de hele week bijna niets gegeten. Mijn Smuldier was op en bij de andere supermarkten dan waar ik normaal kom (AH) waren de schappen ook leeg. Die melding op de site stond er helaas pas nadat ik een email had verzonden naar Smuldier. Rodi liet ze staan en madam wil geen brokken. Nu gister eindelijk weer nieuwe kunnen halen. Helaas bij de Jumbo vlak bij mijn werk hebben ze nu nog maar 1 complete variant de oranje glutenvrije maar goed.

Hoe doen jullie dat met Smuldier als je door de complete variant heen ben? Heb nu ook de kip meegenomen die hadden ze bij de appie nooit en de gewone vleesvariant. Mijn hondje doet 2 dagen met 1 bakje. Kan het kwaad als ik de complete variant afwisseling met een niet complete. Dus dat ze dan 2 dagen niet compleet eet achter elkaar? En dat bijvoorbeedl 1x per week. Ze is nu 8 maanden.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:47

C1000 heeft ook zmuldier, Super de Boer ook, veel supermarkten dus ;-)

De mijne staat op Cavom, na veel te hebben uitgeprobeerd blijven maag en darmen hierbij rustig, soms afgewisseld met smuldier

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:52

Horse_ schreef:
Smuldier compleet gv. Arm beestje heeft de hele week bijna niets gegeten. Mijn Smuldier was op en bij de andere supermarkten dan waar ik normaal kom (AH) waren de schappen ook leeg. Die melding op de site stond er helaas pas nadat ik een email had verzonden naar Smuldier. Rodi liet ze staan en madam wil geen brokken. Nu gister eindelijk weer nieuwe kunnen halen. Helaas bij de Jumbo vlak bij mijn werk hebben ze nu nog maar 1 complete variant de oranje glutenvrije maar goed.

Hoe doen jullie dat met Smuldier als je door de complete variant heen ben? Heb nu ook de kip meegenomen die hadden ze bij de appie nooit en de gewone vleesvariant. Mijn hondje doet 2 dagen met 1 bakje. Kan het kwaad als ik de complete variant afwisseling met een niet complete. Dus dat ze dan 2 dagen niet compleet eet achter elkaar? En dat bijvoorbeedl 1x per week. Ze is nu 8 maanden.

Als de complete hier op is neem ik dus de andere mee, dan krijgt hij s'ochtends bijvoorbeeld kip en s'avonds pens.
andere keer weer vlees en dan weer hart.
Maar doe dit zo weinig mogelijk, het is nog steeds niet complete voeding, het is een nood oplossing.
Of ik neem Rodi mee, maar goed dat wilde die van jou niet.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:53

@ Horse_ , mijn hond krijgt bijna geen dag hetzelfde.
Er zijn zo veel verschillende soorten KVV.
Max krijgt Carnibest, Farmfood en Duck. en heel soms Natures Menu (zit minder vlees in dus alleen als avondeten).
Als je smuldier op is kun je gewoon ergens anders wat anders halen en zonder problemen geven.
Ik geef van alle merken ook nog eens verschillende smaken.
In het wild vangen ze ook niet iedere dag een koe, dat verschilt natuurlijk ook.
Wel let ik er op dat alles "compleet" is wat ik geef.

Als ik jou was zou ik gewoon eens kijken voor andere adresjes waar ze ook KVV verkopen.

Rodi geef ik absoluut niet, daar reageerde max heel slecht op.
(diaree, onrustig, extreem veel drinken).

Ook heb ik voor nood (als ik niet meer heb of vergeet uit de vriezer te halen) altijd een worst liggen
in een keukenkastje. Ook een complete maaltijd maar dan niet bevroren.
Dat ding is een half jaar houdbaar dus die bewaar ik gewoon voor het geval dat.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:54

Tosha eet vandaag cavom, net zoals elke andere dag :D

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 14:59

Diego krijgt vanavond weer zijn Smuldier vlees compleet, verse pens en een paar Capelinnetjes (vis)

Dingo een bakkie Cavom

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 15:37

zodiacje schreef:
@ Horse_ , mijn hond krijgt bijna geen dag hetzelfde.
Er zijn zo veel verschillende soorten KVV.
Max krijgt Carnibest, Farmfood en Duck. en heel soms Natures Menu (zit minder vlees in dus alleen als avondeten).
Als je smuldier op is kun je gewoon ergens anders wat anders halen en zonder problemen geven.
Ik geef van alle merken ook nog eens verschillende smaken.
In het wild vangen ze ook niet iedere dag een koe, dat verschilt natuurlijk ook.
Wel let ik er op dat alles "compleet" is wat ik geef.

Als ik jou was zou ik gewoon eens kijken voor andere adresjes waar ze ook KVV verkopen.

Rodi geef ik absoluut niet, daar reageerde max heel slecht op.
(diaree, onrustig, extreem veel drinken).

