Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie261 schreef:de hondjes krijgen vandaag eend( en savonds gewoon kvv) ...gister een eend gekocht bij de supermarkt dus die straks maar even ontleden...![]()
en jeu Elma_ pedigree pal brokjes?? echt dat mensen zulke zooi nog kopen...dat is echt zó slecht...al is het alleen al dat er maar 4% vlees inzit en dat er BHA en BHT inzit,en dat zijn kankerverwekkende stoffen,dat wil je een pup toch niet geven??
Horse_ schreef:Smuldier compleet gv. Arm beestje heeft de hele week bijna niets gegeten. Mijn Smuldier was op en bij de andere supermarkten dan waar ik normaal kom (AH) waren de schappen ook leeg. Die melding op de site stond er helaas pas nadat ik een email had verzonden naar Smuldier. Rodi liet ze staan en madam wil geen brokken. Nu gister eindelijk weer nieuwe kunnen halen. Helaas bij de Jumbo vlak bij mijn werk hebben ze nu nog maar 1 complete variant de oranje glutenvrije maar goed.
Hoe doen jullie dat met Smuldier als je door de complete variant heen ben? Heb nu ook de kip meegenomen die hadden ze bij de appie nooit en de gewone vleesvariant. Mijn hondje doet 2 dagen met 1 bakje. Kan het kwaad als ik de complete variant afwisseling met een niet complete. Dus dat ze dan 2 dagen niet compleet eet achter elkaar? En dat bijvoorbeedl 1x per week. Ze is nu 8 maanden.
zodiacje schreef:@ Horse_ , mijn hond krijgt bijna geen dag hetzelfde.
Er zijn zo veel verschillende soorten KVV.
Max krijgt Carnibest, Farmfood en Duck. en heel soms Natures Menu (zit minder vlees in dus alleen als avondeten).
Als je smuldier op is kun je gewoon ergens anders wat anders halen en zonder problemen geven.
Ik geef van alle merken ook nog eens verschillende smaken.
In het wild vangen ze ook niet iedere dag een koe, dat verschilt natuurlijk ook.
Wel let ik er op dat alles "compleet" is wat ik geef.
Als ik jou was zou ik gewoon eens kijken voor andere adresjes waar ze ook KVV verkopen.
Rodi geef ik absoluut niet, daar reageerde max heel slecht op.
(diaree, onrustig, extreem veel drinken).
Ook heb ik voor nood (als ik niet meer heb of vergeet uit de vriezer te halen) altijd een worst liggen
in een keukenkastje. Ook een complete maaltijd maar dan niet bevroren.
Dat ding is een half jaar houdbaar dus die bewaar ik gewoon voor het geval dat.
marielle231 schreef:s de complete hier op is neem ik dus de andere mee, dan krijgt hij s'ochtends bijvoorbeeld kip en s'avonds pens.
andere keer weer vlees en dan weer hart.
Maar doe dit zo weinig mogelijk, het is nog steeds niet complete voeding, het is een nood oplossing.
Of ik neem Rodi mee, maar goed dat wilde die van jou niet.
Marloes__ schreef:Jessix schreef:Ik geef meestal 4 of 5 dagen Prins brokken (de geperste) en de andere dagen kvv, ook van Prins of soms een andere variant. Ik geef er wat rijst bij.
Ik heb wel veel gelezen over vers vlees, maar als vegetariër zie ik mezelf niet aan de slag gaan met kippenekken en paardenspieren.
Ik zie dat sommige varkensoor geven. Ik had begrepen dat varkensvlees niet zo goed is?
Ik ben zelf ook vegetarisch, en ik sta ook niet lachend in de keuken, maar vind dat geen reden om mijn honden geen vlees te geven... Even over heen zetten.
Horse_ schreef:Smuldier compleet gv. Arm beestje heeft de hele week bijna niets gegeten. Mijn Smuldier was op en bij de andere supermarkten dan waar ik normaal kom (AH) waren de schappen ook leeg. Die melding op de site stond er helaas pas nadat ik een email had verzonden naar Smuldier. Rodi liet ze staan en madam wil geen brokken. Nu gister eindelijk weer nieuwe kunnen halen. Helaas bij de Jumbo vlak bij mijn werk hebben ze nu nog maar 1 complete variant de oranje glutenvrije maar goed.
Hoe doen jullie dat met Smuldier als je door de complete variant heen ben? Heb nu ook de kip meegenomen die hadden ze bij de appie nooit en de gewone vleesvariant. Mijn hondje doet 2 dagen met 1 bakje. Kan het kwaad als ik de complete variant afwisseling met een niet complete. Dus dat ze dan 2 dagen niet compleet eet achter elkaar? En dat bijvoorbeedl 1x per week. Ze is nu 8 maanden.