Ook heb ik voor nood (als ik niet meer heb of vergeet uit de vriezer te halen) altijd een worst liggen
in een keukenkastje. Ook een complete maaltijd maar dan niet bevroren.
Dat ding is een half jaar houdbaar dus die bewaar ik gewoon voor het geval dat.

Goede tips allemaal dank je wel allemaal.

Die van mij lust geen Rodi inderdaad. Als ze wel een klein stukje at dan was dat van de pensvariant maar daarna meteen aan de dunne ook van de rodi worst helaas. Maar zal die toch even halen voor het geval dat. De andere merken die hierboven genoemd worden heb ik hier in de buurt niet gezien. Wel de prins burgers die kan ik misschien wel proberen. Weet wel dat ze de Prins brokken niet lust. Heb ik toen ze klein was geprobeerd en stond er 2 dagen lang te staan.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 15:40

Hun verse vlees, wat brokken erbij, misschien eitje en wat pasta er doorheen ;)

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 15:43

marielle231 schreef:
s de complete hier op is neem ik dus de andere mee, dan krijgt hij s'ochtends bijvoorbeeld kip en s'avonds pens.
andere keer weer vlees en dan weer hart.
Maar doe dit zo weinig mogelijk, het is nog steeds niet complete voeding, het is een nood oplossing.
Of ik neem Rodi mee, maar goed dat wilde die van jou niet.

Heb ik het lastig mee idd Rodi laat ze staan en als ze het al eet dan gaat ze aan de rees. In nood schiet het afwisselen van 2 varianten nog niet op want als ik ze de avond van te voren om 18.00 uur vanuit de diepvries in de koelkast leg dan zijn ze de andere ochtend net aan ontdooid en kan je ze 2 dagen bewaren. Kan ik de helft wegmikken want die van mij eet maar 1 bakje per dag.

Ik ga eens even kijken of ik toch niet aan andere merken compleet vers kan komen want ben bang dat ze de Prins hamburgers ook niet zal eten. Volgens mij zitten daar ook groenten enzo doorheen en dat moet madam niet ha ha h.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 15:50

ik haal mijn kvv bij een grote diervoeder handel.
Zal er vast wel ergens eentje zitten in de buurt.
Mijn dierenwinkel verkoopt ook duck.
Ff zoeken maar vast wel te vinden joh!

En anders kan je altijd nog kippenhartjes of een runderlapje ofzo mee nemen van de AH,
verwen je m lekker mee!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:12

Marloes__ schreef:
Jessix schreef:
Ik geef meestal 4 of 5 dagen Prins brokken (de geperste) en de andere dagen kvv, ook van Prins of soms een andere variant. Ik geef er wat rijst bij.

Ik heb wel veel gelezen over vers vlees, maar als vegetariër zie ik mezelf niet aan de slag gaan met kippenekken en paardenspieren. ;)

Ik zie dat sommige varkensoor geven. Ik had begrepen dat varkensvlees niet zo goed is?

Ik ben zelf ook vegetarisch, en ik sta ook niet lachend in de keuken, maar vind dat geen reden om mijn honden geen vlees te geven... Even over heen zetten ;).

Dan moet je even goed lezen, mijn honden krijgen vlees, alleen geen barf. ;)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 17:39

@Jessix: Sorry! ;)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:44

Geef niets, maar ik wilde wel even rechtzetten dat ik geen vegetarische hond heb.. Dat zou wel heel zielig zijn! ;)

Yogo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:48

Hier ook smuldier de pens versie vanavond!
Ik kocht het altijd bij de Poisz, 48cent. Het lag eerst in een vrieskast toen koste het 69cent.
Later lagen ze in een vrieskist, en toen waren ze 48. Nu hebben ze 'm van de week weer verhuist naar die kasten, weer 69cent!!
Vanmiddag bij de c1000 geweest, 46 cent. Das beter! :P

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:57

Royal canin brokken en AHV-Breda kvv als avondeten.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:59

sorry maar wat een onzin-topic is dit :?

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:14

Horse_ schreef:

meestal is dat op een moment dat overige winkels ook dicht zijn bij mij :+ ik geef dan gekookte koolvisfilet, aangevuld met een klein beetje rijst en doperwtjes, of als het in de aanbieding is en ik meer geld dan maand over heb kippenpootjes of sukadelap.

vanavond energique :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:19

Kyan krijgt vandaag zijn dagelijkse portie robur brokjes en af en toe zn koekjes tussendoor en wat restjes van eten :+

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:24

Miepie77 schreef:
sorry maar wat een onzin-topic is dit :?

en toch hebben we het al 5 pagina's naar onze zin :D
Stel voor dat je ergens anders gaat "miepen"

*hihi zodiacje is trots op woord grapje :=

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 18:26

smuldier pens en smuldier vlees.

maandag wordt m'n shet gecastreerd, zou ik de ballen aan m'n hond kunnen voeren? }> :=